فصل دوم انیمه Miss Kobayashi’s dragon maid در تابستان ۲۰۲۱

انیمه کمدی و فانتزی Miss Kobayashi’s dragon maid در کنار انیمه‌هایی مانند K-On و Violet Evergarden از محبوب‌ترین سریال‌های ساخته شده توسط استودیو کیوتو انیمیشن است. فصل اول این انیمه در سال ۲۰۱۷ با ۱۳ قسمت منتشر شد و محبوبیت زیادی کسب کرد. داستان این انیمه بر اساس مانگایی با همین اسم نوشته‌ی Coolkyousinnjya است که از سال ۲۰۱۳ تا به حال ادامه دارد.

فصل دوم این انیمه با عنوان Miss Kobayashi’s dragon maid S در اصل قرار بود که سال ۲۰۱۹ پخش شود اما بر اثر حمله‌ی آتش سوزی که در استودیو رخ می‌دهد، ساخت آن به تاخیر می‌افتد. اما در تابستان ۲۰۲۱ فصل دوم این انیمه به کارگردانی تاتسویا ایشی هارا (Tatsuya Ishihara) قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه منتشر شود. این تاریخ در تیزری که کانال رسمی یوتیوب این انیمه پخش کرده، اعلام شده است.

Miss Kobayashi’s dragon maid

خلاصه داستان:

کوبایاشی (Kobayashi) یک آدم معمولی است و شغلش برنامه نویسی در یک شرکت است. او در حالی که آماده می‌شود که مانند هر روز دیگر به سرکار برود؛ در جلوی خانه‌اش با یک اژدهای بزرگ مواجه می‌شود که تغییر شکل داده و تبدیل به یک دختر با لباس پیشخدمت‌ها می‌شود. این دختر/اژدها خودش را تورو (Tohru) معرفی می‌کند و آمده است که به کوبایاشی خدمت کند.

کوبایاشی به یاد می‌آورد که شب قبل در حالی که مست بوده به گشت و گذار در کوه می‌رود و آنجا با یک اژدها رو‌به رو می‌شود که کمرش با یک شمشیر زخمی شده است. او شمشیر را از بدن اژدها جدا می‌کند در حالی که اژدها به او می‌گوید از یک دنیای دیگر آمده و جایی نیز برای ماندن ندارد. کوبایاشی او را به خانه‌اش دعوت می‌کند. حالا تورو که می‌خواهد لطف کوبایاشی را جبران کند به عنوان پیشخدمت او در خانه می‌ماند. اما داشتن یک اژدها که از دنیای دیگری آمده به عنوان پیشخدمت، دردسرهای خودش را دارد.

Miss Kobayashi’s dragon maid

امیدواریم که از خواندن این خبر خوشحال شده باشید و اگر تا به حال انیمه Miss Kobayashi’s dragon maid را تماشا نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که آن را از دست ندهید.


منبع: ww.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم

  1. ممدو

    مهر 6, 1401

    سلام و علیکم انیمه زیبایی است فقط این فصل سه هم داره یا نه

    پاسخ