سینمایی جدید سری فیت Grand Temple of Time: Solomon

Grand Temple of Time: Solomon با نزدیک شدن به پایان ماجرای ماش (Mash) و ریتسوکا (Ritsuka) به بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین نبرد خود می‌رسد. با پروشات همراه باشید.


سینمایی‌های سری Fate/Grand Order بر اساس بازی با همین نام است. اولین سینمایی با عنوان First order به کارگردانی هیتوشی نامبا (Hitoshi Namba) در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و محبوبیت زیادی کسب کرد و همین باعث محبوبیت بیشتر بازی و دلیلی برای ساخت سینمایی‌های بعدی و یک انیمه سریالی بود. سینمایی بعدی که منتشر شد Divine Realm of the Round Table: Camelot بود که در دو بخش ساخته و سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ منتشر شد و با انتشار سینمایی  Grand Temple of Time: Solomon داستان آخرین قسمت بخش اول بازی به پایان می‌رسد.

Grand Temple of Time: Solomon

عوامل سازنده:

ساخت این سینمایی توسط استودیو CloverWorks در سال ۲۰۲۰ در توییتر اعلام شد. کارگردان سینمایی تشیفومی آکای (Toshifumi Akai) است که کارگردانی سریال Babylonia از این سری را نیز برعهده داشت. کینوکو ناسو (Kinoko Nasu) و کیتا هاگا (Keita Haga) به عنوان نویسنده و آهنگساز سینمایی به آکای می‌پیوندند. صداپیشگان نیز نوبوناگا شیمازاکی (Nobunaga Shimazaki)، ری تاکاهاشی (Rie Takahashi)، ایاکو کاواسامی (Ayako Kawasami)، کنیچی سوزومورا (Kenichi Suzumura)، مایا ساکاموتو (Maaya Sakamoto) و توموزاکو سوگیتا (Tomozaku Sugita) در نقش‌های ریتسوکا، ماش، فو (Fou)، رومانی (Romani)، لئوناردو داوینس (Leonardo Da Vince) و سلمون (Solomon) هستند.

Grand Temple of Time: Solomon

خلاصه داستان:

سینمایی Grand Temple of Time: Solomon داستان مبارزه‌ای هیجان‌انگیز و خطرناک است. ریتسوکا و ماش پس از شکست تیامت (Tiamat) و به‌دست آوردن جام مقدس حالا با نبردی که در انتظار آن‌ها است به اوج داستان خود می‌رسند و شجاعت و مهارت‌های آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌دهد. پادشاه جادوگران، سلمون با قدرتی که در اختیار دارد خطر بزرگی برای بشریت محسوب می‌شود و مأموریت جدید قهرمانان داستان، از بین بردن این پادشاه است. اما این مأموریت آن‌ها بسیار سخت است و خطر مرگ آن‌ها را تهدید می‌کند.

تاریخ پخش:

سینمایی Grand Temple of Time: Solomon در تاریخ ۳۰ ژوئیه در ژاپن منتشر شد. اما هنوز در سینمای غرب پخش نشده است. امیدوارم که از خواندن این خبر لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.


منبع: www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم