Words Bubble Up Like Soda Pop سینمایی جدید کارگردان “دروغ تو در آوریل”

عوامل سازنده:

“کلمات مانند حباب نوشابه پدیدار می‌شوند” اولین سینمایی کیوهی ایشی گورو (Kyohei Ishiguro) است. کارهای قبلی او شامل انیمه سریالی نتفلیکس “کودکان نهنگ” و کارگردانی قسمت‌هایی از دو انیمه سریالی معروف “دروغ تو در آوریل” و “سایکو پاس” می‌شود. سینمایی Words Bubble Up Like Soda Pop توسط استودیو Signal.MD ساخته شده است. استودیویی که انیمه‌ها و سینمایی‌های جذابی مانند “مریخ قرمز” (Mars Red) و “سایبورگ ۰۰۹: ندای عدالت” را ساخته است.

انیمه سینمایی Words Bubble Up Like Soda Pop داستان کاملا جدیدی دارد و ژانر اصلی آن موسیقی است. یوکیکو آیکی (Yukiko Aikei) که طراحی شخصیت انیمه “دروغ تو در آوریل” را انجام داده است، شخصیت‌های این سینمایی را نیز طراحی کرده است. دای ساتو (Dai Sato) که نویسنده‌ی انیمه‌های معروف ” اورکا سون” و “سامورایی چامپلو” بوده؛ عضو تیم سازنده‌ی این سینمایی است.

همچنین بخوانید:بهترین انیمه‌های موردانتظار و نادیده گرفته شده سال 2021

Words Bubble Up Like Soda Pop

خلاصه داستان:

در یک روز از تابستان ۱۷ سالگی چری (Cherry)، او در یک مجتمع تجاری با دختری ملاقات می‌کند به نام اسمایل (Smile). چری پسری است خجالتی که در صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد و برای همین همیشه هدفون برگوشش می‌گذارد تا دیگران با او صحبت نکنند. او احساسات و کلماتی را که در وجودش در جمع می‌شوند به قالب هایکو، شعر سنتی ژاپنی، می‌نویسد. اسمایل دختری است که  به دلیل ارتودنسی که دارد همیشه ماسک می‌زند و فکر می‌کند که زیبا نیست. او در دنیای مجازی با ساخت ویدیو به یک شخصیت معروف تبدیل شده است و حالا در ویدیوی جدیدش به دنبال زیبایی می‌گردد.

ملاقات این دو و دوستی که میان آن‌ها شکل می‌گیرد با تصمیم جابه‌جا شدن خانواده‌ی چری و رفتن به یک شهر دیگر در پایان تابستان، به خطر می‌افتد. چری حالا فقط این روزهای زودگذر تعطیلات تابستانی را دارد تا به اسمایل راجع به احساساتی که نسبت به او دارد بگوید.

Words Bubble Up Like Soda Pop

تاریخ پخش:

انیمه سینمایی Words Bubble Up Like Soda Pop در تاریخ ۲۲ ژوئیه همزمان هم در سینماهای ژاپن و هم در پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!


منبع:www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. مهدی

    مرداد 17, 1400

    به نظرم عالیه.

    پاسخ