تصویر جدیدی از نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شد

درحالی که دو ماه تا پخش بخش دوم فصل پایانی انیمه پرطرفدار “حمله به تایتان” (Attack on Titan) باقی مانده، تصویر جدیدی از شخصیت اصلی این انیمه منتشر شده‌است که در آن شاهد تصاویر کوچکی از دیگر شخصیت‌های این انیمه نیز هستیم.

بخش دوم از فصل پایانی انیمه “حمله به تایتان” قرار است از تاریخ 9 ژانویه 2022 (19 دی 1400) به‌صورت هفتگی منتشر شود. شبکه ان‌اچ‌کی جنرال ژاپن گفته است اپیزود 76 این مجموعه تلویزیونی را با عنوان “قضاوت” (Danzai) در تاریخ بیان شده منتشر خواهد کرد.

نیمه اول فصل پایانی “حمله به تایتان” دارای 16 اپیزود بود که پخش آن از پاییز 2020 آغاز شد و تا بهار 2021 ادامه داشت؛ انتظار می‌رود که بخش دوم آن هم نیز دارای همین تعداد اپیزود باشد.

انیمه “حمله به تایتان” اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تاکنون بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. “حمله به تایتان” از سال ۲۰۱۳ منتشر می‌شود و طی این مدت به یکی از پربازدیدترین انیمه‌های ژاپنی تبدیل شده‌است که بسیاری از سراسر جهان برای تماشای پایان آن لحظه شماری می‌کنند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم