بهترین انیمه های یک فصلی که باید تماشا کنید و لذت ببرید

خیلی از ماها دوست داریم سریال موردعلاقه‌مان تا ابد پخش شود. شناختن آن شخصیت‌ها، آشنایی با داستانشان و غرق شد در دنیای تخیلی‌شان کنار گذاشتنش را سخت می‌کند. با این حال شاید دنبال کردن انیمه ای با بیش از 100 قسمت هم برای عده‌ای سخت باشد. اگر شما هم اینطور هستید، نگران نباشید چون انیمه های یک فصلی زیادی هستند که تماشا کردنشان زیاد طول نمی‌کشد. در اینجا می‌خواهیم بهترین انیمه های یک فصلی را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. یک مکان فراتر از جهان – A Place Further Than The Universe – 201

یک سریال انیمه کوتاه با داستانی جذاب درباره دخترهای دبیرستانی که باید برای سفر به جنوبگان واجد شرایط شوند. انیمه های زیادی به سفر می‌پردازد اما این بار دخترها می‌خواهند به سردترین جای جهان سفر کنند. چرا؟ این انیمه ماجراجویی دختری را نشان می‌دهد که در جستجوی مادر گمشده‌اش به جنوبگان می‌رود. آیا می‌تواند مادرش را پیدا کند؟

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


14. آرپگیو استیل آبی – Arpeggio Of Blue Steel – 2015

این سریال به دریاها می‌پردازد اما مثل “وان پیس” سبک دزدان دریایی ندارد. به جای آن یک اثر علمی تخیلی است که کشتی‌ها علیه بشریت می‌جنگند. این کشتی‌های جنگی مرگبار بوده و فقط تعداد کمی از آنها طرف انسان هستند. در 12 قسمت این انیمه نبردهای دریایی رخ داده و کشتی ایونا هم یکی از شخصیت‌های جذاب است که در ظاهر شبیه یک دختر دبیرستانی و در اصل یک سلاح مرگبار است. کشتی‌های دیگر هم همینطور هستند.


13. بهبود یک معتاد به ام ام او – Recovery Of An MMO Junkie – 2017

بسیاری از گیمرها زندگی مجازی‌شان را جدی می‌گیرند، اما در اینجا یک نفر کل حرفه‌اش را فدای گم شدن در دنیای امام او می‌کند. این فرد موریکو است و اصلاً هم از این بابت پشیمان نیست. این سریال کمدی است اما ناراحتی و ناامنی موریکو لایه‌های دیگری به آن اضافه می‌کنند. خوشبختانه موریکو زود در دنیای ام ام او دوستانی پیدا می‌کند و همه آنها زندگی او را بهتر می‌کنند.


12. نو گیم نو لایف – No Game, No Life – 2014

انیمه دیگری درباره گیمرها و دنیای بازی. سورا و شیرو برادر و خواهی هستند که در هر بازی پیروز می‌شوند. سپس به دنیایی می‌روند که گیمرها همبازی شده و سپس توسط خدای بازی به چالش کشیده می‌شوند. سورا و شرو هم چالش را پذیرفته و شروع به بازی می‌کنند.


11. وایولت اورگاردن – Violet Evergarden – 2018

یکی از بهترین انیمه های یک فصلی که البته ممکن است ادامه پیدا کند. در این انیمه جنگی رخ داده و زنان جوانی به نام عروسک‌های حافظه باید به مشتری‌ها نامه نوشته و حتی یک نکته را هم جا نگذارند. قهرمان انیمه وایولت است که دو دستش را از دست داده و دست مصنوعی دارد. او می‌خواهد هربار یک نامه بنویسد و این تلاش او هیجان انگیز است. مشتری‌ها منتظر نامه او هستند و وایولت باید نهایت تلاشش را به خرج دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 5 انیمه درباره نبرد و پیروزی که باید آنها تماشا کنید


10. شهری که تنها من در آن گمشده‌ام – Erased – 2017

ساتورو مرد جوان 29 ساله‌ای است که زندگی معمولی دارد اما می‌تواند به گذشته برگردد. او نمی‌تواند این توانایی را کنترل کند، بلکه به یک باره به سراغش می‌آید. بعد از قتل مادرش توسط یک قاتل ناشناس، ساتورو به 1 سال قبل برمی گردد که همکلاسی‌هایش قربانی قتل شدند و فکر می‌کند این موضوع با مرگ مادرش ارتباط دارد. این انیمه تاریک یکی از بهترین انیمه های یک فصلی است.


9. یوری روی یخ – Yuri! On Ice – 2016

داستان یوری اسکیت باز و مربی او ویکتور یکی از بهترین انیمهای ورزشی تاریخ و یکی از بهترین انیمه های یک فصلی است. اگر فکر می‌کنید انیمه ای درباره اسکیت خسته‌تان می‌کند اشتباه کرده‌اید. چون این انیمه به خاطر انیمیشن زیبا، طراحی و موسیقی متن خود تحسین شده است. از آنجاییکه این انیمه فقط یک فصل دارد پس حتماً آن را تماشا کنید.


8. تورادورا – Toradora – 2008

یکی از انیمه های برشی از زندگی که بسیار احساسی بوده و شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تاکاسو و تایگا دو نوجوان عجیب هستند که بعد از افشای علاقه آنها به بهترین دوستشان مجبور می‌شوند باهم بمانند. آن‌ها با وجود شخصیت‌های متفاوتشان به هم کمک می‌کنند تا عشقشان را به هم ابراز کنند. با این حال به تدریج به هم علاقه مند می‌شوند.


7. سامورایی چامپلو – Samurai Champloo – 2005

پیشخدمت جوانی به نام فو توسط گروهی سامورایی به رهبری پسری روستایی آزار دیده و زندگی‌اش به هم می‌ریزد. موگن که در رستوران بود به او کمک می‌کند. از سوی دیگر یک سامورایی جوان به نام جین بعد از مشاهده بی عدالتی علیه گروه مبارزه می‌کند. وقتی موگن و جین دستگیر شده و به مرگ محکوم می‌شوند، فو آن‌ها را آزاد کرده و از آن‌ها می‌خواهد در یافتن یک سامورایی مرموز کمکش کنند. این انیمه با وجود فضای عجیبش انیمه ای جالب با طراحی خاص است.


6. کوراگهیمه – Kuragehime – 2010

یکی از بهترین انیمه های یک قسمتی با داستان خاص که با وجود عجیب بودن عاشق شخصیت و داستان می‌شوید. قهرمان انیمه از وقتی مادرش در کودکی او را به آکواریوم برد، عاشق عروس دریایی شد. به خاطر همین شیفتگی عجیبش زندگی منزوی دارد و در آپارتمانی پر از زنان اوتاکو زندگی می‌کند. پس از پاره‌ای حوادث در مقابل پسر نامشروع یک سیاست مدار قرار می‌گیرد که با لباس پسرانه در شهر می‌چرخد تا شناخته نشود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های سفر در زمان که باید تماشا کنید و لذت ببرید


5. کابوی بیباپ – Cowboy Bebop – 1998

یک انیمه کلاسیک که یا دیده‌اید یا درباره‌اش شنیده‌اید و می دانید چقدر دیدنی است. انیمه ای با شخصیت‌های مختلف و قدرتمند و انیمیشنی زیبا. استعداد خالقین این انیمه توانسته محصولی دیدنی بسازد که باید تماشا کنید.


4. آنجل بیتز – Angel Beats – 2010

اگر دوست دارید یک انیمه زیبای یک فصلی تماشا کنید این انیمه مناسب شماست. فضای خاص داستان  و شخصیت‌ها و بلندپروازی‌هایشان این انیمه را دیدنی می‌کند. مثلاً یوری رهبر گروه شورشی‌های زندگی بعد از مرگ است و می‌خواهد انتقام بگیرد، درحالی که یوزورو هم تازه به دنیای بعد از مرگ آمده و از زندگی‌اش چیزی به یاد ندارد.


3. باکانو – Baccano – 2007

در سال‌های 1700 گروهی کیمیاگر برای دستیابی به زندگی جاودانه یک اهریمن را فرا می‌خوانند. درحالی که آرزویشان برآورده می‌شود متوجه می‌شوند بدترین دشمن خودشان هستند و باید یکدیگر را بکشند. این داستان تاریک شما را در سفری به گذشته می‌برد تا زندگی گروهی جاودانه را نشان دهد. این شخصیت‌ها چند قرن زندگی می‌کند و باید شاهد تجربه آنها باشید.


2. آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم – Anohana: The Flower We Saw That Day – 2011

یکی از بهترین انیمه های یک فصلی با فضایی عاطفی. وقتی جینتان روح ممنا، دوست دوران کودکی‌اش را می‌بیند، به گروه دوستان قدیمی‌اش نزدیک می‌شود. با تماشای این سریال زود با شخصیت‌ها و تجربه آنها همراه می‌شوید. این انیمه شما را به دوران نوجوانی‌تان می‌برد و همین حس دلتنگی تماشای آن را جذاب می‌کند.


1. دفتر مرگ – Death Note – 2017

و سرانجام این انیمه که همه چیز دارد: نوجوان‌های نابغه، خدایان مرگ، دفترچه‌ای که اسم هرکسی توی آن نوشته شود خوهد مرد. این انیمه 37 قسمت 20 دقیقه‌ای دارد. بنابراین در عرض 12 ساعت می‌توانید این انیمه را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. م

    خرداد 7, 1400

    انیمه آنجل بیتز رو پیشنهاد نمیکنم!

    پاسخ