فصل دوم انیمه Made in Abyss در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

اگر از دیدن انیمه‌ی سریالی Made in Abyss لذت برده‌اید ما یک خبر خوب برای شما داریم. با پروشات همراه باشید.


خلاصه‌ی داستان:

انیمه‌‌ی سریالی “ساخته شده در آبیس” براساس مانگایی با همین اسم، نوشته‌‌ی آکیهیتو تسوکوشی (Akihito Tsukushi) در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این انیمه داستان دختر یتیمی به نام ریکو (Riko) را تعریف می‌کند که در شهر ارت (Orth) که دور گودال بزرگ و عمیقی که آبیس نام دارد، ساخته شده؛ زندگی می‌کند. آبیس آثار و بقایای تمدن‌هایی را که مدتهاست از بین رفته اند را در خود جای داده و به همین دلیل مهاجمان که به دنبال آثار گمشده به آبیس می‌روند، برای بازیابی هرچه می‌توانند پیدا کنند به اعماق این گودال سفر می‌کنند. مادر ریکو نیز یکی از همین مهاجمان است و ریکو قصد دارد که به مهاجمی مانند مادرش تبدیل شود و به اعماق آبیس سفر کند.

در سال ۲۰۱۹ دو سینمایی که خلاصه‌ی فصل اول را نشان می‌دادند با عنوان‌های “ساخته شده در آبیس: آغاز سفر” (Made in Abyss: journey’s dawn) و “گرگ‌و‌میش سرگردان” ( wandring twilight) منتشر شد و در سال ۲۰۲۰ نیز یک سینمایی دیگر با عنوان “ساخته شده در آبیس: طلوع روح عمیق” (Made in Abyss: dawn of the deep soul) از سری “ساخته شده در آبیس” منتشر شد.

انیمه Made in abyss

و حالا سایت رسمی این انیمه اعلام کرده است که فصل دوم این انیمه‌‌ی محبوب در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و عنوان این فصل “ساخته شده در آبیس: خورشید بر شهر طلایی می‌درخشد” (Made in Abyss: the sun blazes upon the golden city) است. اما این تنها خبری نیست که پخش شده، قرار است که یک بازی اکشن سه‌بعدی براساس این داستان توسط استودیوی بازی Spike Chunsoft ساخته شود. عنوان این بازی “ساخته شده در آبیس: ستاره‌‌ی دوگانه در تاریکی سقوط می‌کند” (Made in Abyss: binary star falling into darkness) است و قرار است برای پلی‌استیشن، Switch و کامپیوتر ساخته شود.


منبع: www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم