7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “بلادشات” (Bloodshot) که باید تماشا کنید

یک فیلم شخصیت محور از دنیای کامیک و وفادار به سنت چندگانه‌های ابرقهرمانی محصول سال 2020 که احتمالاً چندگانه جدیدی را معرفی می‌کند.

“بلادشات” داستانی سربازی به نام ری گریسون است که به همراه همسرش توسط مجرمین به قتل رسیده، و به ماشین کشتار بیوتکنولوژی تبدیل می‌شود. گریسون با تلاش برای کشتن افرادی که خانواده‌اش را به قتل رساندند، به حقیقت ترسناک پروژه پی می‌برد. اگر از تماشای “بلادشات” لذت برده‌اید، در اینجا فیلم‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. سایبورگ – Cyborg – 1989

فیلمی محصول سال 1989 با ژانرهای مختلف که یک فیلم اکشن سایبرپانک با هنرهای رزمی است. داستان دوره‌ای را نشان می‌دهد که یک طاعون جمعیت زمین را از بین برده، و تنها چند نفر را زنده نگه می‌دارد. مردی به نام پرل پرآفت می‌خواهد واکسن بیماری را به نیویورک برساند.

او می‌خواهد در صورت امکان بدنش را به سایبورگ تبدیل کند. در این میان ماموری به نام گیبسون ریکنبکر به او کمک می‌کند. گرچه فیلم قدیمی اما لذتبخش است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر ژان کلود ون دام (فرانکی)


6. نمسیس – Nemesis – 1992

یک فیلم اکشن سایبرپانک مستقل درباره الکل رین، یک شکارچی که برای دایره مواد مخدر کار می‌کند. داستان دوره‌ای را نشان می‌دهد که گروهی از مجرمین با کمک عناصر سایبرپانک قدرت خود را افزایش می‌دهند. رین هم یک نیمه اندروید است که باید شریک قبلی خود را پیدا کند، که اکنون برای تروریست‌ها کار می‌کند. گرچه فیلم بیشتر به سبک می‌پردازد تا محتوا، جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن آن را دیدنی می‌کند.


5. پلیس آهنی – Robocop – 1987

فیلم محصول سال 1987 به کارگردانی “پل ورهوفن” و با حضور “پیتر ولر” در نقش بی نام. الکس مورفی یک مأمور پلیس است که پس از قتل توسط مجرمین به عنوان یک پلیس آهنی بازمی گردد.

گرچه الکس زندگی جدیدی دارد، خاطرات مرگ آزارش می‌دهد. گرچه فیلم یک اثر علمی تخیلی سرگرم کننده است، پیام سیاسی آن می‌تواند در یک دپارتمان واقعی نیز تکرار شود.

همچنین بخوانید: 17 سریال جذاب و دیدنی که می‌توانید در دوران قرنطینه تماشا کنید


4. روح در صدف – Ghost In The Shell – 2017

فیلمی محصول سال 2017 بازسازی یک فیلم انیمه به همین نام درباره شخصیتی به نام میجور، دختری که در کودکی والدینش را از دست داده، و از آن زمان تحت درمان است. در بزرگسالی یک بدن مکانیکی به او داده شده، و در جوخه ضدتروریستی سرباز است.

درحالی که می‌خواهد درباره زندگی قبلی‌اش اطلاعات کسب کند، از مجرمی به نام کوز باخبر می‌شود که مغز اندرویدهای دیگر مانند او را هک می‌کند. فیلمبرداری و اجراهای فیلم خیره کننده است، و فیلم مانند نسخه اصلی تاثیرگذار است.


3. ارتقا – Upgrade – 2018

یک فیلم سایبرپانک سال 2018 درباره مردی به نام گری که مانند بقیه اطرافیان درگیر تکنولوژی نمی‌شود. با این حال، برخی از افراد اجزای بدنشان ماشینی است، و به همین دلیل قدرت‌های ابرقهرمانی دارند.

زمانی که به او و همسرش حمله شده، و همسرش کشته می‌شود، گری تصمیم می‌گیرد به کمک تراشه ساخته شده توسط یک میلیاردر خود را ارتقا دهد. فیلم صحنه‌های اکشن درخشان، فیلمبرداری و طراحی صحنه خیره کننده دارد. بنابراین چیزی بیشتر از یک تریلر اکشن معمولی است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کایرا نایتلی که قدرت بازیگری او را نشان می‌دهند


2. ماشین – The Machine – 2013

یک تریلر علمی تخیلی از بریتانیا درباره زندگی دو دانشمند به نام‌های وینسنت و اوا که هردو در زمینه پیشرفت‌های تکنولوژی سایبورگ کار می‌کنند. درحالی که هردویشان می‌خواهند چیزی خارق العاده بسازند، ارتش اختراع آنها را سرقت کرده تا یک ماشین کشتار بسازند.

با این حال، ماشین ساخت ارتش نابودگری است که هیچ چیز نمی‌تواند آن را کنترل کند. یک تریلر اکشن زیبا که نشان می‌دهد تکنولوژی در دست افراد اشتباه می‌تواند خطرناک باشد.


1. اکس ماشینا – Ex Machina – 2014

یکی از بهترین فیلم‌ها درباره اندرویدها تا به امروز درباره یک توسعه گر نرم افزار جوان به نام کالب که این فرصت را یافته تا چند روز در سازمان خصوصی رئیس شرکتش باشد.

با این حال با رسیدن به آنجا متوجه می‌شود به همراه یک ربات مؤنث در یک آزمایش خاص درگیر شده است. یک فیلم با جلوه‌های بصری خیره کننده، داستان جذاب و اجرای زیبای “آلیسیا ویکاندر” در نقش یک ربات.

همچنین بخوانید: 10 فیلم شبیه تبدیل شوندگان که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. حسین

    اردیبهشت 1, 1399

    سلام خسته نباشید
    لطفا فیلم Sea Fever 2019 رو نقد و بررسی کنید.
    با تشکر

    پاسخ