تریلر جدید فیلم The New Mutants منتشر شد + ویدئو

کمپانی فاکس قرن بیستم و دیزنی پس از حدود دو سال، تریلر رسمی فیلم “جهش یافته‌های جدید” (The New Mutants) را منتشر کرده‌اند که اثری متفاوت و ترسناک از مجموعه فیلم‌های ایکس من را نمایش می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم “جهش یافته‌های جدید”، بر اساس یک گروه ابرقهرمان نوجوان به همین نام، از شرکت مارول کامیکس، ساخته شده است و به عنوان چهاردهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود. در این فیلم شخصیت‌ها در یک آسایشگاه یا تیمارستان نگهداری می‌شوند و در آن باید با کاری که در گذشته انجام داده و با ترس خود از قدرت‌هایی که دارند، مواجه شوند و با آن مبارزه کنند.

“جاش بون” (Josh Boone) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته؛ فیلم‌های “بخت پریشان” (The Fault in Our Stars) و “درگیر عشق” (Stuck In Love) از جمله آثاری هستند که توسط این کارگردان ساخته شده‌اند.

فیلم “جهش یافته‌های جدید” که پیش از این قرار بود در تابستان 2019 اکران شود، با چند ماه تاخیر مواجه شد و در تاریخ ۳ آپریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) به‌طور رسمی اکران خواهد شد.

“میسی ویلیامز” (Maisie Williams)، “آنیا تیلوی-جوی” (Anya Taylor-Joy)، “چارلی هیتون” (Charlie Heaton) و “آلیس براگا” (Alice Braga) از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. فاطمه

    دی 17, 1398

    سلام عباس اقا دنبال یه فیلمی هستم

    فیلمی بود دنیا اخر زمان رسیده کلاادمها زامبی هستند …و یه سیاه پوست با سکش باقی موند برای بیقا خودت تلاش می کنند که اخر سر سکش تبدیل به زامبی میشه خودش میکشه ….لطفا اسم اون فیلم چی اگر کمک کنید منمون میشم با تشکر

    پاسخ

    • علب در پاسخ به فاطمه

      دی 18, 1398

      Legend

      پاسخ

    • عباس در پاسخ به فاطمه

      دی 18, 1398

      سلام احمد جان،
      فیلم I am legend بود ولی اونجوری که یادمه آخر فیلم سگه زنده بود

      پاسخ

      • فاطمه در پاسخ به عباس

        دی 19, 1398

        من نمیدونم یکی از دوستان معرفی کرد میگه جزوه بهترین فیلم های تاریخ هستش ….

        این فیلم 1917 کی اکران میشه این فیلم جزوه اسکار گلدون کلوب را برده اره

        پاسخ

      • فاطمه در پاسخ به عباس

        دی 19, 1398

        فیلم مدد مکس که گفته بودی قسمت دومش ساخته میشه تقریبا اره یا نه برای کی هست

        پاسخ

      • فاطمه در پاسخ به عباس

        دی 19, 1398

        منمون بابت کمکت عباس اقا

        پاسخ