اولین تریلر Black Adam دواین جانسون را در مقابل قهرمانان نشان می‌دهد

«دواین جانسون» در تریلر جدید بلاک باستر بزرگ ابرقهرمانی دی سی، «بلک آدام»، با اعضای JSA به‌عنوان بلک آدام روبرو می‌شود. با توجه به تصاویر، تیزرها و پوسترهایی که در چند ماه گذشته به اشتراک گذاشته شده است، هیچ شکی وجود نداشت که این فیلم قرار است یک اثر بزرگ باشد، اما این تریلر واقعا ثابت کرد که جانسون با نقش یک ضدقهرمان قرار است طرفدارانش را غافلگیر کند.

در این تریلر، نگاه گسترده‌تری به آنچه آخرین تیزر تریلر ارائه کرده بود می‌بینیم، این تریلر به ما این امکان را می‌دهد که هاج را در شکوه کاملش به عنوان هاکمن جایگزین کارتر هال ببینیم، و حتی نگاه دقیق‌تری به عملکرد JSA به عنوان یک تیم خواهیم داشت.

فیلم «بلک آدام» توسط آدام ستیکیل، روری هاینز و سهراب نوشیروانی نوشته شده است و «ژومه کالیت سرا» که پیش از این در فیلم «گشت و گزار در جنگل» با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشته است. جانسون علاوه‌بر بازی در نقش اصلی این فیلم، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم در کنار والتر هامادا، اریک مک‌لئود و اسکات شلدون نیز حضور داشته است.

طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که «بلک آدام» بسیار خشن‌تر از اثر قبلی کارگردان یعنی فیلم «گشت و گزار در جنگل» باشد. او قبلا «بلک آدام» را «هری کثیف ابرقهرمانان» نامیده بود. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه جهان به افراد بیشتری نیاز دارد که در منطقه خاکستری بین سیاه و سفید وجود داشته باشند، دقیقاً جایی که به نظر می‌رسد بلک آدام جانسون در آن زندگی می‌کند. قطعاً جالب خواهد بود که ببینیم این فیلم چگونه در دنیای همیشه در حال تکامل دی‌سی قرار می‌گیرد و آیا ما شاهد تأثیرات اعمال «بلک آدام» در دنباله Shazam خواهیم بود یا نه.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. صابر

    تیر 13, 1401

    به نظر فیلم هیجان انگیزی میاد 😍

    پاسخ

  2. صابر

    تیر 13, 1401

    به نظر فیلم هیجان انگیزی میاد 😍

    پاسخ