بیوگرافی کامل میسی ویلیامز (Maisie Williams) از کودکی تا به امروز

نام: میسی ویلیامز (مارگارت کنستانس ویلیامز)

متولد: 15 آوریل 1997 (26 فروردین 1376)

سن: 21 سال

محل تولد: بریستول، بریتانیا

قد: 152

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی میسی ویلیامز

او حرفه بازیگری را در سن 13 سالگی آغاز کرد و مسیر دشواری را پیمود تا به یک ستاره تبدیل شد. میسی ویلیامز بازیگری است که طی هفت فصل توجه طرفداران “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) را به خود جلب کرد. میسی در 15 آوریل 1997 در انگلستان به دنیا آمد. سال های اولیه زندگی را در بریستول گذراند. او جوان ترین فرزند از چهار فرزند خانواده است. مادرش در دانشگاه کار می کند.

زمانی که میسی کوچک بود والدین اش طلاق گرفتند. مادرش زود ازدواج کرد و به سامرست کانتی رفت، جایی که ناپدری آینده اش در آنجا زندگی می کرد. این کودک پس از اتمام مدرسه به مدرسه و کالج نورتون هیل رفت. در کالج در رشته رقص و هنرهای نمایشی تحصیل کرد.

او از کودکی به هنرهای نمایشی علاقه داشت و آنقدر عاشق رقص بود که مادرش را مجاب کرد او را به مدرسه نورتون هیل بفرستد. معلم های مدرسه مطمئن بودند مارگارت یک رقصنده می شود و بااستعداد است. مارگارت نام اصلی این بازیگر است و میسی نام موردعلاقه او در کامیک هاست. تحصیل در مدرسه رقص بلیت طلایی او به دنیای سینما بود. او در رقابت استعدادیابی در پاریس شرکت کرد، توجه تهیه کنندگان را به خود جلب نمود و مدیربرنامه خود را به دست آورد. از آن زمان تست های بازیگری را آغاز کرد.

فیلم های او

اولین تست بازیگری میسی ویلیامز در فصل دوم فیلم “ننی مک فی” (Nanny McPhee) بود که با موفقیت از پس آن برآمد و به مرحله پایانی رسید. کسی انتظار نداشت یک بازیگر بدون تجربه تئاتر به مرحله پایانی برسد، اما در نهایت این نقش را به لیلی وودز واگذار کرد.

این بازیگر تازه کار ناامید نشد و برعکس در تست “بازی تاج و تخت” شرکت کرد. او برای نقش آریا تست داد. آریا استارک یکی از پنج فرزند یک خانواده اشرافی است. ریچارد مدن، آیزاک همپسد، سوفی ترنر و آرت پارکینسون نقش برادران و خواهران او را ایفا کردند. کیت هرینگتون نقش برادر ناتنی آنان را ایفا کرد.

میسی ویلیامز در بازی تاج و تخت

این بازیگر باید در پنج مرحله تست می داد. این دختر آنقدر جذاب بود که تهیه کنندگان در مراحل اولیه او را تایید کردند. در نهایت شخصیت آریا استارک بسیار محبوب و رضایت بخش شد. او میلیون ها مخاطب را مجذوب خود نمود. میسی ویلیامز برای این نقش جوایز مختلف کسب کرد.

محبوبیت بر شخصیت او تاثیر نگذاشت و توانایی او برای کار کردن را از بین نبرد. این شخصیت همه تلاشش را کرد تا این شخصیت را به خوبی خلق کند و مهارت های بازیگری را افزایش دهد. گرچه این بازیگر به سرعت مهارت های بازیگری خود را افزایش داد و بزرگ شد اما به دلیل جثه ریزش توانست در نقش یک نوجوان حضور یابد. قد میسی ویلیامز 152 سانتی متر است و رسانه ها وزن او را نمی دانند، با این حال آن را بین 40 تا 51 کیلوگرم می دانند.

شخصیت میسی با گذشت زمان تواناتر شد. در ابتدا شخصیت او یک دختر پسرمانند بود، اما برخی از وقایع او را به مبارز یاغی، یک قاتل حرفه ای و یکی از اعضای معبد تبدیل کرد. این تنها برخی از مشکلات شخصیت آریا بود. طبق داستان این دختر کور می شود و شخصیت باید لنزهای مخصوص می پوشید. این لنزهای 22 میلی متری کمی سنگین اما متقاعدکننده بودند. با این لنز چیزی نمی دید و شخصیت یک دختر کور را به خوبی ایفا می کرد.

این شخصیت به حرفه بازیگری او کمک کرد. آریا استارک یک شخصیت یاغی و سرکش است. میسی ویلیامز طی بازی در این سریال پسرنما شده بود. این شخصیت باعث شد در فیلم های “گلد” (Gold) و “گرمازدگی” (Heatstroke) نقش یک نوجوان سرکش را ایفا کند.

میسی ویلیامز در زورگیری سایبری

“راز کریکلی هال” (The Secret of Crickley Hall)، “سقوط” (The Falling) و “زورگیری سایبری” (Cyberbully) از فیلم های بعدی او بودند. در سال 2015 فصل نهم سریال “دکتر هو” (Doctor Who) پخش شد و میسی ویلیامز نقش اشیلدر را بازی کرد که شخصیتش بارها بازگشت.

اشیلدر یک دختر ساده از روستای وایکینگ هاست که در قسمت “دختری که مرد” دکتر توئلف دیده شد. در نتیجه مداخله بیگانه این دختر جاودانه شد و نویسندگان داستان های مختلف او با دکتر را نوشتند.

میسی ویلیامز در دکتر هو

آخرین قسمت، “دختری که زندگی کرد” زندگی اشیلدر در قرون وسطای انگلستان را نشان داد. مشکل اصلی اشیلدر جاوادنه این بود که حافظه انسانی دختر نمی توانست زندگی ابدی را به یاد آورد. میسی ویلیامز تنها در این دو نقش حضور نیافت. او با نام جدید “می” در دو سری مرتبط با وقایع تاریخی، جهان مدرن و حتی آینده حضور یافت. شخصیت میسی پایان زمان را هم دید. پیچیدگی های داستان ماشین زمان را در اختیار اشیلدر و کلارا (جنا کولمن) می گذارد. بنابراین طرفداران می توانند امیدوار باشند که ادامه این قسمت به این دو شخصیت زمان مرتبط باشد.

این دختر شخصیت های مختلف را ایفا کرده و هربار خود و تماشاگران را قانع می کند که او بازیگر نقش پیشین نیست.

زندگی شخصی

زندگی شخصی این بازیگر همان سریال “بازی تاج و تخت” است که بیشتر زمان خود را در آن صرف کرد. او به علت مشغله اش به صورت غیرحضوری درس می خواند.

یک روز اشاره کرد که دوستی دارد اما به روابط جدی نمی اندیشد. حتی زمانی که در سال 2016 هکرها به حساب او حمله کردند، نتوانستند چیزی به دست آورند. تنها تصاویری از شنای او با دو دختر دیگر با مایو یافت شد. این بازیگر درباره این تصاویر چیزی نگفت.

این بازیگر در زمان بیکاری خیاطی کرده و دوست دارد در آینده طراح شود. همچنین مانند سایر همسالان خود در اینستاگرام پست می گذارد. در حال حاضر هفت و نیم میلیون دنبال کننده دارد. او به مسائل محیط زیستی هم اهمیت می دهد. در دسامبر 2016 به کمپین اعتراض به شکار دلفین و نمایش حیوانات پیوست. میسی ویلیامز به عنوان یک عضو فعال پروژه محافظت از دلفین ها به جزیره تایجی در ژاپن رفت که در آنجا شکار دلفین انجام می شد و برای محافظت از این موجودات تلاش کرد.

میسی ویلیامز در امروز

در حال حاضر میسی در ضبط یک چندگانه جدید شرکت دارد. او در فیلم ترسناک “جهش یافته های جدید” (The New Mutants)، از فیلم های مردان ایکس حضور دارد. این فیلم یازهمین فیلم چندگانه این سینما است که در 12 آوریل 2018 اکران شد.

شخصیت این بازیگر به همراه کودکانی دارای قدرت های ابرقهرمانی برخلاف خواسته خود در یک مرکز نگهداری می شوند. میسی ویلیامز نقش رن سینکلر را برعهده دارد، یک جهش یافته به نام ولفسبین. آنا تیلور-جوی، چارلی هیتن و آلیس براگا شخصیت های دیگر را ایفا می کنند. این فیلم جهش یافته های جدید را به این چندگانه معرفی می کند. تریلر روسی زبان این فیلم در اکتبر 2017 از کانال یوتیوب کمپانی فاکس قرن بیستم روسیه پخش شد.

فیلم شناسی

  • بازی تاج و تخت – Game of Thrones – 2011-2017
  • بلیت المپیک اسکالپر – The Olympic Ticket Scalper – 2012
  • راز کریکلی هال – The Secret of Crickley Hall – 2012
  • بالا روی سقف – Up on the Roof – 2013
  • گرمازدگی – Heatstroke – 2013
  • کلاغ – Corvidae – 2014
  • گلد – Gold – 2014
  • مرغ ربات – Robot Chicken – 2014
  • سقوط – The Falling – 2014
  • زورگیری سایبری – Cyberbully – 2015
  • دکتر هو – Doctor Who – 2015
  • کتاب عشق – The Book of Love – 2016
  • آی بوی – iBoy – 2017
  • ماری شلی – Mary Shelley – 2017

تصاویری از میسی ویلیامز


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم