تریلر نهایی فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد

استودیوی مارول در حال افزایش بازاریابی فیلم آینده Thor: Love and Thunder است. پس از یک تاخیر طولانی بعد از انتشار اولین تریلر، استودیو در حال جبران آن با ارائه اجمالی جدید از فیلم به طرفداران است و در عین حال داستان را کاملاً مخفی نگه می‌دارد. در تریلر جدید این فیلم شخصیت‌ها به‌طور مجزا معرفی می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد در این فیلم همه‌چیز مستقیماً از جایی که در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» متوقف شده است شروع می‌شود، با ثور که با نگهبانان (از جمله پیتر کویل) در فضا سفر می‌کند و سعی می‌کند از دست دادن آسگارد و وقایع The Snap بهبود یابد. به‌نظر می‌رسد ثور در فضای جدید و مثبت‌تری درباره خود قرار دارد، مصمم است که دیگر به نفع خود مبارزه نکند، اگرچه مطمئناً این طرز فکر زیاد دوام نخواهد آورد.

«تایکا وایتیتی» پس از موفقیت چشمگیرش با فیلم «ثور: راگناروک» در سال ۲۰۱۷، برای کارگردانی «عشق و تندر» بازگشته است، همچنین بار دیگر در نقش کورگ، موجود راک دوستانه و دستیار ثور، که در فیلم Avengers: Endgame نیز ظاهر شد، بازی کرده است. اینکه او چگونه لیدی ثور مورد علاقه طرفداران را به‌کار می‌برد، نکته هیجان‌انگیز فیلم خواهد بود. اگرچه طرفداران می‌توانند از این تریلر جدید مطمئن باشند که چهارمین فیلم ثور مانند بقیه آن‌ها فقط یک سواری وحشیانه خواهد بود.

فیلم «ثور: عشق و تندر» با بازی راسل کرو، کریستین بیل، دیو باتیستا و پوم کلمنتیف در تاریخ ۸ جولای (۱۷ تیر) راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم