گزارش باکس آفیس آخر هفته: ادامه ی صدرنشینی پرقدرت Hobbs & Shaw در دومین هفته ی اکرانش

با وجود فیلم های جدیدی که در هفته ی گذشته اکران شدند، فیلم اکشن “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) همچنان جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرده و در دومین هفته ی اکرانش نیز موفق ظاهر شده است.  در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فروش کل فیلم “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” با 25 میلیون دلار فروش در هفته ی گذشته، از مرز صد میلیون دلار عبور کرد و به مبلغ 108 میلیون دلار در داخل مرز های ایالت متحد آمریکا رسید. این فیلم در سطح جهانی نیز فروش قابل توجهی داشته و تا کنون به 330 میلیون دلار فروش دست پیدا کرده است.

این فیلم به عنوان اولین اسپین آف مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” در نظر گرفته شده است و “دیوید لیچ” (David Leitch)، کارگردان فیلم های مشهوری مثل “ددپول ۲” (Deadpool ۲)، “جان ویک” (John Wick) و “بلوند اتمی” (Atomic Blonde)، کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

“دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “جیسون استاتهام” (Jason Statham)، “ادریس البا” (Idris Elba) و “ونسا کربی” (Vanessa Kirby)  از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم ترسناک “داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی” (Scary Stories to Tell in the Dark)، به کارگردانی “آندره اووردال” (André Øvredal)، در اولین هفته ی اکرانش با استقبال خوبی مواجه شد و با 20 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. داستان این فیلم درباره ی مردم دهکده ای دورافتاده است که با اتفاقات مرموز و ترسناکی روبه رو می شوند و سعی داردند علت این اتفاقات را کشف کنند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا، لایو اکشن “شیرشاه” که در چهارمین هفته ی اکرانش قرار دارد، با 20 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم جدول قرار دارد. فروش کل این فیلم در داخل کشور آمریکا به مبلغ 473 میلیون دلار رسیده است.

فیلم های “دورا و شهر طلایی گمشده” (Dora and the Lost City of Gold) و “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood) به ترتیب با 17 و 11 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا قرار دارند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

فیلم پرندگان خشمگین 2 –  The Angry Birds Movie ۲

قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی “کلی کایتیس” (Clay Kaytis) و “فرگال ریلی” (Fergal Reilly) با بودجه ای ۷۳ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۳۵۲ میلیون دلاری دست پیدا کند.

اکنون بعد از گذشت سه سال از پخش انیمیشن “پرندگان خشمگین”، قسمت دوم این انیمیشن با عنوان “پرندگان خشمگین ۲” به کارگردانی “توروپ ون اورمان” (Thurop Van Orman) و به عنوان دنباله ی قسمت قبلی این انیمیشن ساخته شده است.

“جیسون سودیکیس”، “جش گد”، “دنی مک براید” و “لزلی جونز” از جمله ستارگانی هستند که صدا پیشگی شخصیت های انیمیشن “پرندگان خشمگین ۲” را بر عهده دارند.

انیمیشن “پرندگان خشمگین ۲” در تاریخ 14 آگوست ۲۰۱۹ (23 مرداد ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم