بهترین فیلم های سال 2019 که هنوز اکران نشده اند + تریلر و خلاصه داستان

همان گونه که قبل تر،لیست بهترین فیلم های 2018 را منتشر نمودیم که بازدیدها و بازخوردهای مثبت فراوانی داشت، امسال نیز برای اینکه نشان دهیم سینمای هالیوود در سال 2019 چه آثار موفقی خواهد داشت، تصمیم گرفتیم فهرستی از بهترین و مورد انتظارترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی سال 2019 را به شما معرفی کنیم.

تنها سه ماه به پایان سال 2019 باقی مانده است؛ سالی که برای طرفداران سینمای هالیوودهیجان انگیز و پربار بود! فیلم های موفق زیادی در طول چندین ماه گذشته اکران شدند و با این حال هنوز هم فیلم های زیبا و مورد انتظار زیادی هستند که تا پایان سال 2019 اکران خواهند شد. در این لیست، مهم ترین فیلم هایی که طی سه ماه باقی مانده از سال 2019 اکران خواهند شد را معرفی کرده ایم.

ذکر این نکته ضروری است که فیلم‌ها به ترتیب تاریخ اکران در ایالات متحده مرتب شده‌اند، زیرا هنوز برای قضاوت در مورد کیفیت فیلم‌ها و مقایسه آن‌ها خیلی زود است! با پروشات همراه باشید.


آپدیت (16 شهریور 98):

– مقاله بصورت کامل بروزرسانی شد (تصاویر، تاریخ اکران، تریلرها و ترتیب فیلم‌ها بر اساس تاریخ اکران)

– این لیست شامل فیلم هایی است که هنوز اکران نشده اند. برای مشاهده فیلم های اکران شده از شما دعوت میکنیم که لیست زیر را مطالعه کنید:

بهترین فیلم های 2019 تا به اینجا (آپدیت هفتگی)


این لیست با انتشار تریلرها، تغییرات تاریخ اکران و اطلاعات جدید فیلم‌ها مرتبا بروزرسانی می‌شود. برای اطلاع از آخرین اطلاعات فیلم‌ها می‌توانید مجددا به این صفحه سر بزنید.


جومانجی: مرحله ی بعد – Jumanji: The Next Level

تاریخ اکران: 13 دسامبر 2019 (۲۲ آذر ۱۳۹۸)

کارگردان: جیک کاسدان (Jake Kasdan)

تریلر فیلم Jumanji: The Next Level

داستان و اتفاقات فیلم جدید “جومانجی: مرحله ی بعد”، در ادامه ی اتفاقات قسمت قبلی این فیلم، در جریان خواهد بود و همانطور که در تریلر این فیلم دیدیم، به نظر می رسد که شاهد ماجراجویی ها و حوادث جدید و متفاوتی در فیلم خواهیم بود. قسمت قبلی این فیلم با عنوان  “جومانجی: به جنگل خوش آمدید” (Jumanji: Welcome to the Jungle) در سال ۲۰۱۷ اکران شد که عملکردی بسیار موفق را پشت سر گذاشت و به فروشی ۹۶۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

“جیک کاسدان” (Jake Kasdan) مجددا کارگردانی این قسمت از فیلم “جومانجی” را بر عهده داشته است. “دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “کوین هارت” (Kevin Hart)، “کارن گیلان” (Karen Gillan) و “جک بلک” (Jack Black) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “جومانجی: مرحله ی بعد” به ایفای نقش می پردازند.


فیلم شان گوسفند: فارماگدون – Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

تاریخ اکران: ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸)

کارگردان: “ویل بکر” (Will Becher) و “ریچارد استارزاک” (Richard Starzak)

تریلر انیمیشن Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

در سال 2019 شاهد قسمت جدیدی از انیمیشن محبوب Shun the Sheep خواهیم بود. داستان انیمیشن “فیلم شان گوسفند: فارماگدون” درباره ی شخصیت جدیدی به نام LU-LA است که دارای قدرت های جادویی و فرازمینی است و توسط سفینه ای فضایی به زمین می آید؛ “شان” و دیگر گوسفندان مزرعه برای بازگرداندن LU-LA به خانه اش درگیر اتفاقات و ماجراجویی های جذابی می شوند.


جنگ ستارگان: قیام اسکای واکر – Star Wars: The Rise of Skywalker

تاریخ اکران: 20 دسامبر 2019 (29 آذر ۱۳۹۸)

کارگردان: جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams)

تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

درباره این فیلم شایعات بسیاری ایجاد شده بود و حتی کمپانی لوکاس فیلم چند ماه پیش از تولید عذر کالین ترورو، کارگردان “دنیای ژوراسیک”، را خواست. آن ها به جای او جی. جی. آبرامز، کارگردان فیلم “نیرو برمی خیزد” (The Force Awakens) را به این پروژه دعوت کردند تا نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده بگیرد.

در این فیلم شاهد شخصیت اسکای واکر هستیم و گرچه برخی از شخصیت ها با این فیلم به پایان می رسند اما شخصیت ها و وقایع جدیدی رخ می دهد که باعث تولید سری های جدید و چندگانه های دیگر در آینده خواهد شد. اگر تا به حال توجهتان به این فیلم جلب نشده باید بدانید مارک همیل و کری فیشربا این فیلم قرارداد امضا کرده و بیلی دی ویلیامز هم قرار است به نقش قبلی خود، لاندو کالریسیان، بازگردد.


گربه ها – Cats

تاریخ اکران: 20 دسامبر 2019 (29 آذر 1398)

کارگردان: “تام هوپر” (Tom Hooper)

تریلر فیلم Cats

این فیلم در واقع اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است که ظاهرا سازندگان فیلم نیز به‌ دنبال انتقال فضای این تئاتر در نسخه سینمایی آن نیز بوده‌اند و در آن شاهد حضور گربه‌هایی انسان نما هستیم که به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند. با این حال، اولین تریلر فیلم Cats با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده و گروهی آن را غیر قابل تحمل و طراحی گربه‌ها را بسیار ترسناک و غیر واقعی توصیف کرده‌اند و گروهی نیز این فیلم موزیکال را پر از ریسک و جسورانه دانسته‌اند. با این حال، جلوه‌های ویژه فیلم Cats در اولین تریلر آن هنوز کامل به نظر نمی‌رسد و مشکلات زیادی در آن دیده می‌شود.


1917

تاریخ اکران:  ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸)

کارگردان: “سم مندس” (Sam Mendes)

تریلر فیلم 1917

داستان فیلم جدید “۱۹۱۷” در زمان جنگ جهانی اول در جریان است و درباره ی سربازی است که ماموریت بسیار مهمی را دنبال می کند و نباید مرتکب کوچکترین اشتباهی شود.

“کالین فرث” (Colin Firth)، “ریچارد مدن” (Richard Madden)، “بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) و “جرج مک کی” (George MacKay) از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


زنان کوچک – Little Women

تاریخ اکران:  ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸)

کارگردان: “گرتا گروید” (Greta Gerwig)

تریلر فیلم Little Women

فیلم “زنان کوچک” یکی از فیلم‌های پر ستاره امسال است که این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر “لوییزا می الکات” است که داستان چهار خواهر خانواده مارچ را در دوران جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند که دچار مشکلات مالی بزرگی شده‌اند. “مریل استریپ”، “اما واتسون”، “سورشا رونان” و “تیموتی شالامی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


جاسوسان نامحسوس – Spies in Disguise

تاریخ اکران: 25 دسامبر 2019 (4 دی ۱۳۹۸)

کارگردان: نیک برونو، تروی کوئین

تریلر انیمیشن Spies in Disguise

در سال 2019 شاهد انیمیشن بسیار زیبایی خواهیم بود که لیست بازیگران بسیار جذابی دارد. از بازیگران این انیمیشن می‌توان به ویل اسمیت، تام هالند، کارن گیلان و دی‌جی خالد اشاره کرد. این انیمیشن موضوع جالبی هم دارد. در این انیمیشن قرار است بهترین جاسوس جهان (با بازی ویل اسمیت) به یک کبوتر تبدیل شود و جلوی نابودی جهان را بگیرد. احتمالا این انیمیشن  یکی از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۹ باشد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 که نباید از دست بدهید


در این مقاله، لیست فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی پرطرفدار و مورد انتظار سال 2019 را آوردیم. اگر آیتمی از این لیست جا افتاده می‌توانید در بخش نظرات آن را به سایر کاربران معرفی کنید.

شما بیشتر در انتظار کدام فیلم هستید؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید!

                               

دیدگاه‌ها (143)

بستن فرم

  1. هادی

    آبان 26, 1397

    سلام .
    لطفا فیلم Alita Battle Angle رو اضافه کنید

    پاسخ

  2. عباس اقا تلیر رسمی فیلم کاپیتان مارول منتشر شده اولین تلیر رسمی فیلم هستش کرگردانش یه زن هستش …دیشب منتشر کرده اون تلیر که شما گذاشتید تلیر غیر رسمی هستش تلیر رسمی ش اومده لطفا قرار بدهید با تشکر ….

    پاسخ

  3. طبق خبرهای منتشر شده، استودیو مارول درحال برنامه ریزی برای اکران این فیلم در سال ۲۰۲۰ است.

    طبق خبرهای منتشر شده، ممکن است تا فیلم «بلک ویدو» (Black Widow) در سال ۲۰۲۰ اکران شود. استودیو مارول بالاخره بعد از مدت ها توانست تا ساخت این فیلم را با نقش آفرینی «اسکارلت جوهانسون» به عنوان شخصیت ناتاشا رومانوف ملقب به بلک ویدو آغاز کند. همچنین به تازگی این استودیو اعلام کرده است که فیلمنامه این فیلم به قلم نویسنده سریال «لیست سیاه» (Blacklist)، «جک شفر» نوشته خواهد شد. شفر قصد دارد تا به زودی با «اسکارلت جوهانسون» ملاقات داشته و درباره روند ساخت فیلم و داستان آن، با او صحبت هایی بکند. شخصیت «بلک ویدو» یکی از شخصیت های محبوب دنیای مارول است که اولین بار در قسمت دوم فیلم «مرد آهنی» حضور پیدا کرد.استودیو مارول علاقه بسیاری به ساخت فیلمی مستقل درباره این شخصیت داشت و پس از مدت ها درگیری و مذاکره، به نظر می رسد که این فیلم به مرحله ساخت برسد.
    در عین حال، هیچ تضمینی برای ساخت این پروژه وجود ندارد، اما این استودیو امیدوار است تا اکران این فیلم صورت بگیرد. به نقل از وبسایت دیلی ریپورت، استودیو مارول قصد دارد تا این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود و احتمال می رود که این استودیو، کار بر روی فیلمنامه این فیلم را آغاز کرده باشد. طبق خبرهایی که چند روز پیش منتشر شد، دستمزد پایه «اسکارلت جوهانسون» برای بازی در فیلم «بلک ویدو» حدود ۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده است و اگر فروش این فیلم از مرز ۹۰۰ میلیون دلار نیز عبور کند، او می تواند مبلغ ۶ میلیون دلار پاداش دریافت کند. البته هنوز بازیگران و کارگردان این فیلم مشخص نیست و اخباری در اینباره منتشر نشده است اما این استودیو اعلام کرده است که سعی دارد تا فیلمبرداری این فیلم را از سال ۲۰۱۹ شروع کند. حال باید منتظر بود و دید که آیا این فیلم می تواند طرفداران را راضی نگه دارد و از فروش خوبی برخوردار باشد یا خیر……

    عباس اقا ایا این خبر شایعه است یا نه با تشکر

    پاسخ

    • بله به نظر میرسه فرآیند تولید این فیلم به صورت جدی شروع شده و استودیو مارول در حال تکمیل کادر مورد نیازش برای شروع فیلم برداریه. طبق اخباری که در سایت های معتبر منتشر شده کارگردانی این فیلم رو “کیت شورتلند” به عهده گرفته که زیاد شناخته شده نیست اما فیلم های خوبی ساخته و مهم اینه که خودش یه زن هستش.
      احتمالا سال 2020 اکران میشه
      البته چون خود ناتاشا رومانوف قدرت ابرقهرمانی خاصی نداره و صرفا یه جاسوسه احتمالا فیلم سولوی بلک ویدو بیشتر تو ژانر اکشن باشه تا ژانر ابرقهرمانی، اما به هر حال قطعا فیلم خوبی از آب درمیاد 😉😉

      پاسخ

      • عباس اقا کارگردان های زن هم خیلی خوب دارنند پیشرفت می کنند …همین فیلم زن شکفت انگیز 2017 اون سالی که برای کمپانی دی سی ساخته شد یه کاگردان زن بود که باعث جلب توجه منتقدین و مخاطب ها شد و نخسه شماره دومش را دارنند میسازند …..

        عباس اقا فیلم دارم مثل فیلم room 2015 بری لارسون سراغ نداری یا فیلم قعله ای شیشه ای 2017 بری لارسون ….اینجور ژانر ها را دوست دارم با تشکر …فیلم روم بری لارسون نگاه عباس اقا اگر ندیدی دوبله تاینی موویز هم هست اصلا توی عمرم از این جور فیلم ها که مخاطب را به پای فیلم نگاه داره توی چیدین سال جدید ندیدم بری لارسون فوق العاده هستش عباس اقا پیشنهاد من به شما این فیلم را بینیند یکی فیلم روم 2015 و دیگری قعله شیشه ای 2017 هر جفت دوبله فارسی تمیز حرفه ای هستند از سایت سلام دانلود دانلود کنید با بالاترین کیفت می گذاره و انواع کیفت هم موجود داره با تشکرررررر

        پاسخ

      • عباس اقا پیتر جکسون غیر از فیلم موتور های مرگبار فیلمی دیگری برای اینده در دست ساخت دارد یا نه ….پیتر جکسون بعد از چند سال سکوت سکوتش را شکسته و دوباره دست به کار شده ….توی گوگل سرچ کردم میگه از کتاب رمانی به همین نام موتور های مرگبار اثر فیلپ ریو هست پیتر جکسون با همکاری فرن والش فیلنامه این فیلم را نوشتند و کلر گردانی او بر عهده کریستن ریوز هستش ….این واقعا دیدن داره ای کاش زود تر از این ها اکران می شد هنوز مردم سه گانه ارباب حقله و هابیت پیتر جکسون را فراموش نکردند …..مطمنم یکی بهترین فیلم ها سال 2018 میشه و برای جایز اسکار پیش قدم میشه شکی در این نیست جزو 250 فیلم بر تر هم بشه ….پیتر جکسون دست کمی از کریستفو ادوارد نولان نداره ……

        جکسون اول می خواسته خودش کار گردانی فیلم را بر عهده بیگره ولی داده به کریستن ریوز ….حالا معلموم نیست نظر منتقدان و فروشی که داره چطور باشه خدا میدونه ….احتملاتم در مورد فیلم راهبه درست پیش بینی شده بود ….نظر ما چیه عباس اقا با تشکر//////———-///////////////——————–//////

        پیتر جکسون تاریخ انتشار اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار موتورهای فانی (Mortal Engines) را رسما تایید و اعلام کرد.

        در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ و زمان انتشار اولین تیزر تریلر فیلم Mortal Engines رسما تایید و اعلام شده است. پیتر جکسون با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در فیسبوک، زمان انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم مورد انتظار را که قرار است سال آینده میلادی اکران شود، تایید و اعلام کرد. طبق گفته جکسون، اولین تیزر تریلر فیلم Mortal Engines روز جمعه همزمان با اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تیزر تریلر در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در آن با شخصیت‌های اصلی فیلم، محیط و دنیای فیلم بیشتر آشنا شویم.

        خرداد امسال، جکسون اولین تصویر مفهومی رسمی فیلم Mortal Engines را منتشر کرده بود. سال گذشته، پیتر جکسون، کارگردان دو سه گانه ارباب حلقه‌ ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit)، و فرن والش ساخت فیلمی براساس رمان علمی تخیلی Mortal Engines اثر فیلیپ ریو را تایید کرده بودند. کریستین ریورز که در دو سه گانه فیلم The Lord of the Rings و فیلم The Hobbit با پیتر جکسون همکاری کرده، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. ریورز برای فیلم King Kong (کینگ کونگ) که با جکسون برای ساخت جلوه‌های ویژه آن همکاری داشته است، موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines بر عهده فیلیپا بوینس بوده است و جکسون و والش نیز به او در نوشتن فیلمنامه کمک کرده‌اند.

        فیلم Mortal Engines در آینده بسیار دور اتفاق می‌افتد که در این دنیای پسا آخرالزمانی شهرهای زمین که با موتورها و چرخ‌های عظیم قابلیت تحرک پیدا کرده‌اند، یکدیگر را برای تصاحب منابع حیاتی باقیمانده زمین می‌بلعند و منابع این سیاره در آستانه به پایان رسیدن است. شهردار لندن برنامه بزرگ‌تری دارد و تصمیم دارد روی یک شهر کوچک فرمانروایی کند و چند جوان سعی می‌کنند که او را متوقف کنند. هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

        فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Star Wars: The Last Jedi روز جمعه این هفته در سراسر جهان به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و این فیلم توانسته نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیاری مثبتی را از سوی آن‌ها دریافت کند. همچنین پیش بینی می‌شود که از این فیلم استقبال گسترده‌ای نیز در گیشه‌ها شود. طبق پیش بینی‌ها، فیلم The Last Jedi در سه روز نخست اکرانش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکا و بیش ۴۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان خواهد فروخت.

        پاسخ

  4. استن لی، اسطوره دنیای مارول در مصاحبه جدید خود اشاره کرد که فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو (Black Widow) ساخته خواهد شد.

    شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) معرفی شد. با این حال، این عضو محبوب انتقام جویان (Avengers) تاکنون دارای یک فیلم مستقل نبوده است. با وجود این، ممکن است که در آینده این موضوع تغییر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استن لی، اسطوره دنیای مارول از احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو خبر داده است. در حاشیه کامیک کان سوپانوا که در شهر بریزبن استرالیا در حال برگزاری است، خبرنگاران از استن لی سوالی در مورد اینکه آیا فیلم Black Widow در نهایت ساخته خواهد شد یا خیر، پرسیدند. استن لی پاسخ داد:

    یک روز سرانجام فیلم Black Widow ساخته خواهد شد.

    با وجود اینکه استن لی در حال حاضر مسئولیتی در مارول ندارد، اما پاسخ او هنوز اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران مارول و دنیای کامیک دارد. پیش از این نیز او از برنامه‌های مارول برای ساخت فیلم مستقل بر اساس دو شخصیت پلنگ سیاه و کاپیتان مارول خبر داده بود. در حال حاضر مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain Marvel است که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در تابستان امسال، جای تعجبی ندارد که استودیوها تصمیم به تمرکز بیشتر روی ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با محوریت شخصیت زن داشته باشند.

    پیش از این نیز گفته می‌شد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر داشته که فیلمی مستقل بر اساس شخصیت بلک ویدیو تولید و منتشر کند، اما آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت با ساخت این فیلم مخالفت کرد و حال پس از مستقل شدن مارول استودیو از بخش اینترتینمنت این کمپانی، به نظر می‌رسد که احتمال ساخت فیلم Black Widow قوت گرفته باشد. همچنین در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، بخشی از گذشته ناتاشا رومانوف نمایش داده شد و ممکن است فیلم Black Widow نیز به منشا این شخصیت بپردازد.
    در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز مشخص شد که بلک ویدو دارای یک گذشته با وینتر سولجر (باکی) با بازی سباستین استن، بوده است. همچنین در فیلم Black Widow می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های مختلفی از انتقام جویان از جمله هاوک آی با بازی جرمی رنر، را داشت. با این حال، ساخت این فیلم هنوز رسما تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که استن لی از ساخت فیلم Black Widow کاملا مطمئن است.

    فیلم بلک ویدو بنظر شما عباس اقا سا خته خواهد شد یا نه ….

    پاسخ

  5. پیشاپیش فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به همگی تسلیت عرض میکنیم،،،

    پاسخ

  6. عباس اقا اگر میشه بالا سایت تاریخ میلادی و قمری را درج کنید روز و ماه و سال هم به قمری و هم به میلادی …..عالی میشه چون تاریخ میلادی متوجه میشیم که تا تاریخ اکران فیلم ها چقدر مونده با تشکر

    پاسخ

    • سلام احمد جان،
      واقعیتش امکان این کار وجود نداره چون ما فقط سایت تخصصی فیلم نیستیم و چندین موضوع دیگه هم توی سایت وجود داره.
      اما قراره انشالله تو فصل پاییز قالب سایت رو تغییر بدیم، تو قالب جدید امکانات خوبی برای کاربرا در نظر گرفتیم که امیدواریم مورد پسند کاربرا قرار بگیره 😉

      پاسخ

      • اره درسته عالی هست … چند نکته هم اضافه کنید حتما ….جدول باکس افیس فیلم ها فروش فیلم ها منظورم هست خیلی خوبه بعدش پوسترهای اصلی فیلم هم اضافه کنید همراه با معرفی فیلم ها. لینک دانلود تریلرها را هم اضافه کنید با تشکر عباس اقا

        عباس اقا من نتم 2 روز دیگه تموم میشه کلا زمانش. الان طرح رایگان کلا نیست همه حجمی شده باید یه طرح خوب با قیمت مناسب پیدا کنم…حداقل فیلم های معروف را دانلود کنم …

        پاسخ

  7. عباس اقا چرا در اینستا گرام من پیچ سایت را فالو کردم بروز رسانی نیست اسم دقیق پیچ اینستا گرامی را هم بدهید منمون مرسی

    پاسخ

  8. بهترین سایت خبری و اطلا عات فیلم های بروز با ویژگی های خاص منصرفرد …عالی هستش

    و همچین از مدیر خوب عالی سایت پروشات اقای عباس اقا گل که همیشه پا سخگوی ما کابران سایت هستش خیلی متشکریم واقعا …واقعا بهترین سایت فیلم هستید در گوگل با انواع موضوعات خاصی که اشیور سایت دارید از سینما هالیود دست مریزاد واقعا

    پاسخ

  9. سلام عباس آقا فیلم جنگ جهانی زامبی 2نمیدونید کی اکران ميشه واقعا یکی از بهترین فیلم های ترسناک زامبی هستش 👍👍👍👍👌👌👌👌👏👏👏👏

    پاسخ

  10. فیلم Overlord 2018 فیلم اور لود 2018 را هم به لیستون اضافه کنید با تشکر تاریخ طقعی اکرانش را نمیدونم ولی در سال 2018 قرار هست اکران بشه با تشکر

    پاسخ

  11. سلام عباس اقا عید غدیر خم را تبریک عرض میکنم به همه کابران و مدیر سایت ….

    سلام عباس اقا فیلم World War Z 2خبری ندارید اطلاعاتی ندارید از فیلم جنگ جهانی زامب 2

    فیلم جنگ جهانی زامبی 1 … World War Zنخسه شمره یکش در سال 2013 اکران شد

    در سایت های خیلی خبر های از تولید ساخت شماره 2

    World War Z 2 شنیده میشه ایا شایعه هست یا نه عباس اقا این خبر ها صحت داره یا نه فیلم World War Z 2 ساخته میشه اگر ساخته میشه در چی سالی قرار هست اکران بشه با تشکر منتظر پاسخ تون هستم

    منبع سایت شما از همه سایت ها دیگه موثق واقعی هست حال درسته تاریخ بعضی فیلم جلو وعقب میشه اونم بخاطر کرگردان ها هستش که دستکاری می کنند واگرنه شما تاریخ اکران فیلمها را درست ثبت می کنید فیلمها تون هم که می گذارید همه اکران قطعی هست …..بهترین سایت خبری اکران فیلم ها جدید هستش با تشکر از سایت خوبتون و شما که زحمت زیادی می کشید با تشکر

    پاسخ

    • سلام احمد جان، خیلی ممنون منم به شما تبریک میگم عید رو 🌼
      والا فیلم wwz2 در حال حاضر اعلام شده که سال 2019 اکران میشه ولی تاریخ دقیقش مشخص نیست، البته چون اخبار زیادی دربارش شنیده نمیشه حتی این احتمال هم هست که به سال 2020 موکول بشه
      شما لطف داری احمد جان مرسی بابت حمایت از ما و اینکه همیشه بهمون سر میزنی 🌺🌺

      پاسخ

  12. علی محمد

    شهریور 7, 1397

    سلام .یه سوال داشتم گmaze runner4ساخته میشه یا نه؟ممنون

    پاسخ

    • Underzero در پاسخ به علی محمد

      شهریور 9, 1397

      سلام ، نه کتابش که قبل تر از اینکه فیلمش ساخته بشه نوشتن سه تاس و تو سومی تموم میشه maze runner رو دیگه نمیسازن

      پاسخ

    • عباس در پاسخ به علی محمد

      شهریور 9, 1397

      سلام، یه شایعاتی هست که میگن شاید ساخته بشه ولی خیلی بعید به نظر میرسه که قسمت چهارمی وجود داشته باشه

      پاسخ

  13. HIDDEN

    شهریور 3, 1397

    کاری به لیست ندارم ولی از یه چیزی ناامید شدم اینکه کاپیتان مارول مونث هستش و با توجه به توضیحاتی که داد فک نکنم بتونه موفقیتهایی مثه قبل رو داشته باشه حداقل من این طوری فک میکنم اصلا کاراکتر اول اونم یه هیرو مونث زیاد خوشایند نیست چون عملا جذابیت ثور یا هالک یا راجرزرو نمیشه باهاش مقایسه کردچه برسه که ناجی اون ها باشه با قدرت هایی بیشتر و انتظار شکست تانوس از اون تمام انتظارامو پایین اورد اصلا
    یه هیرو زن کاریزمایی به عنوان شخصیتی این چنینی نداره

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به HIDDEN

      شهریور 3, 1397

      درسته کاراکترش مونثه ولی مارول تابحال هیرو بدی به نمایش نذاشته تو دنیای سینماییش (حداقل تو این چند سال اخیر)، طبق شایعات پیشبینی میشه که کاراکتر کاپیتان مارول خیلی کاراکتر خوب و با جذبه ای باشه و باید صبر کنیم تا ببینیم تو فیلم اختصاصی خودش چه قدرت هایی داره، البته به نظر شخص من مذکر یا مونث بودن یه کاراکتر نباید رو دید ما نسبت به اون کاراکتر تاثیر بذاره 😉

      پاسخ

    • بری لارسون همیشه نقش هاشو به بهترین نحوه احسن اجرا کرده هیچ وقت ضعیف بازی نکرده و همیشه بر روی نقشش تمرکز مطالعه می کنند،،،
      برای اثباتش فیلم ROOM _2015را بینید،،،

      بری لارسون از اون دسته بازیگران توانا با استعداد هستش که نقشی را بد بازی نمی کنه،

      کمپانی مارول بی دلیل نبوده از انتخاب بری لارسون برای این شخصیت ابر قهرمانی در ضمن هنوز فیلم نیامده هيچي مشخص نیست نميشه قضاوت کرد الان،،،،

      بری لارسون 👍👍👍👌👌👌

      پاسخ

    • آریو در پاسخ به HIDDEN

      شهریور 29, 1397

      شما برو تو کمیک ها ببین کاپیتان مارولو بعد بهت اجازه میدم بیای حرفتو پس بگیری!!!

      پاسخ

  14. عباس اقا فیلمی که گذاشتید اکثر فیلمهای معروفی هستند چند نخسه ازشون منتشر شده و در ایران طرفدارن زیادی دارند ….از جمله شخصیت های دوست داشتنی که جوان های ایرانی دوست دارند جوکر و هارلی کوین هستش در جوخه انتحار 1…ونسخه شماره 2
    فیلم هارلی کوین با بازی مارگو رابی هم قرار بوده اکران بشه ولی تاریخ اکرانی نداره این فیلم

    مارگو رابی بازیگر فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) و فیلم ترمینال (Terminal) در صحبت هایی که به تازگی داشته اطلاعات جدیدی از فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) را در اختیار رسانه ها گذاشته است. رابی گفته که فیلم Birds of Prey با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر خواهد شد. و فیلمبرداری و تولید این فیلم هم از ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن ۱۳۹۷) شروع میشود. همچنین کاتی یان کارگردانی این فیلم مستقل از شخصیت هارلی کوین را بر عهده دارد و کریستینا هادسون، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey را بر عهده خواهد داشت.

    پاسخ

    • سلام احمد جان،
      بله فیلم Birds of Prey هم فیلمی هست که کارای ساختش داره انجام میشه و این روزا اخبارش زیاد شنیده میشه. منتها هنوز اطلاعاتی از لیست کامل بازیگراش یا تاریخ اکرانش از منابع رسمی منتشر نشده و خیلی بعیده که به سال 2019 برسه. به احتمال خیلی زیاد اکران این فیلم تو سال 2020 خواهد بود

      پاسخ

      • اره دیگه عباس اقا نمی رسه برای سال 2020 باید باشه احتمال زیاد ….

        ای کاش این دو شخصیت معروف مشهور که انقدر طرفدار داره در ایران در سال 2019 با هم اکران می شد …

        ای کاش فیلم هالی کوین مثل فیلم جوکر هر جفتشون با هم اکران می شدند جذاب تر و عالی تر می شد و بعد اون هم که جوخه انتحار 2 بود باز هر جفت در جوخه انتحار 2 بودند مشحره می شد …خدایی این دو شخصیت انقدر معروف مشهور دوست داشتنی هستش که جوون های ایرانی پرو فایل های تگرامی خود را این دو شخصیت جو کر و هالی کوین میگذارنند حتی از بتمن هم دوست داشتنی تر هستش ….کمپانی دی سی کامیکس تنها همین دو شخصیتش خیلی خوب هستش عالی بتمن هم عالی هستش …ولی کمپانی مارول اکثر قهر مانانش دوست داشتنی هستش چون مارول اول قهر مان ها شو معروفی میکنه بعد وارد بعد گروهی میکنه یه زندگی نامه برای شون میسازه نمونه اش کاپیتان مارول 2019 هستش اول شخصیتش را برای هودارهای کمپانی مارول جا می اندازه بعد وارد انتقام جویان میکنه کا پیتان مارول توی انتقام جویان 4 حضور داره امسال ….

        امسال که یه فیلم خوب درست حسابی ندیدم همش فیلم های چرت و پرتی بوده دیدم کلا اصلا نگاه نکردیم نصفه فیلم پاک کردیم از بس مضخرف اشغال بوده داستان فیلم ها …..

        خدا کنه امسال این فیلم های 2018 چند تا شون خوبه و 2019 بیاد که یه فیلم جذاب دیدنی بینیم …

        پاسخ

  15. saba

    شهریور 1, 1397

    سلام ببخشید کسی از فیلم هری پاتر و فرزند نفرین شده اطلاعی داره؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به saba

      شهریور 1, 1397

      سلام،
      تا جاییکه من اطلاع دارم این کتاب قرار نیست فیلمش ساخته بشه یا حداقل هنوز همچین خبری اعلام نشده، البته شایعات همیشه وجود دارن و حتی یه تیزر تریلر هم از این فیلم منتشر شد که بعدا مشخص شد توسط کاربرا ساخته شده و فقط مونتاژه،
      هنوز خبر رسمی از ساخت این مجموعه توسط هیچ شرکتی اعلام نشده و باید منتظر بود و دید که همچین اتفاقی در آینده میفته یا نه

      پاسخ

  16. M.loki

    مرداد 28, 1397

    مارول داره یه کاری میکنه با تمام وجود ازش متنفر بشیم! اول لوکی مرد الان میخوان شخصیت های دیگه هم بمیرن؟ اونم شخصیت های اصلی مثل کاپتان آمریکا و ثور و مرد آهنی؟! اونوقت دیگه چه چیز جذابی واسه دیدن تو این فیلما میمونه؟! خیلی مسخرست!!!

    پاسخ

    • شخصیت های جدید اضافه میشه مثل کاپیتان مارول مرد مورچه ای زنبورک …چند تن دیگه …بعدشم معلوم نیست که قهرمانان بمیرن یا نه هنوز هیچی و حدس نمیشه زد عجله نکن تانوس هنوز هست در انتقام جویان 4

      پاسخ

    • آریو در پاسخ به M.loki

      شهریور 29, 1397

      خطر اسپویل جنگ بینهایت
      تند نرو ترمزتو بکش !!! هنوز نمیشه گفت همه ی کسایی که پودر شدن مردن !!! اگرم مرده باشن من واقعا از مردنشون لذت بردم (نه که خوشحال شده باشم ها نه ! منظورم اینه که صحنه ی احساسی ای بودش!)ممکنه کاپیتان آمریکا بره به گذشته پیش پگی

      پاسخ

  17. سلام، سایت همه چیز عالی هست، وقت کانال تگرام کم داره آقا آدمين لطفا يه کانال تگرام هم راندازی کنید همه دسترسی داریم،،، با تشکر

    پاسخ

  18. فیلم کاپیتان مارول یه شخصیت ابر قهرمانی هست که نیروی فوق العاده قوی داره …کاپیتان ماورل واقعا از همین الان میگم یکی از شخصیت های واقعا دوست داشتنی کمپانی مارول میشه ………

    وقتی شخصیتش خانوم بری لارسون باشه مطمنن فیلمی خوبی هست …بری لارسون خیلی تمرین تمرگز بر روی همچین شخصیتی داشته و مطمنن نقش سختی بر عهده دارد ….بری لارسون برنده اسکار 2015 از فیلم room-2015شد همین باعث شده یکی از دلایلش که کمپانی مارول دلایل انتخاب و همچین دقت بازیگری توانایی بازیگری در همچین فیملی ابر قهر مانی مارول را بازی کنه کمپانی مارول خوب کسی را انتخاب کرده برای این نقش .

    پاسخ

  19. واقعا عالی عالی سال 2019 سالی پر از فیلم های زیبا و جذاب هستش. اکثر لیست فیلم های 2019 من نسخه های قبلشون را دیدم به جز یکی که اونم کاپیتان مارول هستش ….

    لیستی که من مد نظرم هست و منتظر اکرانشون هستم:

    انتقام جویان 4
    کاپیتان مارول
    مردان ایکس دارک فینکس
    جهش یافته های جدید
    مرد عنکبوتی دور از خانه
    این فیلم ها که فیلم های کمپانی مارول هستش خداکنه هر چه زودتر اکران بشه نسخه بلوری شون بیاد و دوبله فارسی. لحضه شماری میکنم اینا بحث شون جداست از بقیه …..

    جوخه انتحاری 2
    زن شکفت انگیز 2
    جوکر
    این سه تا فیلم هم از کمپانی دی سی عالی هستند

    جومانجی 3
    نابودگر 6
    آن 2
    سریع و خشن 9
    جان ویک 3
    جمیز باند 25

    واقعا سایتتون عالی هستش انشالله زودتر ترلیر ها را هم اضافه کنید با تشکررررررررررر

    پاسخ

  20. komeil

    مرداد 23, 1397

    عجب فیلمایی … بعضیاشون واقعا استثنایی میتونن باشن

    پاسخ