10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می‌شدند

قاتلان سریالی همیشه ترسناک بوده‌اند. آن‌ها با رفتار بی‌پروایشان همیشه از سایر انسان‌ها متفاوت بوده‌اند. حتی تصور وجود یک قاتل سریالی می‌تواند ترسناک باشد. حتی راه رفتن آن‌ها در میان ما نیز ما را می‌ترساند. در این صورت تصور می‌کنید که اگر بلایی سرتان بیاید کسی متوجه می‌شود یا نه. در طول تاریخ قاتلین سریالی وجود داشتند که بدون ترس و بی‌پروا درملأعام دست به قتل می‌زدند.


در ضمن پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز بخوانید:

10 روش انتقام‌گیری عجیب و غریب در جهان

۱۰ دلیل عمده مرگ و میر

۱۰ سَم مهلک که در گذشته برای کشتن افراد استفاده می‌شد

۱۰ مورد از مرگبارترین جانداران استرالیا


در اینجا 10 قاتل سریالی که در ملأعام و بدون این‌که کسی متوجه شود دست به قتل می‌زدند را به شما معرفی می‌کنیم.

1. پتر کورتن (Peter Kürten) خون‌آشام دوسلدورف

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: پتر کورتن

پتر کورتن خون‌آشام دوسلدورف، یک قاتل سریالی آلمانی بود که حداقل 9 نفر را به قتل رساند و بیش از 31 قتل دیگر را نیز مرتکب شده است. روش وحشیانه او این بود که قربانی خود را در مکان‌های عمومی خفه می‌کرد و آن‌قدر با چکش به او می‌کوبید تا بمیرد.

در 12 اکتبر 1929، او در خارج از یک تئاتر با الیزابت دوریر 22 ساله آشنا شد. او بدون توجه به این‌که ممکن است دیده شود از الیزابت خواست که با او نوشیدنی بنوشد و سپس سوار قطار بشوند، به رودخانه بروند و قدم بزنند. سرانجام او الیزابت را خفه کرد و آن‌قدر با چکش به سرش زد تا الیزابت مرد.

او نه‌تنها با مقتول در اذهان عمومی ظاهر شد بلکه در چهار مکان عمومی با او دیده شد و سپس با چکش – یک روش غیرمعمول – او را به قتل رساند. گویی به دستگیر شدن اهمیتی نمی‌داد. برایش مهم نبود که کسی او را با مقتول ببیند.

2. کریگ پرایس (Craig Price)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: کریگ پرایس

کریگ پرایس به دلیل سن و رفتار سهل انگارانه اش در قتل چهار همسایه‌اش در این لیست قرار گرفته است. او اولین قتل را در 13 سالگی انجام داد که باعث شد جوان‌ترین قاتل سریالی آمریکا نام بگیرد. در 27 جولای 1987، یک زن 27 ساله مورد ضربات چاقوی این پسر 13 ساله قرار گرفت و از دنیا رفت. سپس پرایس در سال 1989 یک زن جوان و دو فرزندش را به قتل رساند. در طی این قتل او طوری ضربات چاقو را وارد کرد که بخشی از آن در بدن مقتول گیر کرد و شکست.

کریگ پرایس هنوز به خاطر این قتل‌ها در زندان است. چگونه یک پسر نوجوان می‌توانست با وجود دو قتل به زندگی بازگردد؟

3. جان و ایتل کریستی (John Christie، Ethyl Christie)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: جان و ایتل کریستی

جان کریستی یکی از قاتلین سریالی سادیسمی کمتر شناخته شده است که از درد کشیدن افراد لذت می‌برد. او در طی ده سال، در بازه زمانی بین سال‌های 1943 و 1953، و با همکاری همسرش، حداقل هشت نفر را به قتل رساند که بیشترشان فاحشه بودند. او به فاحشه‌ها پیشنهاد می‌کرد که سقط غیرقانونی انجام دهد، او آن‌ها را با گاز خفه می‌کرد، سپس در حالت بیهوشی به آن‌ها تجاوز می‌کرد. او اغلب آن‌ها را در باغچه خانه پنهان می‌کرد، باقی آن‌ها را نیز در کف ساختمان پنهان می‌کرد تا بپوسد.

ایتل نه‌تنها در تجاوز و قتل به همسرش کمک می‌کرد بلکه در صورت نیاز او را توجیه می‌کرد. این اتفاقات قتل و تجاوز نه سال ادامه داشت تا اینکه اتفاق عجیبی رخ داد: جان کریستی همسرش را خفه کرد، سپس به او تجاوز نمود و او را کشت. یکی از قوانین قاتلین سریالی این است که نباید اطرافیان خود را به قتل برسانند. در این صورت رازشان فاش می‌شود. او چند بار مورد بازجویی قرار گرفته و از دست قانون گریخت اما سرانجام گناهکار شناخته شد و در 15 جولای 1953 اعدام شد.

4. آنجلو بوئنو و کنت بیانچی (Angelo Buono and Kenneth Bianchi) – قاتلین تپه

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: آنجلو بوئنو و کنت بیانچی

این دو قاتل دو خیشاوند بودند که بین سال‌های 1977 تا 1978 ده نفر را در لس‌آنجلس مورد تجاوز قرار داده و سپس کشته بودند. آن‌ها سپس جسد مقتولین را در اطراف تپه‌های هالیوود قرار می‌دادند تا پلیس اجساد را بیابد. کشتن مردم یک شهر نه‌تنها ریسک‌پذیر است، از آن بدتر این است که اجساد را در مکان شلوغی مانند هالیوود رها کنند.

تمام قتل‌های آن‌ها به همین شکل بود، تا اینکه در نوامبر 1977، دو دختر به نام‌های دولرس سپتدا و سونجا ماری جانسون، که از مدرسه به خانه بازمی‌گشتند را دزدیده و به قتل رساندند. این اولین بار است که دو فرد از یک شهر شلوغ باهم کشته می‌شدند و باعث دستگیری قاتلین شد.

5. آلبرت فیش (Albert Fish)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: آلبرت فیش

داستان این قاتل سریالی و قربانی جوانش گریس باد هنوز پس از گذشت نزدیک به یک قرن، آمریکایی‌ها را می‌ترساند. آلبرت فیش یک قاتل سریالی آدم‌خوار بود که از 1919 تا 1930 جرائم و قتل‌های مختلفی انجام داد و با قتل وحشیانه گریس باد راز خود را فاش ساخت.

او پس از قتل‌های موفق زنان و مردان مختلف، به آگهی پسری 18 ساله به نام ادوارد گریس که در سال 1929 به دنبال کار بود، واکنش نشان داد. او به خانه آن پسر رفت و او و خانواده‌اش را ملاقات کرد. در این برخورد گریس باد خواهر ادوارد به خانه آمد و آلبرت او را دید. آلبرت در این زمان 57 ساله بود و کمتر کسی تصور می‌کرد او قاتل است. او به آن خانواده گفت که برای خواهرزاده‌اش مهمانی تولد می‌گیرد و آن‌ها را مجاب کرد که گریس را به همراه او بفرستند. در حقیقت این قاتل آدم‌خوار به خانه قربانی رفت، خانواده‌اش را دید و آن‌ها را متقاعد کرد که اجازه دهند دخترشان با او همراه شود.

او پس از قتل به مادر گریس نامه‌ای نوشت و جزئیات قتل، تجاوز و خوردن دخترش در طی نه روز را برای او شرح داد. این نامه باعث دستگیری او و سرانجام اعدامش شد.

6. ادموند کمپر (Edmund Kemper)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: ادموند کمپر

کمپر یک قاتل سریالی ساکن کالیفرنیا بود که بین سال‌های 1972 تا 1973 شش دانش‌آموز را به قتل رساند. در سپتامبر 1972 این قاتل یک کره‌ای جوان به نام آیکو کو را به مکانی برد تا او قربانی بعدی‌اش باشد. سپس تفنگش را درآورد تا کارش را آغاز کند. اما ناگهان از خودرو بیرون آمد و بااینکه کو داخل خودرو بود سوئیچ را داخل خودرو جا گذاشت. او سپس از کو خواست در را برایش باز کند، او قبول کرد اما درنهایت به او تجاوز کرد و به قتل رساند.

پس از قتل جسد کو را داخل کامیون گذاشت و به راه افتاد. سپس بین راه توقف کرد و نوشیدنی نوشید. بااینکه یک جسد داخل ماشینش بود. سپس به خانه رفت، سر جسد را قطع کرد و جسد را چند روز در آپارتمان اش نگه داشت. زمانی که به دادگاه فراخوانده شد، با همان سر قطع شده که در کامیون اش به دادگاه رفت. اما کسی متوجه نشد و او آزاد بود تا دوباره مرتکب قتل شود.

7. جفری دامر (Jeffrey Dahmer)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: جفری دامر

جفری دامر یکی از مشکل‌سازترین قاتلین سریالی تاریخ است. این قاتل آدم‌خوار از تاریخ 1978 تا زمان قتلش در 1991 مردان و پسران بسیاری را به قتل رسانده بود. هرکس که در اطراف آپارتمان او بود خوب یادش است که چگونه پلیس اعضای بدن مقتول‌ها و اسیدی را که برای حل کردن اعضای بدن آن‌ها استفاده می‌کرد، را از داخل خانه او خارج ساخت. پلیس از یافتن اعضای بدن در یخچال و کاسه سر و سایر اعضا در آپارتمان او، تعجب کرد.

او در طی 13 سال 17 نفر را به قتل رساند. در 27 مه 1991، او یک پسر 14 ساله را به بهانه گرفتن عکس و دادن پول به آپارتمانش برد. او سپس آن پسر را بی‌هوش کرد، در سرش سوراخی ایجاد کرد، سپس داخل آن سوراخ اسید ریخت تا آن پسر را به یک زامبی تبدیل کند.

زمانی که پسر بی‌هوش بود او به بار رفت، کمی نوشیدنی نوشید و کمی الکل اضافه هم خریداری نمود. یک قاتل سریالی که قربانی بی‌هوش خود را زنده رها کرده به‌اندازه کافی عجیب است اما زمانی که از بار بیرون آمد متوجه شد که پسربچه در خیابان در حال گریه است و مردم اطراف هم پلیس را خبر کرده‌اند. پس از رسیدن پلیس دامر به آن‌ها گفت که آن پسربچه 19 ساله و معشوق اوست که پس از یک دعوا بیش‌ازحد مشروب نوشیده است. پلیس گفته او را باور کرد و آن‌ها را به آپارتمان برد. پند ساعت بعد پسربچه مرده بود.

8. جک چاقوکش

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: جک چاقوکش

جک چاقوکش یکی از مشهورترین قاتلین سریالی است که درباره او فیلمی ساخته شده است. او در 30 سپتامبر 1888 دو قتل جداگانه مرتکب شد: کاترین ادوز و الیزابت استراید. در آن شب جک آدم کش هر دو نفر را در یک مکان و به فاصله یک ساعت به قتل رساند و پلیس اجساد آن‌ها را پیدا کرد. در ابتدا استراید 30 دقیقه پس از مرگش پیدا شد و سپس 45 دقیقه بعد جسد ادوز یافت شد. احمقانه است که یک قربانی را به قتل برانی و زمانی که می‌دانی جسد او یافت شده به محل حادثه برگردی و قربانی دیگری را به قتل برسانی.

حتی امروز هم نمی‌دانیم او کیست اما این قاتل در سال 1888 در لندن وحشت زیادی برانگیخت. عطش او به خون آن‌قدر زیاد بود که از دستگیر شدن هراسی نداشت.

9. تن باندی (Ted Bundy)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: تن باندی

این قاتل هم ازجمله قاتلینی است که در یک شب بیش از یک نفر را به قتل می‌رساند. او در پنج ایالت مختلف حدود 30 نفر را به قتل رساند، اگرچه گفته می‌شد این آمار بیش از 100 نفر است. یکی از موارد ترسناک او این بود که در یکی از سواحل یک دریاچه شلوغ در ایالت واشنگتن، زنی به نام جنیس ات را مجاب کرد تا او را تا خودرو همراهی کند. این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری واشنگتن بود، درنتیجه صدها نفر شاهد این صحنه بودند.

او تظاهر کرد که دستش را گچ گرفته و از آن زن خواست تا در خارج کردن قایق بادی به او کمک کند اما زمانی که زن به داخل خودرو رفت او با یک بیل به سرش کوبید، او را بی‌هوش کرد و به مکان دیگری برد. پس‌ازاینکه به او تجاوز کرد و به دریاچه بازگشت و قربانی دیگری به نام دنیز ناسلوند را دزدید. این زن شاهد قتل زن دیگر توسط باندی بود.

باندی در روز روشن دو قربانی را دزدیده بود و بااینکه شاهدان بسیاری با پلیس صحبت کردند اما او تا چند سال بعد دستگیر نشد. روش کار او این بود که در روز روشن قربانی‌های خود را دزدیده و با بیل آن‌ها را بی‌هوش کند. اما قتل دو مقتول در پی هم و دزدیدن آن‌ها در ملأعام و بدتر از آن دستگیر نشدن، واقعاً عجیب است.

10. دونالد هاروی (Donald Harvey)

10 قاتل سریالی در تاریخ که در ملاعام به قتل مرتکب می شدند: دونالد هاروی

دونالد هاروی، فرشته مرگ، یک کارمند بیمارستان و قاتل مرگ‌بار بود. او در حضور کارمندان بیمارستان جان 57 نفر را گرفت. او در بیمارستان ماریمونت و با قتل حداقل 15 بیمار کار خود را آغاز کرد. او معمولاً با کمک ماسک‌های اکسیژن معیوب بیماران را از بین می‌برد یا آن‌ها را رها می‌کرد تا بمیرند. در حقیقت این کار او شجاعت زیادی می‌خواست و بارها همکارانش با او شوخی می‌کردند که همه بیماران او از دنیا می‌روند.

او باوجود قتل در بیمارستان ماری مونت در 31 مارس 1971 به دلیل سرقت دستگیر شد. او در زمان مستی در طی دستگیری به قتل‌های خود اعتراف کرد اما به دلیل نبود مدارک نتوانستند او را دستگیر کنند. درنتیجه پلیس او را آزاد کرد. او سرانجام چند تن از دوستان و عشاقش را به قتل رساند و در بیمارستان دیگری استخدام شد و در آنجا هم چندین بیمار بی‌گناه را به قتل رساند. چگونه ممکن است که او در یک مکان عمومی چندین نفر را به قتل برساند و کسی متوجه نشود؟

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. بهمن 27, 1399

    تو مورد البرت فیش
    البرت فیش به گریس تجاوز نکرده بود

    پاسخ

    • Roxana در پاسخ به ...

      مرداد 3, 1400

      موافقم باهات ولی تو نامه گفت:اگه
      دلم میخواست اینکارو انجام میدادم و فقط گریس باد نبود بلکه بیشتر از ۱۰۰ تا بچه رو کشته و خورده بود.

      پاسخ