باکس آفیس: صدرنشینی فیلم کمدی-اکشن Jackass Forever در اولین هفته اکرانش

پس از گذشت دو سال از شروع پاندمی کرونا و تعطیلی مکرر سینماها، یک فیلم کمدی توانست مردم را به سینماها بکشاند و به این تریتیب صدرنشین جدول شود.

فیلم کمدی-اکشن “کله‌خر برای همیشه” (Jackass Forever) کمپانی پارامونت پیکچرز، موفق شد در اولین هفته اکرانش به پیروزی داخلی برسد و با 23.5 میلیون دلار فروش جایگاه نخست جدول را به‌دست بیاورد. این درحالی است که تصور می‌شد فیلم ماجراجویی “سقوط ماه” (Moonfall) این هفته بتواند به فروش بالایی دست پیدا کند، اما کمدی “کله‌خر برای همیشه” فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” را پس از دو ماه صدرنشینی به جایگاه سوم جدول بفرستد. این اثر کمدی در بازار بین‌المللی نیز 5.2 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم “سقوط ماه”، به کارگردانی “رولند امریک”، نتوانست موفقیتی که از آن انتظار می‌رفت را در گیشه رقم بزند و تنها با 10 میلیون دلار فروش در افتتاحیه، جایگاه دوم جدول را به‌دست آورد. این فیلم با بودجه‌ای بین 138 تا 140 میلیون دلار ساخته شده که آن را به یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های مستقل تاریخ تبدیل کرده است؛ مبلغی که به‌نظر نمی‌رسد بتواند در گیشه جبران شود.

در ادامه جدول باکس آفیس هفتگی، فیلم‌های “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست”، “جیغ” و انیمیشن “آواز 2” به ترتیب در جایگاه‌های سوم، چهارم و پنجم جدول ایستاده‌اند و انتظار می‌رود که با به پایان رسیدن مدت‌زمان اکران این آثار شاهد تنوع بیشتری در جدول باشیم. در ادامه می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی سینمای هالیوود را مشاهده کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم