ادامه‌ی رکوردشکنی فیلم Godzilla vs. Kong در باکس آفیس جهانی

فیلم “گودزیلا در برابر کونگ” (Godzilla vs. Kong) در ادامه‌ی اکران جهانی‌اش موفق به حفظ جایگاهش در صدر جدول شد. این فیلم در حال حاضر با بیش از 300 میلیون دلار فروش بین‌المللی و 80 میلیون دلار فروش داخلی همچنان پرفروش‌ترین فیلم دوران پاندمیک می‌باشد.

“گودزیلا در برابر کونگ” هفته اخیر به‌راحتی از فروش داخلی فیلم Tenet عبور کرد و اکنون درحال ثبت رکورد جدیدی برای باکس آفیس دوران پاندمیک می‌باشد. فروش بین‌المللی این فیلم هفته گذشته با ثبت 12.2 میلیون دلار به 310 میلیون دلار رسید تا با احتساب فروش کل داخلی آن این مبلغ به 390 میلیون دلار فروش کل افزایش پیدا کند.

کشور چین همچنان بیشترین میزان فروش در گیشه را برای فیلم “گودزیلا در برابر کونگ” رقم می‌زند؛ درحالی که این فیلم در مرزهای داخلی کشور آمریکا به علت بسته بودن بیشتر سینماها فروش کمتری را تجربه کرده‌است.

فیلم “گودزیلا برابر کونگ” تا پایان ماه میلادی جاری بر روی سرویس استریم شبکه HBO MAX نیز قرار خواهد داشت که تاکنون با استقبال خوب بینندگان این شبکه هم همراه بوده‌است. “آدام وینگارد” (Adam Wingard) وظیفه کارگردانی فیلم “گودزیلا برابر کونگ” را برعهده داشته و “کایل چندلر”، “میلی بابی براون” و “جولیان دنیسون” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

هفته آینده با اکران فیلم اکشن و فانتزی “مورتال کامبت” (Mortal Kombat) رقابت سختی میان این فیلم و “گودزیلا در برابر کونگ” شکل خواهد گرفت که باید دید کدام یک از این دو فیلم بلاک باستری موفق‌تر در گیشه ظاهر خواهند شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم