5 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “سلنا” (Selena) که باید تماشا کنید

سریال “سلنا” به موانع و مشکلات خانواده کوئینتانیلا پیش از رسیدن به اوج صنعت موسیقی می‌پردازد و لحظات کلیدی در زندگی سلنا را نشان می‌دهد. خانواده، شغل، عشق، مشکلات مالی و غیره او را به مشکل می اندازند. در اینجا می‌خواهیم سریال‌های مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


5. نارکس – Narcos – 2015-2017

زمانی همه فقط درباره “نارکس” و پابلو اسکوبار حرف می‌زدند. یک سریال تریلر جنایی درباره تجارت کوکائین و مافیایی که وظیفه پخش آن را برعهده داشت. سریال‌های “نارکس” و “سلنا” سریال زندگی نامه‌ای دیدنی هستند که هردوی آنها به شخصیت‌هایی می‌پردازند که می‌خواهند رویای خود را عملی کنند. درحالی که خانواده کوئینتانیلا مجرم نیستند، اما آرزوهایی دارند که ما را به یاد قهرمان “نارکس” می‌اندازد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ژانر تریلر سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم


4. خاطرات رئیس جمهور آینده – Diary of a Future President – 2020

الینا یک دختر آمریکایی-کوبایی 12 ساله است که باید اول دوره راهنمایی را تمام کند. این سریال کمدی ساخته “ایلانا پنا” (Ilana Peña) دختری را نشان می‌دهد که خاطرات خود را می‌خواند. (“جینا رودریگز” (Gina Rodriguez) با فلش بک‌هایی گذشته خود را مرور می‌کند.)

دلیل شباهت این سریال با “سلنا” این است که هردو تلاش شخصیت‌ها را نشان می‌دهند که هرچقدر رویاهایشان بزرگ است، فرقی ندارد، چون برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. همانطور که سلنا و خواهر و برادرهایش برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند، الینا هم بر مشکلات شخصی و اجتماعی غلبه می‌کند تا به رویای خود برسد.


3. بتی – Betty – 2020

سریالی از “کریستال موسل” (Crystal Moselle) درباره چند دوست که می‌خواهند در دنیای مردانه اسکیت سواری به موفقیت برسند. این سریال الهام گرفته از فیلم “Skate Kitchen” از زمان اکران با نقدهای مختلف مواجه شده اما شباهت آن با “سلنا” چیست؟ اینکه قهرمان‌های داستان برای کنار زدن محدودیت‌ها تلاش می‌کنند، همانطور که سلنا در صنعت مردسالار موسیقی به موفقیت رسید.

همچنین بخوانید: 15 فیلم زیبا که بیانگر لطافت و زیبایی زنان هستند


2. چیزهای بهتر – Better Things – 2016

سم فاکس یک مادر مجرد با سه فرزند است که به عنوان یک بازیگر در لس آنجلس کار می‌کند و می‌خواهد بین وظایف مادری و کارش تعادل ایجاد نماید. خانواده مضمون اصلی سریال است، درست مانند “سلنا”، چون در آن سریال هم خانواده کوئینتانیلا در آغاز حرفه‌شان موانع زیادی را پشت سر گذشتند. اما تحت هر شرایطی در کنار هم بودند. به همین دلیل سم همیشه در کنار دخترهایش مکس، فرانکی و دوک حضور دارد.


1. تاج – The Crown – 2016

یکی از مهم‌ترین سریال‌های چند سال اخیر که به زندگی ملکه الیزابت دوم نگاهی می‌اندازد. این سریال بارها تحسین شده و 39 بار هم نامزد جایزه‌امی شده است. هردو سریال “تاج” و “سلنا” سریال‌های زندگی نامه‌ای هستند که شخصیت‌های زن قدرتمند را نشان می‌دهند. (حتی سلنا سال‌ها پس از مرگ ملکه دنیای موسیقی نامیده می‌شود). پس اگر طرفدار “سلنا” هستید، سریال “تاج” را هم تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 12 سریال جذاب و دیدنی شبیه تاج (The Crown)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم