7 فیلم کریسمسی شبیه فیلم “ماجراهای کریسمس” (The Christmas Chronicles) که باید تماشا کنید

یک کمدی کریسمسی به کارگردانی “کلی کیتیس” (Clay Kaytis) درباره بچه‌هایی که می‌خواهند بابانوئل را دستگیر کنند اما نقشه‌شان نقشه بر آب شده و هدایا گم می‌شود. بعد بچه‌ها با بابانوئل همکاری می‌کنند تا هدایا را درست تحویل دهند. این فیلم با حضور “کرت راسل” (Kurt Russell)، “جودا لوئیس” (Judah Lewis)، “داربی کمپ” (Darby Camp) و “لامورن موریس” (Lamorne Morris) با نقدهای مثبت روبرو شد و سیکوئلی هم برای آن ساخته شد. اگر دوست دارید فیلم‌های کریسمسی تماشا کنید در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. تنها در خانه – Home Alone – 1990

یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های کریسمسی درباره پسر هشت ساله‌ای که پس از تنها ماندن در خانه باید دو سارق را از خانه دور کند. این فیلم با حضور “مک کالی کالکین” (Macaulay Culkin) در نقش اصلی کوین در گیشه موفق بود و نامزد اسکار و گلدن گلوب شد.

همچنین بخوانید: به مناسبت آغاز سال نو میلادی: معرفی 20 فیلم زیبا درباره کریسمس


6. چگونه گرینچ کریسمس را دزدید – How the Grinch Stole Christmas – 2000

فیلمی براساس کتابی به همین نام در سال 1957 درباره دختر شش ساله‌ای که می‌خواهد قلب گرینچ را تغییر دهد چون او از کریسمس نفرت دارد. این لایو-اکشن زیبا به کارگردانی “ران هاوارد” (Ron Howard) با گریم‌های جذاب، موسیقی متن و اجرای زیبای “جیم کری” (Jim Carrey) دیدنی است.


5. کلاوس – Klaus – 2019

یک فیلم انیمیشن به کارگردانی “سرخیو پابلوس” (Sergio Pablos) اسپانیایی که برای همه طرفداران فیلم‌های کریسمسی غافلگیرکننده بود. داستان درباره یک پستچی است که با یک اسباب بازی ساز پیر دوست می‌شود. این داستان جایگزین شخصیت بابانوئل است. داستان جذاب، انیمیشن زیبا و صداپیشگی‌ها این فیلم را تماشایی می‌کند.


4. جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار – Jingle All the Way – 1996

یک قهرمان اکشن در کمدی کریسمسی با داستانی درباره دو پدر (آرنولد شوارتزنگر ” Arnold Schwarzenegger ” و سنباد) که در سه دقیقه انتهایی خرید کریسمس تلاش می‌کنند برای پسرهای خود شخصیت اکشن توربو-من بخرند. گرچه فیلم در زمان اکران نقدهای ناخوشایند دریافت کرد، اما به خاطر نمایش مجدد در فصل‌های تعطیلات محبوب شد. اگر به شخصیت‌های جذاب و داستان ساده علاقه دارید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سال‌های 2010


3. قطار سریع‌السیر قطبی – The Polar Express – 2004

دومین انیمیشن لیست درباره پسری جوان که به همراه بچه‌های دیگر سوار قطاری عجیب می‌شود تا به قطب جنوب بروند و بابانوئل را ببینند. این فیلم به کارگردانی “رابرت زمکیس” (Robert Zemeckis) لحن معصومانه داشته و از رمانی به همین نام نوشته “کریس ون آلسبورگ” نوشته شده است. صداپیشگان فیلم عبارتند از “تام هنکس” (Tom Hanks)، “داریل سابارا” (Daryl Sabara)، “نونا گی” (Nona Gaye) و “جیمی بنت” (Jimmy Bennett).


2. الف – Elf – 2003

یک کمدی کریسمسی با بازی “ویل فرل” (Will Ferrell) درباره انسانی که توسط کوتوله‌های بابانوئل بزرگ شده است و حالا می‌خواهد پدر واقعی‌اش را در نیویورک پیدا کند. این فیلم به کارگردانی “جان فاورو” (Jon Favreau) و نویسندگی “دیوید برنباوم” (David Berenbaum) از لحاظ هنری و تجاری موفق بود و الهام بخش یک برادوی و یک انیمیشن تلویزیونی شد. اجراهای زیبا و داستان جذاب باعث می‌شود این فیلم را تماشا کنید.


1. چه زندگی شگفت انگیزی – It’s a Wonderful Life – 1946

یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ و کریسمسی که بیننده را خوشحال می‌کند. داستان جرج بیلی (جیمز استوارت “James Stewart”) مردی که می‌خواهد خودکشی کند اما فرشته‌ای او را نجات داده و زندگی‌هایی که نجات داده را به او نشان می‌دهد. این فیلم اقتباسی از یک داستان کوتاه در گیشه شکست خورد و نقدهای مختلف دریافت کرد. با این حال به یک اثر کلاسیک بدل شده است.

همچنین بخوانید: 12 فیلم جذاب و دیدنی که داستان آنها تنها در یک روز اتفاق می‌افتد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم