7 انیمیشن جذاب و دیدنی شبیه انیمیشن “من نفرت‌انگیز” (Despicable Me) که باید تماشا کنید

مینیون‌ها، گرو و سه دختر دوست داشتنی‌اش دلیل جذابیت “من نفرت انگیز” برای کودکان و خانواده‌هایشان است. از میان انبوه فیلم‌های انیمیشنی که سالانه تولید می‌شود، تنها تعداد معدودی از آنها موردتوجه بیننده بزرگسال قرار می‌گیرد. این فیلم انیمیشن با صداپیشگی “استیو کارل” (Steve Carrell) در نقش گرو، به ساخت فیلم‌های “من نفرت انگیز 2″، “من نفرت انگیز 3” و “مینیون ها” (Minions) منجر شد که آنها هم محبوب شدند.

داستان تلاش‌های یک ویلن برای کنار گذاشتن روزهای سیاهش به خاطر خانواده همیشه برای بیننده جذاب است. تمام تماشاگران این فیلم‌ها می‌دانند که مینیون ها هرکجا که می‌روند به دردسر می افتند. اگر از تماشای “من نفرت انگیز” لذت بردید در اینجا فیلم‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. داستان اسباب بازی – Toy Story – 1995

“داستان اسباب بازی” اولین فیلم انیمیشن کامپیوتری است که درست مانند “من نفرت انگیز” به سه سیکوئل تبدیل شد. موفقیت این فیلم به خاطر این است که به یک نسل محدود نشده و با اینکه 25 سال پیش اکران شد هنوز محبوب است. “تام هنکس” (Tom Hanks) در نقش ووی و “تیم آلن” (Tim Allen) در نقش باز لایتیر صداپیشگی می‌کنند. داستان درباره اسباب بازی‌هایی است که در غیاب صاحبشان زنده می‌شوند. اندی دیویس (با صداپیشگی “جان موریس” (John Morris)) صاحب آنهاست و سپس همه اسباب بازی‌ها با اندی متحد می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی شبیه داستان اسباب بازی (Toy Story)


6. عصر یخبندان – Ice Age – 2002

با صحبت درباره طنز و انیمیشن “عصر یخبندان” به ذهنمان می‌رسد. همانطور که از نام فیلم پیداست در عصر یخبندان رخ می‌دهد و درباره زندگی سه پستاندار ماقبل تاریخ است: مانی (ری رومانو “Ray Romano”) یک ماموت جدی پشمالو، سید (جان لگویزمائو “John Leguizamo”) یک تنبل احمق و دیه گو (دنیس لری “Denis Leary”) یک ببر شجاع. آن‌ها می‌خواهند کودکی را به سلامت به والدینش برسانند و در این بین ماجراهایی رخ می‌دهد. می‌توانید چهار سیکوئل دیگر این فیلم را هم تماشا کنید.


5. منجمد – Frozen – 2013

دو خواهر از خانواده سلطنتی آرندل نماد عشق واقعی هستند. السا (با صداپیشگی “ایدینا منزل” (Idina Menzel)) قرار است ملکه آرندل باشد. او از قدرت‌های منجمدکننده جادویی‌اش که زمانی به خواهر کوچکش آنا (با صداپیشگی “کریستن بل” (Kristen Bell)) آسیب رساند می‌ترسد. زمانی که راز قدرتش فاش می‌شود او را خطرناک می‌دانند، به همین دلیل فرار می‌کند و زمستان سرد آرندل را فرا می‌گیرد. آنای نترس به دنبال خواهرش می‌رود و در راه به یک مرد یخی، گوزش شمالی وفادارش و یک آدم برفی زنده که از جادوی السا به وجود آمده، برمی خورد. درست مانند “من نفرت انگیز”، عشق آنها به یکدیگر است که آنا و السا را زنده نگه می‌دارد. “یخ زده” سیکوئل دیگری هم دارد.


4. راتاتویی – Ratatouille – 2007

داستانی با پیام رها نکردن آرزوها و رفتن به دنبالشان. راتاتویی یک غذای فرانسوی است که موشی به نام رمی (پتن اسوالت “Patton Oswalt”) آن را می‌پزد. رمی آشپزی بااستعداد است که از خیلی‌ها بهتر است. زمانی که پسری به نام آلفردو لینگوئینی (با صداپیشگی “لو رومانو” (Lou Romano)) مهارتش را کشف می‌کند زندگی رمی عوض می‌شود. او به کمک آلفردو به رویایش می‌رسد و در یکی از بهترین رستوران‌های پاریس کار می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 انیمیشن جذاب و دیدنی شبیه انیمیشن بالا (UP)


3. در جستجوی نمو – Finding Nemo – 2003

“آلبرت بروکس” (Albert Brooks) در نقش مارلین صداپیشگی می‌کند که پسرش نمو (الکساندر گلد “Alexander Gould”) گم شده. مارلین حاضر است برای پیدا کردن نمو تمام دریاها را پشت سر بگذارد. “آلن دی‌جنرس” (Ellen DeGeneres) در نقش ماهی آبی دوری صداپیشگی می‌کند. آن دو باهم همراه شده و با شکست دشمنان دوستان جدیدی پیدا می‌کنند. درحالی که مارلین در جستجوی پسرش است، نمو هم با شجاعت در راه بازگشت به خانه است. مارلین در این ماجراجویی اهمیت خطر کردن و معنای آزادی برای پسرش را درک می‌کند.


2. ماجراهای تن تن – The Adventures of Tintin – 2011

“ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار” به کارگردانی “استیون اسپیلبرگ” (Steven Spielberg) برنده اسکار ساخته شد و اصلاً فیلم کودکانه‌ای نیست. تن تن (جیمی بل “Jamie Bell”) به همراه سگ باهوش و وفادارش اسنووی به دنبال اسب شاخدار است. کاپیتان هدوک (اندی سرکیس “Andy Serkis”) آن‌ها را دنبال می‌کند. این فیلم بیشتر از آنچه که باید دیدنی است. پس تعجبی ندارد که منتقدین و کودکان آن را دوست دارند.


1. پاندای کونگ‌فو کار – Kung Fu Panda – 2008

تماشای پاندایی با حرکات اکشن دیدنی است و “پاندای کونگ فوکار” دقیقاً چنین کاری می‌کند. در چین باستان حیوانات زندگی انسان واری داشتند و پو (جک بلک “Jack Black”) پاندایی بود که به همراه پدرش آقای پینگ (با صداپیشگی جیمز هنگ “James Hong”) یک غاز چینی زندگی می‌کند. پو طرفدار کونگ فو است اما هرگز نمی‌تواند آن را عملی کند. او را “مبارز اژدها” می‌نامند و از آنجا به بعد ماجراجویی‌اش برای شکست مبارز شروری به نام تای لونگ آغاز می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه هایی که در سال 2019 و 2020 منتظر اکران شان هستیم


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم