15 فیلم نینجایی جذاب و دیدنی در تاریخ سینما که باید تماشا کنید

باید این واقعیت را قبول کنیم که نینجاها واقعی هستند. در دوران فئودال ژاپن (در آغاز قرن 15)، بسیاری از روستاهای دورافتاده دوست نداشتند توسط حاکمان اداره شوند، مخصوصاً زمانی که سامورایی‌ها به آنها ظلم می‌کردند. برخی از این روستاهایی که نمی‌توانستند در برابر ظلم سامورایی‌ها مقاومت کنند، بسته به محیط زندگی خود هنرهای رزمی و مبارزه و کار با سلاح را آموختند تا بتوانند در میدان رزم مبارزه کنند.

این افراد آنقدر در کار خود موفق بودند که حاکم‌ها برخی از این نینجاها را به عنوان جاسوس و پیک استخدام می‌کردند. زیرا با مهارت خود از عهده کارهای کثیفی که سامورایی‌ها از آن سرباز می‌زدند هم برمی آمدند. در این میان کوگا و ایگا از نینحاهای معروف و ماهری بودند که به صورت حرفه‌ای برای اشراف آن زمان کار می‌کردند. برخی حتی مدرسه مخصوص خود را داشتند و به عزت و احترام رسیدند. به همین دلیل چهره نینجاها محترمانه و محبوب شد.

برخی از این نینجاها به قاتل‌های حرفه‌ای تبدیل شدند و در مأموریت‌های خطرناک شرکت کردند، اما به جز آن، از فعالیت واقعی نینجاها در تاریخ ژاپن اطلاعاتی وجود ندارد. داستان‌های تخیلی-تاریخی چین (نینجا ترجمه کلمه‌ای در دوران میانه چین است که در ژاپن شینوبی خوانده می‌شود) برای اولین بار از نینجاها نام بردند که آنها را نوعی ویلن ژاپنی با رفتار نامحترمانه می‌دانستند. در ژانر رزمی سینمای چین نینجاها ویلن‌های معروفی بودند. با محبوبیت فیلم‌های رزمی دهه 70 و 80 افسانه نینجاها نیز سر زبان‌ها افتاد. در اینجا 15 فیلم دیدنی درباره نینجاها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. نخبگان قاتل – THE KILLER ELITE – 1975

“سام پکینپا” (Sam Peckinpah) یکی از برترین فیلمسازان اکشن تاریخ است که با حضور “جیمز کان” (James Caan)، “رابرت دووال” (Robert Duvall) و “برت یانگ” (Burt Young) یک فیلم اکشن نینجایی ساخت. این تریلر درباره تعدادی از نینجاهاست که از یک دیپلمات ژاپنی محافظت می‌کنند و گرچه بهترین اثر این کارگردان نیست و کل فیلم به نینجاها نمی‌پردازد، اما یکی از نقاط عطف تاریخ سینما برای طرفداران نینجا در سینمای آمریکاست که توانسته چهره نینجاها را به تصویر بکشد.

این فیلم را یک اثر نینجایی در سبک وسترن (بدون هیچ جلوه‌های ویژه و صوتی خاص) می‌دانند که متاسفانه نینجای آن آنچنان که باید با احترام به تصویر نکشیده شده بلکه آن را به عنوان بخش مرگبار تاریخ ژاپن به تصویر می‌کشند. در هر صورت تماشای صحنه‌های مبارزه کونگ فو با حضور نینجاها در کنار بازیگران مهم هالیوودی لذت بخش است.

همچنین بخوانید: لیست 50 تایی بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ سینما برای فیلمسازان بخش اول


14. فانتزی نینجا – NINJA FANTASY – 1987

هیچکس بیشتر از “گادفری هو” (Godfrey Ho)، تهیه کننده و کارگردان هنگ کنگی، نتوانست در دهه 80 نام نینجاها را بر سر زبان‌ها بیاورد. او در سال‌های 1980 و 1990 با نام‌های متفاوتی نظیر “گادفری هال”، “بنی هو”، “هو چی-مو”، “اد وو”، “استنلی چان”، “هو فونگ” و غیره بیش از 80 فیلم ساخت. تقریباً در عنوان تمام فیلم‌های او نینجا دیده می‌شود و او با تدوین صحنه‌های مبارزه از فیلم‌های کم بوجه تایلندی، فیلیپینی و غیره در آسیا و گذاشتن دوبله انگلیسی، یک فیلم جدید با داستان جدید خلق کرد.

تقریباً تمام فیلم‌های هو شبیه هم هستند، اما “فانتزی نینجا (که با نام‌های Twinkle Ninja Fantasy و Empire of The Ninjas) یکی از شناخته شده ترین فیلم‌های نینجایی اوست که یک نینجای آبی پوشت توسط گروهی که قرمز پوشیده‌اند موردحمله قرار می‌گیرد، آن هم در حالی که با دوست دخترش به سمت ساحل می‌روند. هو را می‌توان هنرمندی عجیب دانست که با انرژی زیادی فیلم می‌سازد و صحنه‌های مبارزه فیلم‌هایش متفاوت هستند، همین موضوع به امضای آثار او تبدیل شد که بعدها الهام بخش فیلم‌های دیگر از “لاک پشت‌های نینجا” (Ninja Turtles) تا “مورتال کامبت” (Mortal Kombat) بود.


13. هشت ضلعی – THE OCTAGON – 1980

تنها فیلم خوب از سال‌های دور با حضور “چاک نوریس” (Chuck Norris) که ستاره آینده “واکر، رنجر تگزاس” (Walker: Texas Ranger)، در مقابل “بروس لی” (Bruce Lee) قرار نمی‌گیرد. با وجود اینکه نوریس در دوره “رمبو” (Rambo) از فیلم‌های رزمی فاصله گرفت و به سمت فیلم‌های اکشن مسلحانه رفت، اما درخشش او در نقش یک قهرمان اکشن آمریکایی با هنر رزمی کونگ فو برای تماشاگران اواخر دهه 70 جالب بود و این فیلم می‌تواند الگوی یک فیلم خوب باشد.

نوریس، ستاره سال‌های بعدی Karate Kommando، نقش قهرمان سابق کونگ فو را ایفا می‌کند که باید با یک گروه تروریستی که ظاهراً گروه نینجا هستند و مرتبه بالایی دارند مبارزه کند، اما با یک مانع مرگبار به نام هشت ضلعی روبروست. در این فیلم جدا از داستان، صحنه‌های اکشن نینجاها هم دیدنی است و این فیلم کم بودجه یکی از بهترین آثار اکشن دهه 80 است.


12. شینوبی: قلب زیر تیغ – SHINOBI: HEART UNDER BLADE – 2005

باور کنید یا نه غرب و چین بیشتر تحت تأثیر فرهنگ نینجاست تا خود ژاپن و موضوع جذاب انیمه و رمان‌های تاریخی-فانتزی است. این فیلم اقتباسی از رمان The Koga Ninja Scrolls نوشته “فوتارو یامادا” مبارزه تخیلی میان نینجاهای کوگا و ایگا را نشان می‌دهد که اساس سریال انیمه Basilisk می‌باشند.

داستان رومئو و ژولیت مانندی با حضور نینجاها: اعضای مؤنث و مذکر نینجاهای کوگا و ایگا تصمیم دارند باهم ازدواج کرده و یک وارث مشترک به دنیا بیاورند تا صاحب تمام قدرت‌های ابرقهرمانی این دو گروه نینجا باشد. شوگان توکوگاوا ایاسو از این اتحاد می‌ترسد و برای ایجاد رقابت بین این دو قبیله مبارزه مرگ و زندگی ترتیب می‌دهد تا این دو گروه را در مقابل هم قرار دهد. یک فیلم تراژیک و ملودراماتیک با حضور جنبه‌های عجیب رمان (نقشه عاشقانه زوج داستان یک نقشه منطقی هم هست تا از زاد و ولد بین هر قبیله برای حفظ قدرت‌های قبیله خودشان که به بیماری‌های ژنتیکی هم منجر شده، پیشگیری کنند) و البته بهترین صحنه‌های مبارزه سینما.


11. ترمیناتور نینجا – NINJA TERMINATOR – 1985

“گادفری هو” حداقل 115 فیلم ساخته و بنابراین تعجبی ندارد که دو بار او را در لیست ببینیم. این فیلم را اغلب بهترین اثر او می‌دانند که به حق هم بهترین اکشن او (به خاطر حضور بازیگر رزمی کار “ریچارد لم” (Richard Lam)) با داستانی منسجم (ماجراجویی برای یافتن سه تکه از یک مجسمه طلا که قدرت نینجا را زیاد می‌کند) و حضور “ریچارد هریسون” (Richard Harrison) است که او را اغلب بازیگر نینجای “گادفری هو” می‌دانند.

هریسون به عنوان بازیگر کهنه کار وسترن‌های اسپاگتی و گلادیاتوری که یک بار به شوخی گفت بزرگ‌ترین افتخارش در سینما رد پیشنهاد فیلم “یک مشت دلار” (A Fistful of Dollars) و پیشنهاد آن به “کلینت ایستوود” (Clint Eastwood) بود، حین کار در هنگ کنگ در فیلم‌های هو بازی کرد. بعداً متوجه شد با تکنیک تدوین هو در تعداد زیادی فیلم‌های درجه پایین نینجا بازی کرده که در آن زمان به شهرتش آسیب رساند اما امروز جز برترین آثار اوست.

همچنین بخوانید: 26 فیلم برتر ژانر اکشن که نباید از دست بدهید


10. برای مرگ خود دعا کنید – PRAY FOR DEATH – 1985

زمانی ک در آمریکا فیلم‌های کم بودجه نینجا شهرت داشتند، “شو کوزوگی” (Sho Kosugi)، بازیگر و رزمی کار ژاپنی، در سه گانه های نینجا (“نینجا وارد می‌شود” (Enter The Ninja)، “انتقام نینجا” (Revenge of The Ninja) و “نینجا 3: فرمانروایی” (Ninja III: The Domination)) حضور یافت و با استفاده از تکنیک‌های کاراته، کندو، جودو، لایدو، کوبودو و آیکیدو، اجرای درخشانی داشت. حضور او در این فیلم باعث موفقیت این اثر شد و این فیلم یکی از معدود فیلم‌های رزمی آمریکا در دوره خود بود که شخصیت‌های آسیایی در آن حضور داشتند.

داستان درباره یک مرد ژاپنی است که خانواده‌اش را به امریکا می‌برد تا همسر متولد آمریکایش رستوران باز کند. سپس برای محافظت از خانواده‌اش در برابر پلیس‌های فاسد و خلافکاران شهر مجبور می‌شود مهارت‌های نینجایش را آشکار کند. یک اکشن دیدنی درباره یک خانواده ژاپنی آن هم در دوره‌ای که در امریکا عقاید ضدژاپنی وجود داشت.


9. نینجای میرای – MIRAI NINJA (Aka CYBER NINJA) – 1988

“کیتا آممیا” (Keita Amemiya) کارگردان، هنرمند فانتزی کار و طراح که وارث هنر ژاپن نام دارد برای کارگردانی و شخصیت پردازی در سریال‌های Kamen Rider و Super Sentai شهرت دارد. آممیا ابتدا با اقدام برای ساخت چندگانه‌ای علمی تخیلی برای نامکو به شهرت رسید. این فیلم درباره سربازی در آینده است که نیمه ربات بوده و باید در مقابل سایبورگ های بعد دیگر مبارزه کند، داستان ساده بوده اما صحنه‌های اکشن نینجاها و جلوه‌های ویژه این فیلم را به اثری معروف در خارج از ژاپن تبدیل کرد.

آممیا بعدها برای کارگردانی Zeiram و Mechanical Violator Hakaider به شهرت رسید.


8. نینجا 3: فرمانروایی – NINJA III: THE DOMINATION – 1984

یکی از سه گانه های نینجا و سومین سری آن پس از “نینجا وارد می‌شود” و “انتقام نینجا” که شو کوزوگی در نقش فرعی حضور یافت. عجیب‌ترین سری در این سه گانه که بهترین آن هم تلقی می‌شود.

یک فیلم عجیب نینجایی و جنگیری درباره زنی که روح یک نینجای مرده او را تسخیر می‌کند و او را مجبور می‌کند تا به مبارزه‌های رزمی و قتل دست بزند. “جیمز هنگ” (James Hong) در نقش یک جنگیر چینی حضور دارد اما کوزوگی باید در نقش یک نینجای خوب شیطان را شکست دهد. این فیلم در ژانر نینجا بی نظیر است.


7. فقط دو بار زندگی می‌کنید – 007: YOU ONLY LIVE TWICE – 1967

یکی از بهترین اکشن‌های نینجایی و یکی از بهترین فیلم‌های جیمز باندی، که اگر نژادپرستی آن را نادیده بگیرید (حتی با استانداردهای جیمز باندی)، با داستانی روبرو می‌شود که “شان کانری” (Sean Connery) با گریم و موی مشکی ژاپنی می‌شود.

بهترین باند (کانری)، بهترین ویلن باند (“دونالد پلزنس” (Donald Pleasance) در نقش ارنست استاورو بلوفلد)، بهترین لانه برای یک ویلن باند (توی یک آتشفشان) و بهترین صحنه‌های اکشن، از نقاط قوت این جیمز باند نینجایی هستند. فیلمنامه “رولد دال” (Roald Dahl) هم بی نظیر است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی اکشن در سال 2019 که باید تماشا کنید


6. لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان جهش یافته – TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES – 1989

با وجود درخشش فیلم‌های مختلف نینجایی هنوز هم این سری از “لاک پشت‌های نینجا” از بقیه سری‌ها برتر است و سری‌های دیگر نمی‌توانند از آن پیشی بگیرند. داستان در فضای شهری نوآر رخ داده و از کامیک های مستقل اقتباس شده است (هجوی بر “دردویل” (Daredevil) از “فرانک میلر” (Frank Miller)) که آغاز کننده این چندگانه بود و به یک سری دنباله دار تبدیل شد.

نتیجه کار یک اکشن دیدنی است که گرچه برای مخاطب کودک ساخته شد اما نبردهای هیجان انگیز نینجاها چیزی بیشتر از یک کارتون کودکانه بود. این فیلم آنقدر دیدنی بود که والدین درخواست کردند در این فیلم لاک پشت‌ها از سلاح استفاده نکنند.


5. شائولین در مقابل نینجاه – SHAOLIN CHALLENGES NINJA – 1978

گرچه اصالت نینجاها از ژاپن است اما جهان آنها را از فیلم‌های رزمی چینی می‌شناسد. این فیلم (که با نام Heroes of The East و Challenge of The Ninja هم شناخته می‌شود) یکی از آثار ماندگار این ژانر است که با کارگردانی “لائو کار-لئونگ” (Lau Kar-Leung) افسانه‌ای (“سی و ششمین معبد شائولین” (The 36th Chamber of Shaolin)، “استاد گیوتین پرنده” (Master of The Flying Guillotine) و”خاله جوان من” (My Young Auntie) و) و اجرای “گوردون لئو” (Gordon Liu) (“بیل را بکش” (Kill Bill) و ” هشت اژدهای جنگنده قطب ” (The Eight-Diagram Pole Fighter) و “استاد مست دو” (Drunken Master II)) ساخته شد.

لئو کونگ فوکار چینی شائولین متوجه می‌شود پدر تاجرش ازدواج او با دختر یک ژاپنی را برنامه ریزی کرده، اما تصمیم می‌گیرد پس از دیدن دخترک تصمیم بگیرد. با این حال پس از فهمیدن اینکه عروس جدید یک رزمی کار است، بر سر عقایدشان درباره برتری کاراته ژاپنی و مبارزه با سلاح‌های چینی به مشکل برمی خورند و او تسلط زن در هنر نینجا را غیرمحترمانه می‌داند. اما زمانی که دخترک عصبانی شده و به ژاپن می‌رود (به سراغ مربی نینجای خود)، مرد تصمیم می‌گیرد با ایجاد مبارزه تقابلی میان چین و ژاپن دخترک را برگرداند. دوئل جذاب، تکنیک‌های مبارزه و تقلید از “بروس لی” این فیلم را جذاب می‌کند.


4. نینجا: سایه یک قطره اشک – NINJA: SHADOW OF A TEAR – 2013

“اسکات ادکینز” (Scott Adkins) (که بعداً در “دکتر استرنج” (Doctor Strange) حضور دارد) یکی از فعال‌ترین ستارگان رزمی کار وسترن در فیلم‌های درجه دو است که در دو سیکوئل “شکست ناپذیر” (Undisputed) و ” سرباز جهانی: روز حساب ” (Universal Soldier: The Reckoning) حضور یافت. در حالی که فیلم اولیه “نینجا” فراموش شد، سیکوئل آن به یک اثر کلاسیک نینجایی بدل شد.

فیلمی به کارگردانی ” آیزاک فلورنتین ” (Isaac Florentine) اسرائیلی، یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌ها و طراحان صحنه که آثار او عبارتند از: Mighty Morphin تا Lightspeed Rescue. “سایه یک قطره اشک” داستانی انتقام جویانه و خشن است که مبارزات هیجان انگیز و دیدنی نینجا را نشان می‌دهد.


3. گرگ تنها و توله: شمشیر انتقام – LONE WOLF & CUB: SWORD OF VENGEANCE – 1972

یکی از بهترین چندگانه‌های سامورایی با حضور نینجاها به عنوان شخصیت منفی و با اقتباس از رمان گرافیکی “جاده‌ای به سوی تباهی” (Road to Perdition) که فیلمی با همین نام با حضور “تام هنکس” (Tom Hanks) هم ساخته شد.

داستان: اوگامی ایتو رئیس شوگان با رقیبش رتسودو یاگیو، رئیس نینجاها به مشکل برمی خورد. با کشته شدن همسرش ایتو، او هم پسرش دیاگورو را برداشته و درحالی که سلاح هم با خود حمل می‌کند، ماجراجویی خود را آغاز می‌کند. آن‌ها به همراه هم در ژاپن فئودال سفر می‌کنند تا از شر نینجاها دور بمانند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


2. نینجاهای پنج عنصر – THE FIVE ELEMENT NINJAS – 1982

“چانگ چه” (Chang Cheh)، “پدر سینمای هنگ کنگ” در روزگار خود بیش از 100 فیلم را کارگردانی کرد و یکی از مهم‌ترین فیلمسازان ژانر رزمی می‌باشد. برخی آثار او عبارتند از: The Five Deadly Venoms، Crippled Avengers و The Water Margin. این فیلم او در حقیقت آغازگر فیلم‌های نینجایی دیگر اوست.

زمانی که رئیس یک مدرسه رزمی چینی در مبارزه رقیب ژاپنی‌اش را می‌کشد، دانش آموزان او موردحمله گروهی از نینجاها قرار می‌گیرند که براساس پنج عنصر آب، آتش، زمین، چوب و طلا عمل می‌کنند. چه با الهام از رمز رنگ‌ها (قرمز برای آتش، آبی برای آب و غیره)، سلاح و تکنیک‌هایی را معرفی می‌کند که به صحنه‌های هیجان انگیز منجر می‌شود. بنابراین دانش اموزان رزمی کار باید با سلاح‌های جدید و تکنیک‌ها به مبارزه با این نینجاها بروند.


1. دوئل مرگ – DUEL TO THE DEATH – 1983

“چینگ سیو-تونگ” (Ching Siu-Tung) به مدت یک دهه طراح صحنه‌های مبارزه فیلم‌های هنگ کنگی بود و سپس تصمیم می‌گرفت فیلم‌های خودش را کارگردانی کند. نتیجه کار معرفی ایده‌ها و تکنیک‌های جدید بود که در آن زمان منتقدین، تماشاگران و فیلمسازان دیگر درباره آن نظرات متفاوتی داشتند اما امروز آغازگر سینمای اکشن هنگ کنگ محسوب می‌شود که به عصر طلایی “برادران شا” و ستارگانی چون “جکی چان” (Jackie Chan)، “جت لی” (Jet Li) و فیلمسازانی چون “جان وو” (John Woo) ختم شد. صحنه‌های خونین و جنسی ممنوعه و فیلمبرداری رئال و لوکیشن سازی، از مشخصه‌های این فیلم است.

آنچه که برای ما مهم است تأثیر این فیلم بر آثار مرتبط با نینجاست. در این فیلم شاهد نینجاهای مشکی پوش هستیم که در گروه‌های کوچک مبارزه می‌کنند و صحنه‌های دیدنی و اکشن پدید می‌آورند.

داستان فیلم مانند فیلم‌های نینجایی دیگر درباره مسابقات مبارزه‌ای و دوئل بین بزرگ‌ترین شمشیربازان چین و ژاپن است. درحالی که رقبا در میدان مسابقه هستند، استادها توسط نینجاها ربوده می‌شوند تا تکنیک‌های کونگ فوی چینی را فاش کنند. این فیلم امروز به خاطر صحنه‌های شمشیربازی شهرت دارد که شخصیت‌ها شمشیر را از زیر پای هم رد می‌کردند، اما در زمان خود یک حرکت اکشن نینجایی بود.

یک فیلم اکشن نینجایی که مبارزه و زدوخورد خونین این شخصیت‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و هر آنچه که بتواند به یک فیلم اکشن هیجان ببخشد را داراست. حتماً باید این فیلم نینجایی را تماشا کنید زیرا در ژانر خود بی همتاست.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (28)

بستن فرم

  1. بابک

    بهمن 29, 1402

    سلام هر فیلمی که دلتون خواست نگاه کنید بدون سانسور در سایت زیبا و خوب مای موویز میتونید پیدا کنید و از دیدنش لذت ببرید

    پاسخ

  2. باب

    بهمن 22, 1402

    کسی هست یه فیلم رزمی که اسم قهرمانش گیل بود
    دشمناش نینجا بودن که غیب میشدن
    خیلی برام مهمه پیداش کنم
    من سال 1375 و 6 بود که دیدم

    پاسخ

  3. باب

    بهمن 22, 1402

    من یه فیلمی دهه هفتاد تو سینمای شهرستان مون دیدم که اگه کسی بتونه برام پیداش کنه بهم ایمیل بده واقعا ممنونش میشم
    اسم فیلم فکر کنم اژدها بود
    بعد اسم قهرمان فیلم گیل بود
    تو بچگی خانواده ش رو کشتن بعد تمرین میکرد
    یه عده دشمن داشت که نینجا بودن و غیب میشدن
    اول فیلم پسره کوچیک وزنه به پاش بسته بود از روی بوته درخت می پرید بعد از رو درخت بزرگ شد پرید
    پوستر هم یادمه یه لباس سفید تن پسره بود با یه سربند سفید که لگد پرنده زده بود

    پاسخ

    • Pmn در پاسخ به باب

      فروردین 17, 1403

      اقا من اون رو ۱۰ ساله دارم دنبالش میگردم

      پاسخ

  4. محمدرضا

    تیر 26, 1402

    اسم فیلم hong kil dong
    ساخت کره ی شمالی
    بینظیر بود

    پاسخ

  5. کاربر

    تیر 18, 1402

    سلام به محضر مسئول محترم سایت و تشکّر از اینکه نظر مرا تائید کردید، من بدلایلی از فیلم اژدها خوشم می آمد و شاید بعلّت اینکه می خواهم کسانی که می خواهند به بقیه زور بگویند یا اذیت کنند یا به حریم دیگران به هر نحوی دخالت کنند پاسخ سختی به آنها داده شود و این خصلت بارز من است خودم هم بدون اجاره کسی به حریم یا امورات کسی دخالت نمی کنم مگر اینکه به هر نحوی خودش بخواهد در اونصورت من می توانم به مسائل آن کس پاسخ دهم، به همین دلایل چون تراژدی فیلم اژدها این احساسات را پاسخ داده و برطرف می کند من از اون فیلم خوشم می آید و برای همین من دنبال اون فیلم گشتم تا مدتی نتوانسته بودم پیدایش کنم ولی چون دنبال اون فیلم می گشتم به سایت جنابعالی گرامی سر زدم و چون در نظرات در سایت شما دیدم قبلاً هم کسانی دنبال اون فیلم گشتند نتوانستند پیدایش کنند و چون من هم دنبال این فیلم می گشتم با این اوصاف مصمّم شدم که سعی کنم فیلم را پیدا کنم و بیست روز پیش می شد که به سایت شما نگاه کردم و پس از دو سه بار نگاه کردن به سایت شما سعی کردم اون فیلم را پیدا کنم خیلی دنبالش گشتم و پیدایش کردم ولی اون جایی که من فیلم را پیدا کردم دوباه فارسی نکردند به زبان ژاپنی با چینی است، من خیلی سعی کردم دانلودش کنم ولی در جایی است که دانلود نشد، من باز هم سعی می کنم اون فیلم را دانلود کنم ک اگر دانلود کردم به نحوی سعی خواهم کرد که اون فیلم را برای شما بفرستم که با توجّه به نطرلت کاربران در سایت شما اگر تمایل داشتید اون را در سایت قرار دهید، و اگر نتوانستم دانلودش کنم لینک فیلم را برایتان می فرستم که اونجا نگاهش کنید یا لینک را در سایت قرار دهید که اگر کسانی دنبال اون فیلم بودند از روی اون لینک بروند و نگاه کنند ببخشید من الان تا جایی تا معازه برم انشالله از اونجا اومدم وضعیت سعی کردن برای دانلود یا فرستادن لینک به محضر شما اطّلاع خواهم داد انشاالله با تشکّر

    پاسخ

  6. کاربر

    تیر 4, 1402

    سلام من تقریباً پانزده سال پیش فیلم نگاه کردن من به مرور کم شد و به علت حادثه مصدومیت که در سربازی برایم بیست و هفت سال پیش اتفاق افتاد مرا در شرایط سختی قرار داد که از پانزده سال پیش فیلم نگاه کردن من به مرور کم کم شد و تا جایی که حتّی شاید هفته ای دو دقیقه اون هم به تصاویر تلویزیون نگاه می کردم و دو یال پیش هم که برادرم درگذشت کلاً اصلاً به فیلم نگاه نمی کنم، ولی چند روزی بود که برای مدّت کوتاهی در شرایط تنهایی بودم، برای جلوگیری از فکرهای زیاد با خودم گفتم یه سر به فیلم ها در اینترنت و گوگل بزنم تا از فکرهای زیاد رها شوم، برای اینکار در نظر گرفتم یک فیلم رزمی نینجایی چینی که تقریباً هفده سال پیش در سینما فرّخ میدان قزوین تهران دیده بودم را جستجو کنم و ببینم، به ذهنم می آید با نگاه گذرا که به سر در سینما کردم اسم فیلم را اژدها نوشته بود و اسم نقش اوّل فیلم هم گیل بود و نی لبک هم می زد، این فیلم از هر لحاظ فیلم فوق العاده قابل توجّهی بود، هم از لحاظ داستانی رمان عمیق التاثیری داشت و هم از تراژدی پرمحتوا پرانگیزه ای نیز برخوردار بود و هم از لحاظ بازیگران از اجرای موفّق و پرانگیزه با حرکات با مهارت در اجرای نقششان بودند که این دقّت در ساخت اون اثر باعث جذابیت در آن شده که داستان فیلم از زمان افسانه گونه ای برخوردار است، که زن دوّم یک خان که قبلاً اونجا کنیز بوده با پسر کوچکش که پسر اون خان بود شرایطی بوجود می آید از اونجا فرار می کنند و در حین گذر در جنگل راهزنانی می خواهند اونها را ار بین ببرند که پیرمردی که در اون حوالی بود متوجّه می شود و پس از مبارزه با راهزنها آنها را شکست می دهد و اون زن و بجّه اش را نجات می دهد و اون پسر کوچک از اون پیرمرد می خواهد که اون مبارزه را بهش یاد دهد و آنها با پیرمرد می روند و پیرمرد اون پسر را آموزش می دهد تا اون پسر بزرگ می شود و با راهزنان و گروههای مختلفی مبارزه می کند به قول یکی هم که نوشته بود زیر زمین می روند و از اون طرف زمین بیرون می آمدند درست است، و رئیس اون راهزنان بعلّت این که مخفیگاه آنها را پیدا کردند قصد تنبیه یا از بین بردن یکی از اون نگهبانان را دارد که باعث سستی یا پیدا شدن مخفیگاه آنها بود، که گفت مسئول اون پست کی بود و ادامه یه فیلم که گیل با گروههای مختلف و با آن گروه هم به مبارزه می پردازد و ادامه یه فیلم…، این فیلم واقعاً فیلم بسیار تاثیر گذار و قابل توجّه باز نگاه کردن است، که در سرچهای گوگل در هیچ پخش کننده و هیچ سایتی این فیلم را نیافتم که کار خوبی نیست که پردازندگان به فیلمها از فیلمهای تاثیر گذار بگذرند و به فیلمهای دیگر کم کیفیت بی محتوا بپردازند،مگر شاید تازه دیدم که یک کاربر که اسمش majid هست در پاسخ به babak safari, لینکی گذاشته که بعد از این که این مطالب را می نویسم انشالله اون را امتحان کنم که اگر چنانچه الآن هم اون فیلم در اون لینک باشد و یا مهمتر اگر اینک صحیح نوشته شده باشد یا لینک اون واقعاً صحیح باشد در اونصورت شاید بشود گفت در یکجا اون فیلم بار گذاری شده باشد و اگر اون لینک به هر علّتی صحیح نباشد و اون فیلم اونجا نباشد دوباره همان حرف من که در هیچ جا در اینترنت و گوگل به سایت زبان فارسی نشد اون فیلم یافته شود، که لازم بود در هنر سینمایی ایران یک نفر مسئول برای سایت فیلم برگزیده شود که هر فیلم که دوبله شده و در سینماهای ایران پخش شده و یا در تلویزیون پخش شده را در سایت قرار می دادند مثل فیلم آمریکایی باد تند یا باد سیاه هم مثل اون فیلم دیگه در هیچ جای گوگل به زبان فارسی یافت نگشت، را اینگونه فیلمها و هر فیلم دیگر که گفته شد که دوبله شده و پخش شده را در سایت قرار می داد تا کسلنی که به علّت هر مسئله ای فیلمی به خاطر می آورند را می توانستند در اون جا پیدا کنند و ببینند.. با تشکّر

    پاسخ

    • محمدرضا در پاسخ به کاربر

      تیر 22, 1402

      سلام دوست عزیز
      خیلی خیلی خوشحالم که به جز من هم گویا کسی این فیلم زیبا رو دیده و به خاطر میاره.
      اسم اون فیلم hong kil dong بود، ساخت کره ی شمالی، سال ۱۹۸۴
      منم نوار ویدیو دوبله فارسیشو داشتم، اما الان جز زبان اصلیش توی یوتیوب انگار دیگه اثری ازین فیلم نیست

      پاسخ

  7. ApolloE11even@

    تیر 3, 1402

    سلام دوستان
    با وجود اینکه فیلم باز و فیلم خور قهاری هستم و 38 سالمه (متولد 1364 هستم) و از 4 ، 5 سالگی فیلمای سینمایی با دستگاه های ویدیو آیوا (یادش بخیر) بصورت مخفیانه و با کلی ترس و لرز میدیدیم با خانواده 🙂 ولی فکر میکنم این فیلم رو یا شبیهش رو ندیده باشم (شایدم یادم نباشه یا شایدم منظور دوستان فیلم سایه شوگان باشه)، مخصوصا که عاشق و دیوانه فیلم ها و کلا فرهنگ ژاپن عزیز و سامورایی ها هستم! و نه چین! (با احترام البته به دوست داران و البته فرهنگ چینی و قطعا منظورم با شخصیت و فیلم های استاد بروس لی فقید نیست!) ، ولی خبر خوب اینه که فکر کنم واستون پیداش کردم، اسم فیلم ژاپنی سامورایی نینجایی که دنبالش هستین The Shogun Assassins (قاتلین شوگان) هست که محصول سال 1979 (یا همون 1357 یعنی زمان انقلاب) هست، و Sarutobi Sasuke (ساروتوبی ساسوکه) شخصیت اصلی فیلم به دنبال قتل شوگان هست. و اما جا داره اشاره کنم به اینکه در این فیلم استاد هیرویوکی سانادا (که من سر تعظیم فرود میارم به هنرنمایی و شخصیت زیبای این بازیگر ایده آل و سامورایی خودم!) بازی میکنه و اون سال ها خیلی جوان و نقش چندم هست قطعا! ولی خب وقتی توی فیلم ژاپنی و سامورایی این بازیگر بازی میکنه به یقین فیلمی واقعا زیبا و دیدنی خواهد بود!
    اون فیلمی که دوستان میگم نینجایی بوده و اسمش احتمالا “اژدها” بوده به احتمال زیاد از اون فیلمای چینی باشه که میخواستن دستی تو کار هنرهای رزمی ژاپن هم داشته باشن و اسمی در کنن! (بدبختی ! :)) ) و لباسای نینجایی به سبک چینی به تن دارن احتمالا!!! که نمونش هم میشه به فیلم چینی و نینجایی (!) Ninja Dragon اشاره کرد که امثالش هم کم نساخته این چین!!! 😐
    و اما در مورد فیلم ژاپنی سامورایی نینجایی که اسم بردم (The Shogun Assassins 1979)، پیشنهاد میکنم فیلم ساموراییِ جاسوس محصول 1965 (یعنی سال 1343 و قبل از انقلاب! ) !!! (Samurai Spy 1965) رو هم ببینید که سیاه و سفید هست ولی رتبه خوبی اورده و فیلم قشنگی باید باشه.
    امیدوارم کمک کننده بوده باشه، سپاس از توجهتون.

    پاسخ

    • کاربر در پاسخ به ApolloE11even@

      تیر 12, 1402

      سلام به کسانی که به این سایت وارد شدند، البتّه به نظر کاربری دیگر پاسخ لازم است، همچنین پاسخ خودم را در بالا که نوشتم فیلم چینی در نظری به خودم پاسخ دادم که اگر مسئول محترم سایت محبّت فرمایند و جهت خواندن تائید کنند بهتر می شود، چون من جواب به نظر خودم نوشتم که جهت رفع بعضی شبهات و عقیده و علاقه پردازیِ بعضی ها اون پاسخ را به خودم نوشتم تا کسانی که از نظر بدون قصد و منظور من فاز یا ساز دیگری گرفته اند و یا برداشت نامناسب داشتند در جریان قرار بگیرند که اگر من نوشتم فیلم چینی اژدها قصد تعریف و طرفداری از هنر و سینمای کشوری یا خود کشوری را نداشتم بلکه من بدون قصد و منظور خاصّی چون با دقّت توجّه نکرده بودم که (فیلم اژدها) ساخت کدام کشور است و با احتمال اینکه فکر کردم چینی است چون من بیشتر فیلمهای رزمی را از چین می دانستم به احتمال اینکه اون (فیلم اژدها) هم فکر کردم چینی است بدون قصد و منظور طرفداری و این حرفها نوشتم دنبال یک فیلم چیتی به نام (اژدها) گشتم
      🔷️{(و در واقع هم بحث ما که کدام کشور فیلم خوب ساخته، که ؟آیاچین فیلمِ خوب ساخته است و یا ؟آیا ژاپن فیلمِ خوب ساخته است، یا هنر و سینما و فیلم و کشور چین بهتر است¿ و یا هنر و سینما و فیلم و یا کشور ژاپن بهتر است¿ نبوده)}،،…
      🔷️ بلکه بحث اصلی ما همانطور که کاملاً مشخصّ است و در طول چندین سال اعلام نظر کاربران که مسئول محترم سایت تایید کردند و ثبت شده است این است که یک فیلم حالا چینی یا ژاپنی که نامش هم ((اژدها)) بود و اسم بازیگر نقش اوّلش هم ((گیل)) بود خیلی از علاقمندان فیلم در ویدئو ها و سایتها دنبال اون فیلم گشتند ولی اون فیلم نبود بحث اصلی کاربران و بازدید کنندگان سایت بوده..
      من در واقع الآن هم قصد تخریب نظر و حریم تان را ندارم بلکه قصد من این است که چیزی که واقعیت است بیان شود نه غیر واقعیت.
      ولی به نظر من با اینکه قصد بی حرمتی ندارم ولی جنابعالی هم مثل من که به کشور سازنده فیلم توجّه نداشتم و حتی ببخشید بدتر از آن که به نظر ثبت شده یه اکثر توجّه نداشته اید و یا نظر بیان شده یه اکثریت را بی ارزش و بی اعتبار یا کم اعتبار نموده اید و با عدم اندک توجّهی که اینکه آیا از این همه نظر که اسم فیلم و بازیگر را گفته اند که ممکن باشه که یک نفر و دو نفرشان شاید اسم فیلم را درست نوشته باشند نظر همه را نادیده گرفته اید و توجّهی نکرده اید و خطّ باطل به نظر همه زده اید که همه شان اسم فیلم را یکی نوشته اند و جنابعالی با عدم توجّه به نظر همه که اسم فیلم آن باشد که نوشته اند بیان داشته اید که احتمالاً دوستان (فیلم سایه شوگان) را می گویند و این کنایه به فهم و به شعور همه بوده و این کار درستی نیست، اگر اینگونه فکر می فرمائید به محضر جنابعالی عرض می کنم من تقریباً فیلم سایه شوگان را به قول قدیمی ها ازبر هستم و به قول امروزی ها حفظ هستم، فیلم سایه شوگان داستانش معلوم است که شوگان از دو پسرش می خواهد یکی را به جای خودش بنشاند اون شوگانی که سرشار از بی شرمی و کم شعوری است و دستورات غیر اصولیه ناسزاوار و نادرست بدون توجّه به جایگاه خودش و مردم صادر می کند، اون شوگانی که با عمل نادرست نسبت به ژنرال خودش چهره یه حیوانی و نافهمی خودش را به همه نمایان کرده که وزیرش هم از اون رنجیده و ابراز بیان کوتاهی در مقابله با بیانات نادرست شوگان نافهم داشته که کیوگو در اون نبرد جبهه یه اوّل مبارزه با اون شوگان نافهم را به خود اختصاص داده و با اون مبارزه کننده یه اجیر یا ژنرال یا فرمانده شوگان به مبارزه می کشند و و در جایی کیوگو با شمشیر با اون فرمانده می جنگد و او را از بین می برد و خنجر کیوگو به شکم شوگان فرو می رود و پسر اوّلش که شوگان تصمیمات زیاد گرفت ولی بالاخره پسر اوّلش که با حمایت کیوگو و یاران کیوگو به دربار شوگان رسید و وقتی خنجر کیوگو به شکم شوگان فرو رفت و شوگان از بین رفت و پسر اوّلش جانشین شوگان شد. این فیلم را من ازبر هستم تو چه نمی گویی؟ ( البته من در این سایت به پاسخ یک نفر به نام محمد که نوشته دنبال یک فیلم نینجایی می گرده یک گروه می خواهند شوگان را از بین ببرند و یک گروه محافظت از شوگان را به عهده گرفته اند دنبال اون فیلم می گرده که اسم فیلم را هم بلد نبوده نوشتم (که به نظر می آید که اسم اون فیلم سایه شوگان باشد که اون کاربر محمد به دنبال اون فیلم می گرده) ولی منطور من از این پاسخ به کاربر محمد فیلم مورد بحث اکثریت نیست که دنبالش هستند، بحث اون فیلم سوا است و (اون فیلم اسمش سایه شوگان نیست بلکه اسم اون فیلم مشخصاً که اکثر کاربران هم گفتند اسمش ((اژدها)) است،
      🔷️من عرض کردم قصد تخریب کسی را یا حرمت کسی را الآن ندارم که این نظر را می نویسم ولی واقعیت بیان شود بهتر از غیر واقعیت است، ببخشید بعد خود جنابعالی نظر اوّلیه خود را هم همراه با نظر اکثریت باطل کردید و اول گفتید احتمالاً اسم فیلم که کاربران دنبالش هستند سایه شوگان است و بعد اون را هم که خودتان گفتید احتمالاً اسمش سایه شوگان است را باطل کردید و کفتید آها فکر می کنی اون فیلمی که کاربران دنبالش هستند را پیدا کردید و گفتید اسمش the shogun assassins، یعنی به فارسی فیلم قاتلین شوگان است، عزیز من با حفظ حرمت نظر شما برای خودتان که حالا هر چه فکر کردید که اسم فیلم اون باشه ولی با عرض معذرت اون که فکر کردی فقط فکر خودت بوده و ببخشید درست نبوده، چون فیلم قاتلین شوگان را هم من بیست سال پیش در سینما فرّخ میدان قزوین تهران نگاه کردم ولی به دلایلی فیلم قاتلین شوگان دقیق توی یادم نیست یا یکبار نگاهش کردم یا که به هر علتی با دقّت بهش زیاد توجّه نکردم ولی اون را نگاه کردم و می دونم شمشیر زنان بودند که قصد از بین بردن شوگان را داشتند دیگه این چه ربطی به فیلم فوق حرفه ای ((اژدها)) داره که جنابعالی نگاه نکرده ای نمی دونم ببخشید تخیلات غیر واقعی داشتن کار خوبی نیست و با بیان آن منجر به انحراف افکار بقیه به اشتباه می شه، من اون فیلمها را در اون سینما که شوگان و سایه شوگان و قاتلین شوگان و شمشیر زن نابینا و چندین فیلم چینی و ژاپنی را در اون سینما دیدم و فیلم ((اژدها)) هم که مورد بحث کاربران بود را در اون سینما نگاه کردم و کاملاً همه آنها را سوا سوا غیر از بعضی ها که فقط بعضی صحنه هایش را یادم نیست ولی سوا سوا اسمهای آنها را خدا را شکر یادم هست که اسم اون فیلم ((اژدها)) بود، ولی باز دوباره اون نظر خود را هم که اسمش قاتلین شوگان باشه را باز خودت از بین بردی گفتی از اون فیلمها که چین ساخته در شکل سامورایی ها که از اون فیلمها چین کم هم نساخته!،، ولی اولاً که در نظریات ابراز کردم احتمال داره اون فیلم ((اژدها)) ژاپنی باشه و همانطور که گفتم شاید هم چینی باشه، ولی با این نظر خودت نمی تونی هنر سینمای یا فرهنگ سینمایی یا فرهنگ عظیم یک کشور را کم ارزش جلوه دهی، البته بگویم من به هنر سینمایی و فرهنگ هر کشوری نسبت به فرهنگ آن کشور ارزش قائل می شوم و به هنر سینمایی و فرهنگ کشور ژاپن هم بسیار برایش ارزش قایل هستم ولی این باعث نمی شه که هنر سینمایی و فرهنگ عظیم کشور چین را نادیده بگیرم نه نمی شود، کسانی که به فرهنگ کشورها توجّه می کنند چطور می توانند فرهنگ کهن چین را نادیده بگیرند، شاید برای جنابعالی ولی نمی دونم به چه علّت ولی خودت می دونی به چه علّت برایت ارزش نداشته باشد، ولی این نظر تو هست که خودتان اینگونه فکر می کنی باعث نمی شود من فرهنگ کهن کشور چین را نادیده بگیرم نه نمی شود، کسانی که فیلمها را نگاه می کنند و به هنر و فرهنگ کشورها توجّه می کنند علاوه بر
      فیلمهای بروس لی که خود در فیلمهای رزمی حرف اوّل را می زند که سخن در فیلمهای رزمی را تمام کرده و در اوّل به خود اختصاص داده، فیلمهای جادویی قدیمی چینی نمونه در هنر فیلمها بودند و نمی شود از هنر رزمی جکی چان هم به راحتی نادیده بگیری و فیلمهای رزمی دیگری که چین ساخته را نمی شود نادیده گرفت و بی ارزش توصیف کرد و برایش ارزش نگذاشت که در این صورت ببخشید از کم سلیقگی بیننده و تشخیص نادرست است، و همچنین نمی شود از هنر فیلمهای رزمی ژاپنی هم گذشت یا از سریال سالهای دور از خانه که یک درام زیست بشری به نمایش گذاشته شده یا نمی شود از فیلم جنگجویان کوهستان ژاپن گذشت البته اگر اشتباه نکرده باشم یه موقع می بینی چینی باشه شاید من که فکر کنم ژاپنی باشد، و یا نمی شود همچنین از فیلمهای سامورایی ژاپنی که قاتلین شوگان، شوگان، سایه شوگان و شمشیرزن نابینا، فیلم رزمی مشت ژاپن و دیگر فیلم های سامورایی دیگر ژاپنی گذشت یا نادیده گرفت و یا برایش ارزش قائل نبود و هر کدام در جایگاه خودشان بسیار باارزش هستند من نمی دانم این بی توجّهی جنابعالی نسبت به فیلمهای باارزش چینی از چه چیزی نشئات می گیرد، یک فیلم نگر با دید باز به فرهنگ و هنر همه یه کشورها توجّه باید داشته باشد نه اینکه نگاه محدود و یا بی توجّه به هنر بارزش داشته باشد.
      با تشکّر از کسانی که توجّه کردند و با تشکّر از مسئول محترم سایت.

      پاسخ

  8. محمد

    فروردین 6, 1402

    دنبال یک فیلم نینجایی هستم اما هرچی سرچ کردم نتونستم پیداش کنم داستان دو گروه نینجا هست که یکیشون مامور میشه قلعه شوگان رو خراب کنه و گروه دیگه محافظت از قلعه شوگان رو بهش میدن هرمزی دیده اسمش رو برام ارسال کنید

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به محمد

      اردیبهشت 1, 1402

      فکر کنم اسمش سایه شدگان باشه

      پاسخ

    • ApolloE11even@ در پاسخ به محمد

      تیر 3, 1402

      درود
      فکر کنم فیلم The Shogun Assassins (قاتلین شوگان) محصول سال 1979 (1357 یعنی زمان انقلاب) رو میگید.
      پیشنهاد میکنم فیلم ساموراییِ جاسوس (Samurai Spy) محصول 1965 (1343 قبل از انقلاب) رو هم ببینید، که سیاه و سفید هست.
      شخصیت داستان که ساروتوبی ساسوکه هست و به دنبال قتل شوگان هست.

      پاسخ

    • کاربر در پاسخ به محمد

      تیر 4, 1402

      به نظر می آید که سایه شوگان باشد

      پاسخ

  9. بنیامین

    بهمن 8, 1401

    سلام منم سالهاست دنبال این فیلم هستم، اسم فیلم اژدها بود ولی دقیقاً یادم نیست که اسم قهرمان فیلم چی بود چون توی فیلم بیشتر به مرد نی لبک زن ازش یاد می‌شد

    پاسخ

  10. حبیب

    آذر 30, 1401

    سلام من دنبال بک فیلم سینمایی هستم که قدیمی بود و اسم یک نینجا توش بود به اسم ساراووتی ساسکه که دنبال کشتن شوگان بود

    پاسخ

  11. علی

    شهریور 15, 1401

    نینجوتسو در ژاپن متولد شد، اما با کمک راهبان بودایی که آمده بودند به ژاپن، یک فرد سامورایی رو در حال خودکشی می بینند، و نجاتش می دن، و بهش هنرهای رزمی چینی رو می آموزند تا علیه سامورایی ها اقدام کنه.

    پاسخ

  12. هادی

    بهمن 22, 1400

    سلام و خسته نباشید
    اتفاقا من هم دارم در به در دنبال همون فیلم نینجایی میگردم که دوستان اشاره کردن اسم نقش اولش گیل بود و … ولی هیچ جا پیدا نکردم
    سال ۱۳۷۴ چند بار تو سینماهای تهران دیدم (سینما فلستین و بهمن) تقریبا یادمه و سال بعدش هم تلویزیون نشونش داد

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به هادی

      مهر 26, 1401

      اسم فیلمش اژدها بود

      پاسخ

    • کاربر در پاسخ به هادی

      تیر 4, 1402

      سلام من هم سایت دیگه نوشتم بدلایل سخت خاصّی مدّآهای زیادی است که فیلم نگاه نمی کنم، امّا همین فیلم که شما گفتید نقش اوّلش اسمش گیل بود همه جور اسمی برای پیدا کردنش نوشتم ولی در هیچ سایت و پخش کننده فیلم نبود، که کنیز و همسر خان هم بود با پسر کوچکش از اونجا فرار کردن درحال گذر کار جنگل راهزنانی می خواستند اونها را بکشند و توسط یک پیرمرد که با راهزنان جنگید و اونها را نجات داد و اون پسر کوچک از اون پیرمرد درخواست آموزش مبارزه کرد و بقیه فیلم… نمی دونم اسم فیلم چی بود یعنی اونموقع سر در سینما هفده سال پیش سر در سینما انگار درست نخونده بودم و دقیقاً اسمش را نمی دانم و در گوگل نتونستم پیدایش کنم

      پاسخ

  13. سلام دنبال دانلود یا دیدن فیلم نینجا۳(تسلط)۱۹۸۴ هستم لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

    پاسخ

  14. تیمور دوستی

    تیر 30, 1400

    سلام سال 1375 فیلمی نینجایی به اسم اژدها پخش شد ایا میتونید اون فیلم رو برام پیدا کنید ممنون میشم هر جایی که تونستنم مراجعه کردم هیچ اثری از این فیلم نیست

    پاسخ

  15. بابک صفری

    اردیبهشت 27, 1400

    سلام. آقا من بچه بودم حدودای سال 1375 و اینا بود تو سینمای شهرمون یه فیلم رزمی دیدم که فک کنم اسمش اژدها بود. اسم قهرمان فیلم گیل بود که اول فیلم خانواده ش توسط نینجاها کشته شدن و بعد یه نفر بزرگش کرد و بهش آموزش داد. یادمه اول فیلم استاده به پای گیل وزنه بسته بود و میگفت از رو بوته بپر و بعد نمای بعدی داشت از رو یه درخت می پرید. خلاصه بزرگ شده بود و میخاست انتقام بگیره. ان ننجاها هم ه چیزی مثل نارنجک م زدن زمن و بعد ناپدید می شدن. مرفتن زیرزمین. اگه این فلم رو یادتونه لینکشو برام ایمیل کنین مرسی. خیلی نوستالوژی دارم براش. سینمای اسیای شرقی بود

    پاسخ

    • Majid در پاسخ به بابک صفری

      شهریور 4, 1400

      Kill Bill
      vipofilm.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DA%A9%D8%B4-kill-bill-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/

      پاسخ

      • کاربر در پاسخ به Majid

        تیر 4, 1402

        من لینکی که شما در پاسخ نوشتی را کپی کردم و به اون سایت رفتم و پیشنهاد نصب اپلیکیشن vipofilm را دادند و من اپلیکیشن vipofilm را نصب کردم ولی در جستجوی اون فیلم اژدها، فیلم اژدهای مورد نظر کاربران که از آن صحبت شد اونجا نبود، مثلاً فیلمهای دیگری با نامهای اژدهای مبارز، یا تولّد اژدها، یا افسانه اژدها، یا فیلم بروسلی اژدها وارد می شود، راه اژدها، ذرّه اژدها، و فیلمهای دیگری از اژدها مثل مثلاً اژدهای شکست ناپذیر یا انیمیشن اژدها و فیلمهای دیگری با پیشوند یا پسوند اژدها بودند ولی از اون فیلم اژدهای مورد نظر که مورد بحث تعدادی کاربران هست خبری نبود و اون فیلم اونجا نبود%

        پاسخ

    • حمید در پاسخ به بابک صفری

      بهمن 18, 1400

      دقیقا منم دنبال همین فیلم بودم ولی پیدا نکردم جایی
      اسم قهرمان فیلم هم گیل بود ظاهرا
      اسم فیلم هم اژدها بود یا اژدها داشت

      پاسخ

      • عزیز در پاسخ به حمید

        فروردین 2, 1401

        سلام منم دنبال همین فیلم میگردم اسم قهرمان گیل بود اسم فیلمم اژدها اگه کسی داره بفرسته ممنون میشم

        پاسخ

        • حمیدرضا در پاسخ به عزیز

          خرداد 19, 1402

          سلام من دنبال یه فیلم هستم که شخصیت داستان یه نینجای زن بود. فیلم آسیایی نبود. فکر کنم آمریکایی بود. تو یکی از صحنه ها با آرپیجی از روی درخت خرما یه هلیکوپتر رو میزنه. اسم این فیلم رو کسی میدونه.

          پاسخ