گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه صدرنشینی فیلم جهان با من برقص!

فیلم “جان با من برقص” این هفته هم موفق شد با فروش 890 میلیاردی خود صدرنشین جدول فروش هفتگی شود. با این حساب، فروش کل این فیلم تا پایان هفته پنجم اکرانش به مبلغ 4 میلیارد و 901 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم به کارگردانی “سروش صحت” ساخته شده و “علی مصفا”، “هانیه توسلی”، “جواد عزتی” و “پژمان جمشیدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “مطرب” هم این هفته 886 میلیون تومان فروش داشت و در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش کل این فیلم تا پایان هفته سیزدهم اکرانش به مبلغ 36 میلیارد و 676 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “مطرب” به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است؛ “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی، فیلم “زیر نظر”، به کارگردانی “مجید صالحی”، با 670 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم هم تا پایان هفته ششم اکرانش به 7 میلیارد و 122 میلیون تومان رسیده است.

فیلم‌های “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن” و “بنیامین”، به کارگردانی “محسن عنایتی” نیز به ترتیب با 425 و 236 میلیون تومان فروش، در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینماهای کشور قرار گرفته‌اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینماهای کشور همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم