گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه‌ی صدرنشینی پرقدرت فیلم مطرب

فروش فیلم “مطرب” همچنان در سطح بالایی قرار دارد و این فیلم در سومین هفته اکرانش با 3 میلیارد و 560 میلیون تومان فروش در گیشه، همچنان باقدرت در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی قرار گرفته است. این فیلم درمجموع به 12 میلیارد و 613 میلیون تومان فروش دست پیدا کرده است که رقم بسیار موفقی برای یک فیلم محسوب می‌شود.

فیلم “مطرب” به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است؛ “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن”، هم با 1 میلیارد و 74 میلیون تومان فروش جایگاه دوم خود در جدول را حفظ کرده است. فروش کل این فیلم تا پایان هفته سوم اکرانش به مبلغ 3 میلیارد و 170 میلیون تومان رسیده است.

داستان این فیلم درباره یک فرد ناشنوا و یک فرد نابینا است که به‌طور اتفاقی شاهد قتل مردی به دست یک زن می‌شوند و حالا باید به هر طریقی که شده از این مهلکه جان سالم به در ببرند. “امین حیایی”، “بهرام افشاری”، “لیندا کیانی” و “پوریا پورسرخ” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “منطقه پرواز ممنوع”، به کارگردانی “امیر داسارگر”، با 394 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تاکنون به مبلغ 815 میلیون تومان به ثبت رسیده است.

فیلم “هزارتو” به کارگردانی “امیرحسین ترابی”، با 371 میلیون تومان فروش در جایگاه چهارم و فیلم “خانه پدری”، به کارگردانی “کیانوش عیاری”، با 360 میلیون تومان فروش در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی سینماهای ایران قرار دارند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم