گزارش باکس آفیس آخر هفته: رکورد شکنی فیلم Avengers: Endgame در اولین روز های اکرانش

همانطور که پیش بینی می شد، با اکران فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame)، که مهم ترین فیلم ابر قهرمانی تاریخ سینما به حساب می آید، باکس آفیس هم جان تازه ای گرفت و این فیلم با فروش قابل توجهی که داشت، موفق شد خیلی زود صدر نشین جدول فروش هفتگی شود. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” که از تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 1398) اکران خود را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، موفق شد به فروشی 350 میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند. فروش جهانی این فیلم هم به مبلغ 859 میلیون دلار رسیده است و به این ترتیب، فروش کل فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” تنها بعد از گذشت سه روز از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است.جالب است بدانید که فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War) بعد از گذشت یازده روز به یک میلیارد دلار فروش رسید!

به طور کلی فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” رکورد دار پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما در روز های آغازین اکرانش است؛ این عنوان پیش از این مربوط به فیلم های “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (با 257 میلیون دلار فروش)، “جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد” (با 248 میلیون دلار فروش) و “دنیای ژوراسیک” (با 208 میلیون دلار فروش) بوده است.

فیلم “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، که در هفته ی هفتم اکران خود به سر می برد، هم با 8 میلیون دلار فروش در آخر هفته، به جایگاه دوم جدول صعود کرد. فروش جهانی این فیلم تا کنون به رقم یک میلیارد و 110 میلیون دلار رسیده است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم ترسناک “نفرین لیورونا” (The Curse of La Llorona)، به کارگردانی “مایکل چاوز” (Michael Chaves)، با 7 میلیون دلار فروش، در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 41 میلیون دلار رسیده است.

فیلم های “راه گشایی” (Breakthrough)، به کارگردانی “دیوید نوتر” (David Nutter) و “شزم”، به کارگردانی “دیوید اف. سندبرگ” (david f. sandberg)، به ترتیب با 6 و 5 میلیون دلار فروش در آخر هفته، در جایگاه چهارم و پنجم جدول باکس آفیس آخر هفته قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. عروسک های زشت – Ugly Dolls

داستان انیمیشن “عروسک های زشت” راجع به شخصیتی به نام “ماکسی” و گروهی از عروسک های زشت است که بعد از سفری طولانی از سرزمین عروسک های زشت به شهری به نام “پرفکشن” می رسند؛ همه ی اعضای این شهر آدم های عالی و کاملی هستند و هیچ نقصی ندارند. عروسک های زشت با کسی به نام “لو” آشنا می شوند که برای آموزش عالی بودن دنبال شاگرد می گردد و تحت آموزش های او قرار می گیرند. در نهایت عروسک های زشت یاد می گیرند که باید خودشان باشند و این مهم تر از کامل بودن است.

کارگردان این انیمیشن “کلی اشبری” (Kelly Asbury) است که کارگردانی انیمیشن هایی مثل “شرک ۲” (Shrek ۲)، “اسمورف ها: دهکده گمشده” (Smurfs: The Lost Village) و “نومئو و ژولیت” (Gnomeo & Juliet) را درکارنامه ی خود دارد.

انیمیشن “عروسک های زشت” قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.


2. لانگ شات – Long Shot

این فیلم به کارگردانی “جاناتان لوین” (Jonathan Levine) ساخته شده است. فیلم هایی مثل “بدن های گرم” (Warm Bodies)، “شب قبل” (The Night Before) و “ربوده شده” (Snatched) از جمله آثاری هستند که توسط این کارگردان ۴۲ ساله ی آمریکایی ساخته شده اند.

داستان فیلم “لانگ شات” راجع به مردی به نام “فرد فراسکی” است که روزنامه نگاری بیکار است و سبک زندگی بدی دارد. او ناگهان با پرستار دوران کودکی اش “شارلوت فیلد” ملاقات می کند و عاشق اش می شود. “شارلوت” زنی قوی و بانفوذ است و برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود و تصمیم می گیرد که در تیم کارکنانش شغلی به “فرد فراسکی” بدهد.

“شارلیز ترون”، “الکساندر اسکارشگرد”، “ست روگن” و “جون دایان ری فیل” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم کمدی  “لانگ شات” در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. mkmg

    اردیبهشت 10, 1398

    ** اسپویل **
    استقبال خوبی شده که شاید شایسته هم باشه
    من نظر خودمو میگه
    اینکه بری تو دنیای کوانتومی سنگ ها رو پیدا کنی در گذشته بعد هالک یه بشکن بزنه هرکسی که رفته برگرده بعدش یکم بجنگن و اینبار مرد اهنی یه بشکن بزنه حالا تانوس و دار دستش نابود بشن!
    دم دست ترین سناریو باور نکردنی ممکنه
    این یعنی ماست مالی
    به نظرم هر انچه نسخه قبلی ساخت این نسخه خراب کرد.
    من امیدم از دست رفت بعد از دیدن فیلم حس شانس مرده های لذت از دست داده رو دارم

    پاسخ