آخر هفته با طعم فیلم! (شماره 8)

آخر هفته فرصت مناسبی برای دیدن فیلم های مختلف است؛ پیشنهاد ما این ده فیلم است که در ادامه خواهید دید. با پروشات همراه باشید.


1. ارباب -2018- Overlord

ژانر: ترستاک، اکشن، راز آلود

کارگردان: “جولیوس ایوری” (Julius Avery)

بازیگران: “وایت راسل”، “پیلو اسبک”، “جوان آدپو”

تریلر فیلم

 داستان این فیلم درباره ی گروهی از سربازان چترباز آمریکایی است که قصد نفوذ به یک روستای مرموز را دارند. اما آنها بعد از رسیدن به محل مورد نظرشان در می‎یابند که سربازان آلمانی قصد دارند تا از طریق نیروهای ماوراطبیعی با آنها مبارزه کنند.


2. لری کراون -2011- Larry Crowne

ژانر: درام، کمدی، عاشقانه

کارگردان: “تام هنکس” (Tom Hanks)

بازیگران: “جولیا رابرتس”، “تام هنکس”، “سدریک اینترتینر”

تریلر فیلم

داستان این فیلم دربارهٔ مرد میانسالی است که از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کند. او پس از آن‌که شغلش را به واسطه نداشتن مدرک دانشگاهی از دست می‌دهد، به پیشنهاد یکی از دوستانش تصمیم می‌گیرد به دانشگاه برود.


3. جزیره ی سگ ها -2018- Isle of Dogs

ژانر: ماجراجویی

کارگردان: “وس اندرسون” (Wes Anderson)

صداپیشگان: “برایان کرانستون”، “بیل مری”، “اسکارلت جوهانسون”

تریلر فیلم

داستان این فیلم در آینده اتفاق می افتد؛ زمانی که حکومت ژاپن نگهداری سگ ها را ممنوع اعلام کرده و همه ی سگ ها را در مکانی بیرون از شهر نگهداری می کند. در این میان، پسر خوانده ی شهردار تصمیم می گیرد برای پیدا کردن سگش به خارج از شهر برود.


4. میس سان شاین کوچولو -2006- Little Miss Sunshine

ژانر: درام، کمدی

کارگردان: “جاناتان دیتن” (Jonathan Dayton)

بازیگران: “گرگ کینز”، “استیو کارل”، “تونی کولیت”

تریلر فیلم

داستان این فیلم راجع به خانواده ای است که هر کدام از اعضایش مشکلات خاص خود را دارند؛ اما همه برای رساندن دختر کوچک تر خانواده به مسابقه ی زیبایی راهی سفری جاده ای به شهری دیگر می شوند. در طول سفر اتفاق هایی می افتد که زندگی شان را برای همیشه متحول می کند.


5. سیبری -2018- Siberia

ژانر: مهیج، جنایی

کارگردان: “متیو راس” (Matthew Ross)

بازیگران: “کیانو ریوز”، “پاشا لیچنیکوف”

تریلر فیلم

داستان این فیلم در مورد یک تاجر الماس به نام “لوکاس هیل” (با بازی کیانو ریوز) است که برای فروش یک الماس آبی کمیاب به روسیه سفر می‌کند. اما اوضاع آن طور که انتظار می رفت پیش نمی رود.


6. نیمه شب در پاریس -2011- Midnight in Paris

ژانر: رمانتیک، فانتزی

کارگردان: “وودی آلن” (Woody Allen)

بازیگران: “اوون ویلسون”، “ماریون کوتیار”، “ریچل مک آدامز”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی نویسنده ای به نام “گیل” است که با همسرش به پاریس سفر می کند. “گیل” بر خلاف همسرش، تحت تاثیر حال و هوای شهر پاریس قرار می گیرد و تصمیم می گیرد که با قدم زدن در خیابان های شهر، به کار کردن روی داستان جدیدش بپردازد. در همین حین او به قرن بیستم سفر می کند و با نویسندگان سرشناس آن دوره ملاقات می کند.


7. مرد یخی -2014- Iceman

ژانر: تاریخی، علمی- تخیلی

کارگردان: “لا وینگ چنگ” (Law Wing-cheung)

بازیگران: “دانی ین”، “هوانگ شنگ یی”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی یک افسر گارد سلطنتی است که توسط سه تن از دوستان دوران بچگی‎اش به دام می‎افتد و برای مدت زمان زیادی به صورت منجمد در مکانی نگه داشته می‎شود. اما چهارصد سال بعد، او یخ‎ها را می‎شکند و به نبرد با کسانی که این بلا را سرش آورده‎اند می‎رود.


8. غصه های بسماتی -2017- Basmati Blues

ژانر: موزیکال، کمدی، عاشقانه

کارگردان: “دن بارون” (Dan Baron)

بازیگران: “بری لارسون”، “دن بارون”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی یک دانشمند موفق به نام “لیندا” است که به دستور رئیسش به کشور هند فرستاده می‎شود تا برنج اصلاح شده ژنتیکی که تولید کرده است را در آنجا به فروش برساند. این سفر کاری، زندگی “لیندا” را دستخوش تغییری اساسی می کند.


9. پا برهنه -2014- Barefoot

ژانر: درام، رمانتیک

کارگردان: “اندرو فلمینگ” (Andrew Fleming)

بازیگران: “ایوان ریچل وود”، “اسکات اسپیدمن”، “جی. کی. سیمونز”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی پسری به نام “جی ویلر” است که به دلیل رفتار پرخاشگرانه ای که دارد، محکوم به گذراندن دورانی در بیمارستان روانی و ارائه ی خدمات اجتماعی می شود. “جی ویلر” به طور اتفاقی با یکی از بیماران این بیمارستان به نام “دیزی” هم مسیر می شود و این اتفاق، باعث ایجاد تغییر بزرگی در زندگی “جی” می شود.


10. شیر -2016- Lion

ژانر: درام

کارگردان: “گارث دیویس” (Garth Davis)

بازیگران: “دو پتل”، “رونی مارا”، “نیکول کیدمن”

تریلر فیلم

این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی ساخته شده است و داستان آن درباره ی پسر بچه ای هندی به نام “سارو” است که در ایستگاه قطار گم می شود و با سوار شدن به قطاری اشتباه، به کلی از خانواده اش دور می افتد. “سارو” پس از مدتی آوارگی و زندگی در بهزیستی، توسط خانواده ای استرالیایی به فرزندی پذیرفته می شود. سال های زیادی می گذرد تا اینکه “سارو” تصمیم می گیرد برای پیدا کردن خانواده اش به هند برگردد.


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید. شما چه فیلمی را برای تماشا در آخر هفته پیشنهاد می کنید؟

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم