رونمایی از دومین تریلر فیلم حماسی The Northman به کارگردانی رابرت اگرز

کمپانی فوکوس پیکچرز حدود چهار ماه پس از انتشار اولین تریلر رسمی فیلم حماسی “مرد شمالی” (The Northman) و در آستانه اکران رسمی این فیلم، از دومین تریلر آن رونمایی کرده است.

جدیدترین تریلر “مرد شمالی” با تصویری از “الکساندر اسکارزگارد” بدون پیراهن و غرق در خون آغاز می‌شود در حالی که برخی از مردان بومی پشت‌سر او به آتش کشیده شده‌اند. با فریادهایی که از خانه می‌آید، مشخص می‌شود که افرادی داخل ساختمان در حال سوختن هستند. تریلر از آنجا به بعد خشن‌تر می‌شود، زیرا ما اجمالی از سر بریدن شریرانه پدر آملث و سفر جنگجو در جستجوی انتقام را می‌بینیم. بین صحنه‌های مبارزه با شمشیر، غارت و کاوش در دریا، تریلر جدید نقدهای تحسین‌آمیز فیلم جدید اگرز را برجسته می‌کند.

“رابرت اگرز” به انتقال مخاطب به دوره‌ای جدید در زمان، ابتدا به نیوانگلند دهه 1630 با فیلم “جادوگر”، سپس به جزیره‌ای منزوی دهه 1890 در سواحل نیوانگلند با فیلم “فانوس دریایی”، معروف است. تریلر جدید فیلم “مرد شمالی” توجه این فیلمساز به جزئیات تاریخی را با نمایش تصاویر خیره‌کننده‌ای که توسط بازتولید کامل زره‌ها، سلاح‌ها، تشریفات و استراتژی‌های جنگی در دوران طلایی وایکینگ‌ها ایجاد شده است، تکرار می‌کند. این فیلم در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین اکران‌های سال 2022 است و تریلر جدید نشان می‌دهد که چرا همه باید درباره اکران فیلم هیجان‌زده باشند.

“مرد شمالی” در تاریخ 22 آپریل 2022 (2 اردیبهشت 1401) راهی پرده سینما می‌شود. “نیکل کیدمن”، “آنیا تیلور-جوی”، “ایتان هاک” و “ویلیم دفو” از جمله ستارگان مشهور این فیلم می‌باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم