15 حقیقت درباره دیپ وب و دارک وب

امروزه اینترنت آن‌قدر با زندگی ما آمیخته‌شده که در عجبیم که چگونه پیش از آن زندگی می‌کردیم. وب فواید بسیاری دارد اما تواما میتواند خطراتی نیز داشته باشد، مخاطراتی که گاها بسیار پیچیده تر از چیزی هستند که حتی بتوانید تصور کنید!

دیپ وب (Deep Web)، وب پنهان یا دیپ نت، بخشی از اینترنت است که موتورهای جستجو قابلبت دسترسی به آن را ندارند. اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم همه سایت هایی که بخشی از محتوا و یا خدمات خود را مشروط به لاگین کردن کاربر میکنند میتوانند مثالی خوب از دیپ وب به حساب آیند، چون کاربران میهمان و موتورهای جستجو نمیتوانند این صفحات را ببینند. از این منظر صفحاتی مثل صفحات انتخاب واحدهای درسی دانشگاه یا صفحه تاریخچه خریدهای شما در سایت دیجی کالا و غیره که فقط خودتان به آنها دسترسی دارید، مثال هایی از دیپ وب هستند. حالا میتوانید تصویر کنید که تعداد صفحاتی که موتورهای جستجو به آنها دسترسی ندارند چقدر زیاد است. تخمین زده می شود که دیپ وب حدود ۵۰۰ برابر بزرگتر از وب سطحی باشد. (وب سطحی، بخشی از وب که توسط کاربران میهمان و گوگل قابل مشاهده است).

تفاوت دیپ وب و دارک وب

نکته بعدی در مورد تمایز دیپ وب از دارک وب است. بخشی از دیپ وب که اصطلاحا دارک وب (وب تاریک) نامیده میشود حتی با مرورگرهای عادی هم قابل استفاده و رویت نیست و برای دسترسی به آن باید حتما از مرورگر خاصی بنام مرورگر Tor استفاده کرد. این فضای، فضایی بسیار خطرناک است، فضایی که حتی نمیتوانید تصور کنید چه اتفاقات و داد و ستدهایی در آن روی میدهد.

اگر چه افراد برای انجام کارهای غیرقانونی از دارک وب استفاده می‌کنند اما نمیتوان گفت هر آنچه که در دارک وب وجود دارد صد در صد منفی است. در دارک وب تمام آدرس‌های آی پی ها (از آی پی کاربرهای متصل به شبکه دارک وب گرفته تا آی.پی سرورهای دراک وب) همگی پنهان هستند و برای کسی مشخص نیست.

در ادامه مطلب به بررسی حقایقی می پردازیم که در بخشی از فضای دیپ وب، بطور درست تر در فضای دارک وب، روی میدهند:

1. به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود

15 حقیقت درباره دیپ وب: گسترده است

تنها به این دلیل که نام دیپ وب را نشنیده باشید دلیل نمی‌شود که وجود نداشته باشد. در حقیقت در دیپ وب 500 میلیارد صفحه وجود دارد. درحالی‌که در اینترنت معمول تنها یک میلیارد صفحه وجود دارد. البته این ارقام به سال 2003 تعلق دارند، پس تصور کنید که امروزه چقدر زیاد هستند. درنهایت باید بدانید که دیپ وب از اینترنت معمول گسترده‌تر است. پس تصور کنید که چه اندازه گسترده و رایج است.

2. دسترسی به چیزهایی که برای بقیه غیرقابل‌دسترس است

15 حقیقت درباره دیپ وب: دسترسی به همه چیز

در دیپ وب کارهای مختلفی قابل انجام است. تصور نکنید که فقط پر از بازی و سرگرمی است بلکه تنوع کارهایی که می توان انجام داد بسیار زیاد است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

یکی از این موارد، در دسترس بودن کتاب‌های ممنوعه است. اگر در کشور شما کتاب‌هایی سانسور یا ممنوع شده می‌توانید در دیپ وب آن‌ها را بیابید.

3. برای دست‌یابی به نرم‌افزار مخصوص نیاز دارید

15 حقیقت درباره دیپ وب: نرم افزار مخصوص

رفتن به دیپ وب آسان نیست زیرا کاملاً از اینترنت معمول جداست. برای رفتن به دیپ وب باید از نرم‌افزار “The Onion Router” که “TOR” هم نامیده می‌شود استفاده کنید تا هویت شما فاش نشود. درنتیجه آی پی شما مشخص نمی‌شود. احتمالاً تصور می‌کنید که با این شرایط در آنجا چه اتفاقاتی روی می‌دهد. اگر به خواهید به دیپ وب بروید باید از این برنامه استفاده کنید.

4. در آنجا جرائم مختلفی روی می‌دهد

15 حقیقت درباره دیپ وب: جرائم مختلف

باوجود فاش نشدن هویت افراد، در آنجا جرائم بسیاری روی می‌دهد. یکی از این جرائم فروش غیرقانونی کارت اعتباری است. همچنین می‌توانید بهترین هکرهای جهان را در آنجا بیابید. یافتن آن‌ها چندان دشوار نیست زیرا لازم نیست خود را پنهان کنند. گهی اوقات با بازدید از یک پست به بهترین هکرهای جهان برمی‌خورید. در دیپ وب هرگونه فعالیت غیرقانونی امکان‌پذیر است.

5. آیا به هویت غیرقانونی نیاز دارید؟

15 حقیقت درباره دیپ وب: کسب هویت غیرقانونی

گاهی اوقات ممکن است به هویت غیرقانونی نیاز داشته باشید. اگر پول داشته باشید می‌توانید به هدف خود برسید. همانند دنیای واقعی در آنجا هم هیچ‌چیز رایگان نیست، اما اگر پول داشته باشید می‌توانید هرکاری انجام دهید. در آنجا به‌راحتی می‌توانید یک هویت جعلی به دست آورید. شاید فکر کنید در دیپ وب هزینه‌ها گران باشد اما باید بدانید که دیپ وب بهترین جایی است که می‌توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

6. به واحد پولی خاصی نیاز دارید

15 حقیقت درباره دیپ وب: کوین بیس

در دیپ وب به پول، چک و کارت اعتباری نیاز ندارید زیرا هویت شما را فاش می‌کند، بلکه در آنجا از بیت‌کوین استفاده می‌شود. اگر درباره بیت‌کوین اطلاعات ندارید تنها کافی است نام آن را در گوگل جستجو کنید.

در حال حاضر برای تبادلات در دیپ وب از کوین بیس استفاده می‌شود. این واحد مالی کاملاً خاص است و بر اساس واحد مالی روز محاسبه می‌شود. اما قابل‌ردیابی نیست. بنابراین اگر می‌خواهد در دیپ وب به فعالیت‌های غیرقانونی بپردازید باید پشتوانه مالی مهیا کنید زیرا کارت اعتباری به دردتان نمی‌خورد.

7. به وید نیاز دارید؟

15 حقیقت درباره دیپ وب: خرید مواد مخدر

معمولاً دیپ وب برای تبادلات مواد مخدر استفاده می‌شود. وید ازجمله موادی است که می‌توان به‌راحتی آن را به دست آورد. یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان آن شرکتی در هلند است. در گذشته شرکت‌های مختلفی در آنجا فعالیت می‌کردند که امروزه نام آن‌ها تغییر کرده است.

8. یا اسلحه؟

15 حقیقت درباره دیپ وب: خرید اسلحه

افرادی که به اسلحه نیاز دارند می‌توانند در دیپ وب آن را با قیمت مناسب خریداری کنند. در آنجا انواع مختلف اسلحه یافت می‌شود. گشتن به دنبال اسلحه در دنیای روزمره فقط وقت را تلف می‌کند. تنها کافی است به دیپ وب بروید و اسلحه موردنظر خود را انتخاب کنید.

9. چیزهای عجیب‌وغریب بخرید

15 حقیقت درباره دیپ وب: خرید چیزهای عجیب و غریب

زمانی که می‌گوییم در آنجا همه‌چیز یافت می‌شود منظورمان دقیقاً همه‌چیز است. در آنجا می‌توانید همه‌چیز پیدا کنید از اسلحه و مواد مخدر گرفته تا وسایل عجیب‌وغریب. همچنین می‌توانید از گذشته مجسمه و سمبل‌هایی به دست آورید. مثلاً می‌توانید روح کودکان سقط شده را خریداری کنیم. بنابراین اگر به این چیزها نیاز دارید به دیپ وب مراجعه کنید. هر چیزی که بخواهید می‌توانید آن را با هزینه مناسب خریداری کنید.

10. نرم‌افزار TOR توسط دولت پشتیبانی می‌شود

15 حقیقت درباره دیپ وب: نظارت دولت

این نرم‌افزار اولین بار توسط یک گروه بی‌طرف راه‌اندازی شد. اما سرانجام دولت به آن مسلط شد. به همین دلیل احتمال ناشناخته بودن افراد زیر سؤال رفته است. چگونه ممکن است این جرائم ناشناخته باقی بماند و دولت متوجه آن نشود. شاید درباره آن می‌دانند اما نمی‌خواهند صحبت کنند. این نرم‌افزار به‌طور رسمی توسط وزارت امور خارجه آمریکا، حقوق بشر، سازمان کار، بنیاد فورد و آژانس همکاری بین‌المللی سوئد، پشتیبانی می‌شود. البته این سازمان‌ها مهره‌های اصلی هستند که علاوه بر آن‌ها عوامل دیگری نیز نقش دارند.

11. از طریق آن می‌توان به حقیقت دست یافت

15 حقیقت درباره دیپ وب: انتشار حقیقت

در کشورهای مختلف جهان نمی‌توان آزادانه صحبت کرد. روزنامه‌نگارها نیز با این محدودیت‌ها مواجه هستند. دیپ وب به آن‌ها اجازه می‌دهد که آزادانه حرف بزنند. برخی کشورها مانند چین بر مطالب جرائم نظارت می‌کنند. این روزنامه‌نگارها می‌توانند در دیپ وب اخبار و حقایق را به اشتراک بگذارند.

اگر همیشه فکر می‌کردید که مقامات رسمی چگونه به اطلاعات دست پیدا می‌کنند باید بدانید که از این راه. زیرا آن‌ها هم از دیپ وب استفاده می‌کنند.

12. انتشار آلبوم

15 حقیقت درباره دیپ وب: انتشار البوم

در گذشته گروه موسیقی Death Grips آلبوم خود به نام “No Love Deep Web” را تنها در دیپ وب منتشر کرد و طرفداران واقعی‌شان می‌توانستند به آن دست پیدا کنند. این حرکت این گروه بسیار عالی بود اما اگر بخواهید فروش خوبی کسب کنید نمی‌توانید از این راه استفاده کنید.

اما این فقط قسمت کوچکی از دنیای دیپ وب است و در آنجا چیزهای مختلفی یافت می‌شود. تنها باید به دنبالشان بگردید. در آنجا می‌توانید هر آنچه را که دلتان می‌خواهد بیابید.

13. مکان خطرناکی است

15 حقیقت درباره دیپ وب: یک مکان خطرناک

در دیپ وب باید بسیار مراقب باشید. اگر غیرحرفه‌ای هستید این مکان برای شما مناسب نیست. با یک کلیک اشتباه عمر کامپیوترتان به انتها می‌رسد. دیپ وب پر از هکر است و باوجوداینکه بیشتر آن‌ها در ازای ارائه سرویس پول دریافت می‌کنند اما بیشتر آن‌ها اهداف شرورانه دارند. این هکرها لینک‌های جالب تولید کرده تا برای افراد جذاب باشند، درنتیجه یک کلیک ویروس یا هر بدافزاری به سیستم شما وارد می‌شود اگر به سیستم خود علاقه دارید باید دراین‌باره محتاط باشید.

14. بازی

15 حقیقت درباره دیپ وب: بازی

گفتیم که در دیپ وب جرائم مختلفی روی می‌دهد، هر فعالیتی که غیرقانونی باشد. یکی از ای فعالیت‌ها بازی‌های شرطی است. در گذشته افراد مختلفی در باشگاه‌ها یا بارها جمع می‌شدند، بازی‌های شرطی برگزار کرده و افراد دیگر را به شرکت در آن ترغیب می‌کردند. امروزه در دیپ وب این کار را به‌راحتی انجام می‌دهند.


پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید: معرفی دارک وب و روش های دسترسی به آن


15. پورنو گرافی

15 حقیقت درباره دیپ وب: پورنوگرافی

شاید تصور کنید که در اینترنت معمولی هم تصاویر پورن بسیار زیادی وجود دارد پس تفاوت در چیست. اما باید بدانید که در آنجا اطلاعات پورن بسیار مشمئزکننده‌ای وجود دارد که در دنیای واقعی اجازه انتشار آن‌ها داده نمی‌شود. مسلماً می‌توانید تصور کنید که چه اطلاعات آزاردهنده‌ای می‌تواند در آنجا وجود داشته باشید.

                               

دیدگاه‌ها (64)

بستن فرم

  1. .

    اسفند 3, 1399

    لینک سایت های کشتن ادما و فروختن اعضای بدن….‌

    پاسخ

  2. سامان

    بهمن 17, 1399

    واقعاً که متاسفم به جای اینکه دیگران رو از رفتن به این فضای کثیف نهی کنید بهشون توصیه می کنید که از دیپ وب بازدید کنند؟؟؟!!!
    دوستان عزیز راجب این فضا مطالعه کنید اما واقعاً واردش نشید….

    پاسخ

  3. Ali

    آبان 15, 1399

    سلام من تور رو باز کنم مشکل ساز که نمیشه

    پاسخ

  4. ۰

    مهر 6, 1399

    دمتون گرم
    فقط ی سوالی
    من تور رو دانلود کردم
    عین ی وی پی انه
    ینی اگه من استارتش کنم فعالیتام در همه جا سکرته؟؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به ۰

      مهر 6, 1399

      سلام،
      بله تور تو حالت عادی مثل وی پی ان هستش و اگه فعالش کنید میتونید بصورت تقریبا امن وبگردی کنید

      پاسخ

  5. محمدرضا

    تیر 9, 1399

    سلام من میخواستم بدونم اگه قرار باشه به همین راحتی واردش شد از طریق تور که خب پلیس دارد میشه و همه رو دستگیر میکنه🤔

    پاسخ

    • hesam در پاسخ به محمدرضا

      شهریور 31, 1399

      پلیس خودش با اینا همکاری داره

      پاسخ

    • ماهان در پاسخ به محمدرضا

      مهر 8, 1399

      ببینید به سه دلیل هست
      1- دیپ وپ به صورت شاخه ای و رشته دار است
      2- پلیس هم در این کار نقش دارد
      3- یک هکر هیچ وقت موقعیت مکان خود را به دیگران نشان نمیدهد

      پاسخ

    • نیلوفر در پاسخ به محمدرضا

      اسفند 7, 1399

      این سایت شامل بهترین هکر های جهانه اونا هیچوقت اجازه ورود هر فردی رو نمیدن که دردسرساز بشه براشون

      پاسخ

  6. hesi

    فروردین 20, 1399

    سلام میشه بگید چجوری میتونم ب این سایت دسترسی پیدا کنم

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به hesi

      مهر 29, 1399

      اگه می خوای بمیری برنامه ترو دانلود کن

      پاسخ

  7. کیارش

    فروردین 5, 1399

    نیاز به یه هکر داشتم میخواستم تو دیپ وب پیدا کنم هیف شد سیستم هنگید

    پاسخ

    • hesi در پاسخ به کیارش

      فروردین 20, 1399

      میشه بگی چجوری میشه ب دیپ وب دسترسی پیدا کرد

      پاسخ

      • کیارش در پاسخ به hesi

        فروردین 28, 1399

        با نرم افزار تور

        پاسخ

  8. a

    مرداد 20, 1398

    فقط حال میده سرکارشون بذاری

    پاسخ

    • Min در پاسخ به a

      بهمن 3, 1399

      آره اونام از دیدن مردنت خیلی حال میکنن.فک میکنی میتونی سر کارشون بزاری؟
      ژه کارایی باهات میکنن که فکرشم نمیکنی

      پاسخ

  9. e

    مرداد 20, 1398

    mn khodm az adminaye onja porsidm .red room vaqeiyat nadare faqat baraye jazbe .baraye dozdio kolah bardarie .albate kharido forosh mishe kard

    پاسخ

  10. ARvin

    خرداد 16, 1398

    سلام. من میخوام به دیپ وب وارد بشم البته نه برای این چیزا فقط برای شرط بندی چون تازگیا پلیس فتا اخطار میده به کاربران سایت های شرط بندی. فکر میکنید گزینه مناسبی باشه ؟

    پاسخ

    • dark web در پاسخ به ARvin

      تیر 3, 1398

      با توجه ب تجربه چندین ساله خودم در دارک وب و حوزه وب گستری به هیچ عنوان ب هیچ یک از اشخاص ,شخص بنده توصیه نمیکنم وارد این.بخش از دنیای اینترنت شوند و حس کنجکاوی خود را به کارهای دیگه تحریک کنین بهتره

      پاسخ

      • علی در پاسخ به dark web

        فروردین 24, 1399

        چجوری واردش میشی من هر کاری کردم نتونستم من باید حتما واردش بشم

        پاسخ

        • nnnnn در پاسخ به علی

          خرداد 1, 1399

          فکر نکنم بتونی چیزایه داخلشو تحمل کنی برای مثال قبلا یه ویدیو توی دارک وب گذاشتن اول به بچه تجاوز میکردن و بعد دست و پاشو قطع کردن و بعد چرخش کردن و بعد خوردنش تمام اینها هم جلوی مادرش انجام شد اگه تحمل این چیزا رو داری برو توی دارک وب

          پاسخ

          • amiralisjsj در پاسخ به nnnnn

            شهریور 2, 1399

            مگه تو دیدی
            من بعضی از ویدیو هاشونو دیدم ولی اینو نتونستم ببینم

            پاسخ

      • Virtual life در پاسخ به dark web

        مرداد 8, 1399

        آدرسش چیه

        پاسخ

      • Hack web در پاسخ به dark web

        آذر 7, 1399

        بله کاملا درسته در دیپ وب و نت وب و دارک وب باید شدیدا مراقب باشید چون خیلی خطرناکه و نباید برای کنجکاوی داخلش برین چون لینکای ویروسی زیاد هستن و مشکل بعدی اینه که هکرای گروه hack star در اونجا فعالیت بالایی دارن و خیلی خطرناکن

        پاسخ

      • White star در پاسخ به dark web

        آذر 7, 1399

        سلام دوستان من یک هکر از هکرای ستاره سفید یا وایت استاد هستم من یک هکر کلاه سفید هستم و بهتون هشدار میدم وارد دیپ وب و صفحه های خطرناکش به نام دارک وب و نت وب نشید مخصوصا اگه تجربه ندارید و کنجاو هستید اونجا گروهی به اسم black hacker هستند که هکر کلاه سیاه بوده و شدیدا خطرناکن و شدیدا شما را اذیت میکنند پس وارد دیپ وب نشوید

        پاسخ

  11. آرین

    اردیبهشت 6, 1398

    سلام. مثلا همنطور که یکی از دوستان گفتن اگه یه اسلحه خرید کنیم چطور بهمون تحویل میدن؟؟؟؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به آرین

      اردیبهشت 6, 1398

      خیلی از ارسال های خریدهایی که توی دارک نت انجام میشه از طریق پست هستش. البته اگه بدون باز شدن بسته قابل شناسایی نباشن، مثلا مواد مخدر و اعضای بدن و … اینجور موارد اگر هم با پست ارسال بشن به صورتی بسته بندی میشن که بدون باز شدن جعبه قابل شناسایی نباشه.
      بعضی موارد خیلی خاص تر مثل لولیتا ها از روش های خیلی خاص تر ارسال میشن که مردم عادی مثل ما ازشون خبر نداریم!
      اما اسلحه شاید تو کشور ما خیلی حملش عجیب باشه ولی خیلی از کشورهای دنیا با داشتن مجوز براحتی خرید و فروش میشه بین مردم عادی
      البته منم تا حالا چیزی نخریدم که مطمئن باشم اینجوریه فقط دربارش خوندم 😄
      در ضمن بعید میدونم فروشنده های دارک نت چیزی به ایران ارسال کنن

      پاسخ

  12. ؟

    فروردین 16, 1398

    سلام اگه یه اسلحه خرید کنیم چطور بهمون تحویل میدن؟

    پاسخ

  13. h

    بهمن 20, 1397

    خطاب به اونایی که میخوان بدونن چجوری میشه وارد دیپ وب شد….شما ننت قاچاقچی مواد و اسلحه و اعضابدن انسان بوده یا بابات مشکل روانی داشته بری رد روم نگاه کنی …همین وضع مملکتمون داغمون تر از این سایتاس همینجا دووم بیار نمیخواد شاخ شی اونوقت بگیرن هکت کنن اونقد بترسوننت تا فیها خالدونت بهم گره بخوره

    پاسخ

    • Z در پاسخ به h

      فروردین 23, 1399

      لامصب عاشق طرز فکرت شدم 😄

      پاسخ

      • 👿 در پاسخ به Z

        فروردین 11, 1400

        😂😂👍

        پاسخ

    • Z در پاسخ به h

      مهر 23, 1399

      با نظرت ب شدت موافقم خیلی منطقی بود🤣

      پاسخ

    • ARMY در پاسخ به h

      دی 9, 1399

      من واقعا متاسف میشم که همچین حیوان های انسان نمایی توی جهان زندگی میکنن

      پاسخ

    • امید در پاسخ به h

      فروردین 16, 1400

      دهنت سرویس😂😂😂😂 یعنی گل گفتی

      پاسخ

  14. حمید حیدری

    دی 28, 1397

    سلام دوستان من دنبال ی فیلم هندی هستم که موضوعش اینه که طرف میاد خونه میبینه زنش کشتن و قتل زنش میفته گردنش …موقع دادگاه برادر زنش کاری میکنه که از دادگاه فراریش بدن ولی خود برادر زن میاد بهش شلیک میکنه که ثروتش بالا بکشه..وقتی بهش شلیک میکنه فکر میکنه مرده و میره ولی ی دختر روستایی پیداش میکنه و میبینه زنده اس و نجاتش میده وقتی حالش خوب میشه در صدد انتقام از برادر زن میفته که متوجه میشه زنشم زنده اس و با کمک برادرش فقط میخواستن ثروتش بالا بکشن…وقتی این موضوع میفهه برای انتقام از زن و برادر زن نقشه می‌کشه….
    ببخشید طولانی شد …لطف میکنید اگه راهنماییم کنید
    با تشکر

    پاسخ

    • کام در پاسخ به حمید حیدری

      فروردین 5, 1399

      اسم فیلم .. رفت و امد خانوادگی با گودذیلاست

      پاسخ

    • در پاسخ به حمید حیدری

      فروردین 28, 1399

      داداش دیدی دیگه حفظیش برای چیته؟

      پاسخ

  15. عارف

    دی 26, 1397

    چه جوری میتونم وارد دارک وب یا دیپ وب بشم باتشکور

    پاسخ

    • پارسا در پاسخ به عارف

      دی 27, 1397

      نمیتونی وارد شی یوزر پسورد میخواد
      اگه کنجکاوی بدونی چه خبره یه تور نصب کن

      پاسخ

    • h در پاسخ به عارف

      بهمن 21, 1397

      لعنتی تو با این تشکر نوشتنت دیپ وبو داغون میکنی تو نرو لطفن با تشکر

      پاسخ

      • F در پاسخ به h

        اسفند 11, 1398

        خخخ

        پاسخ

      • F در پاسخ به h

        اسفند 11, 1398

        سلام.ببخشید میشه بدونم آیا امکانش هست تز ها و پایان نامه ها و کتابهایی که در حالت عادی پولی هستن رو اونجا رایگان دانلود کنیم؟ اگر بله با تور میشه همچی کاری کرد؟ اگر به یه پیام عجیب مثل عکسی که با بک گراند مشکی گذاشته بودید برخوردیم گزینه ی leave رو بزنیم یا کلا پنجره رو از نوار بالای صفحه ببندیم؟ مرسی.

        پاسخ

  16. Maedeh

    آذر 4, 1397

    میشه بگید چطوری میتونیم واردش بشیم؟

    پاسخ

  17. هلاله مصطفائی

    آبان 19, 1397

    سلام. بسیار مطلب مفیدی بود. واقعا عالی و جالب.در مورد ستفاده از برنامه Tor فقط یک سوال تو یه قسمت اشاره شد که هیچ آی پی و اطلاعاتی از اون فرد باقی نمیگذاره، یعنی مثلا اگه شخصی بره و نظری در زیر یکی از پستها در فضای مجازی بذاره که خلاف قوانین کشور باشه باز امکان رد گیری شخص وجود نداره؟!

    پاسخ

    • میرزایی در پاسخ به هلاله مصطفائی

      آبان 19, 1397

      سلام. بله، در استفاده از نرم افزار تور برای مرور صفحات وب امکان ردگیری آی پی واقعی فرد وجود نداره.

      پاسخ

    • پارسا در پاسخ به هلاله مصطفائی

      دی 27, 1397

      نه
      قابل شناسایی نیست

      پاسخ

    • Diedweb در پاسخ به هلاله مصطفائی

      دی 5, 1399

      جدیدا طبق خبری که من گرفتم ارتشهای سایبرری کشورها متحد شدن که اینارو از بین ببرند و به تازگی طی یک حمله ۱۰۰۰۰ سایت دارک،وب از کار افتادند
      و یک چیز دیگه با توجه به سیستم رشته ای که دارک وب داره و ای پی هارو تغییر میده و غیر قابل شناسایی میکنه تنها با یک عملیات معکوس سازی سیستمی میشه بهای پی دست پیدا کرد که دیگه یه هکر کلاه سفید باید اینکارو کنه اما نمیکنخ چون خود دولتاهم تو این کارای کثیف دست دارند.
      با تشکر که خوندید

      پاسخ

  18. مهدی گرجی

    مهر 2, 1397

    سلام اگه میشه یکی از این سایت ها رو معرفی کنید
    من که پیدا نکردم

    پاسخ

    • a در پاسخ به مهدی گرجی

      مرداد 20, 1398

      650تا لینک:thehiddenwiki.org

      پاسخ

  19. zahra banoo

    مرداد 23, 1397

    میشه از عروسکای لولیتایی ک میفروشن اطلاعات بزارین

    پاسخ

    • عباس حسن زاده در پاسخ به zahra banoo

      مرداد 23, 1397

      سلام
      اگه منظورتون برده های جنسی لولیتا هستش در آینده نزدیک یه مطلب اختصاصی در این مورد منتشر می‌کنیم

      پاسخ

  20. محمدامین

    فروردین 30, 1397

    جن گیری و اسلحه خریدن

    پاسخ