وس اندرسن فیلم جدیدش را در اسپانیا می‌سازد

درحالی که آخرین ساخته‌ی “وس اندرسن” (Wes Anderson)، “اعزام فرانسوی” (The French Dispatch)، هنوز تاریخ اکران مشخصی دریافت نکرده‌است، این کارگردان از پروژه بعدی‌اش رونمایی کرده‌است.

طبق گزارشات منتشر شده، اندرسن قرار است فیلمی رمانتیک و وسترن را در کشور اسپانیا فیلمبرداری کند. پیش از این گفته شده‌بود که پروژه جدید او برای فیلمبرداری در کشور ایتالیا برنامه‌ریزی شده‌است؛ اما به‌نظر می‌رسد که تغییراتی در تصمیمات این کارگردان شکل گرفته‌است.

با این حال هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم و فهرست بازیگران آن منتشر نشده‌است و انتظار می‌رود مانند دیگر آثار “وس اندرسن” شاهد فیلمی پرستاره باشیم. برخی مقامات اسپانیا نیز از این پروژه استقبال کرده‌اند و آن را اتفاق مهم و ویژه‌ای برای این کشور دانستند.

فیلم “اعزام فرانسوی” که آخرین اثر وی می‌باشد قرار است در جشنواره فیلم کن برای اولین‌بار اکران شود؛ این فیلم قرار بود در تابستان 2020 راهی پرده سینما شود. “فرانسیس مک دورموند”، “تیموتی شالامی”، “سورشا رونان“، “بیل مری“، “لئا سیدو”، “کریستف والتس”، “کیت وینسلت” و “تیلدا سوئینتن” از جمله ستارگان این فیلم می‌باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم