تاریخ اکران فیلم Dune: Part 2 تغییر کرد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که قسمت دوم فیلم تلماسه کمی دیرتر از تاریخی که اعلام شده بود روی پرده خواهد رفت. این فیلم حماسی و علمی-تخیلی قرار بود در 20 اکتبر سال آینده اکران شود اما الان اکران فیلم حدود یک ماه عقب افتاده است. قسمت دوم فیلم تلماسه در 17 نوامبر سال 2023 میلادی روی پرده سینماها خواهد رفت.

این فیلم بلاک باستری هم قرار است ادامه داستان پاول آتریدس با بازی تیموتی شالامی بعد از نجات پیدا کردن از کودتا و فرار کردن از دست گروهی آدمکش است.
با اینکه یک ماه تاخیر در اکران خبر خوبی برای طرفدران نیست، یک ماه هم زمان زیادی نیست. مخصوصا برای تولید فیلمی مثل تلماسه که در ژانر علمی تخیلی و حماسی تولید می‌شود و پروژه‌ای عظیم به حساب می‌آید. میزان کاری که برای چنین فیلمی لازم است وحشتناک است و تولیدش زحمت خیلی زیادی دارد.

تاریخ جدید اکران قسمت دوم تل‌ماسه، اکران این فیلم را با فیلم‌های بلاک‌باستری دیگری همزمان خواهد کرد. فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes هم با گروه ستارگان گران‌قیمتش در همان ماه و همان روز اکران خواهد شد.
قبلا در خبرها آمده بود که لیا سیدو هم به جمع بازیگران قسمت دوم فیلم‌ تلماسه پیوسته است و به گروه بازیگران جدید پیوسته است. فلورانس پیو، کریستوفر والکن و آستین باتلر هم به این فیلم اضافه خواهند شد. بازیگران قبلی فیلم هم ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلن اسکارسگارد و جاش برولین بودند که در قسمت دوم هم حضور خواهند داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم