کیت بلانشت به جدیدترین فیلم تاد فیلد پیوست؛ اولین فیلم این کارگردان بعد از 15 سال

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، “تاد فیلد” (Todd Field) قصد دارد بعد از 15سال فیلم جدیدی بسازد و کیت بلانشت به عنوان اولین بازیگر این فیلم جدید معرفی شده است..

عنوان فیلم جدید این کارگردان “تار” (TAR) اعلام شده است که استودیوی فیلمسازی فکوس فیوچرز امتیاز پخش آن را در اختیار دارد. از جزئیات داستان این فیلم درام هنوز اطلاعاتی فاش نشده‌است و گفته می‌شود که مراحل تولید و فیلمبرداری آن از ماه سپتامبر و در شهر برلین آغاز می‌شود.

آخرین اثر این کارگردان 57ساله فیلم “بچه‌های کوچک” (Little Children) با بازی کیت وینسلت، جنیفر کانلی و پاتریک ویلسون بود که در سال 2006 اکران شد. این فیلم بعد از اینکه موردتوجه مخاطبان و منتقدان زیادی قرار گرفت، نامزد سه جایزه اسکار هم شد. “در اتاق خواب” (In the Bedroom) نیز دیگر فیلم تحسین‌شده‌ی این کارگردان است که در سال 2001 اکران شد. این دو فیلم اغلب از تاثیرگذارترین فیلم‌های دهه‌ 2000 میلادی به حساب می‌آیند. “تاد فیلد” علاوه‌بر کارگردانی فیلم جدید “تار” وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه را هم برعهده داشته‌است.

بلانشت هم که اخیرا در مینی سریال “خانم آمریکا”‌ (Mrs. America) دیده شد، در فیلم‌های مهم سال جاری یعنی “کوچه کابوس” (Nightmare Alley)، به کارگردانی “گیرمو دل تورو”، و “به بالا نگاه نکن” (Don’t Look Up)، به کارگردانی “آدام مک کی”حضور داشته‌است و به‌تازگی مراحل فیلمبرداری این فیلم‌ها را به اتمام رسانده‌است. این بازیگر برنده اسکار قرار است در بازسازی انیمیشن پینوکیو نیز حضور داشته باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم