درب اتوماتیک شیشه ای، گزینه ای مناسب برای مقابله با کرونا!

این روزها که تب پاندمی کرونا بسیار داغ شده است، تمامی افراد سعی دارند که تا حد ممکن هم به کارهای عادی و روزمره خود برسند و هم آن که حداقل تماس را با محیط آلوده بیرون داشته باشند. در طی روز ممکن است از ده ها درب مختلف در مترو، فروشگاه، اتوبوس، بانک و…عبور کنید. مسلما اگر قرار باشد تا به تمام این درب ها دست بزنید، صد در صد تمام آلودگی بیرون را به خودتان جذب خواهید کرد. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای می تواند گزینه بسیار مناسبی برای جلوگیری از این اتفاق باشد. در ادامه سعی کرده ایم تا مزیت های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، حمام شیشه ای و پارتیشن اداری را به صورت خلاصه و مواردی از این قبیل را توضیح دهیم.

مزیت های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در مقایسه با هزینه های آن

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام رویارویی افراد با قضیه خرید درب رخ می دهد، هزینه هایی است که فرد بایستی برای درب اتوماتیک شیشه ای پرداخت کند. این هزینه ها شامل نگهداری از سیستم برق، سنسورهای حرکتی، سرویس ماهانه یا سالانه کامپیوتر درب اتوماتیک شیشه ای و…می شود. در وهله اول ممکن است از نظر شما و بسیاری از افراد، خرید درب اتوماتیک شیشه ای فقط اسراف پول و صرف هزینه های بیشتری باشد که می توان با انتخاب یک درب ساده از این هزینه ها جلوگیری کرد.

اما قضیه به هیچ وجه آن طور که به نظر می رسد، نیست؛ زیرا درب اتوماتیک شیشه ای مزیت هایی دارد که درب های معمولی ندارند و این مزیت ها به شرح زیر هستند:

  • عدم انتقال آلودگی

این موضوع که در قسمت قبلی هم به اختصار به آن پرداخته شد یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای است. این نوع از درب ها با سنسور چشمی که دارند حرکت را تشخیص داده و اجازه نمی دهند تا افراد به منظور باز کردن درب، آن را لمس کنند.

  • مدرن کردن معماری فضا

استفاده از درهای معمولی و قدیمی بزرگ که غالبا سنگین هم بودند، کمی باعث کاسته شدن میزان مدرنیته فضا و ساختمان می شد. امروزه به دلیل استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه ای، فضای ساختمان های مختلفی که این نوع از درب را دارند بسیار شیک تر و امروزی تر شده است.

  • عایق متحرک!

در فصل زمستان و تابستان که وسایل سرمایشی و گرمایشی داخل ساختمان، و به خصوص اماکن عمومی همچون بانک ها در حال کار هستند، حفظ هوای مطلوب داخل ساختمان بسیار مهم است. اگر از درب های معمولی استفاده شود، یا به منظور سهولت در رفت و آمد آن را به طور کلی باز می گذارند و اگر هم این کار را نکنند به احتمال زیاد افراد ناچار هستند تا هر دقیقه، چندین بار درب را باز و بسته کنند؛ اما با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای دیگر نیازی به این کار نیست و خود در به محض نیاز باز و بسته می شود.

آیا جنس شیشه حمام در ساخت حمام شیشه ای موثر است؟

حتما در فیلم ها و سریال های خارجی و حتی خانه های مدرنی که به تازگی ساخته می شوند، حمام های شیشه ای را دیده اید و با خودتان فکر می کنید که مسلما هزینه ی بسیار زیادی را بایستی برای تهیه مصالح لازم برای ساخت این نوع حمام، از جمله شیشه حمام، صرف کنید. شاید گفتن این نکته خالی از لطف نباشد که ساخت یک حمام شیشه ای که با استفاده از شیشه حمام درست می شود، بسیار کم هزینه تر از ساخت یک حمام معمولی است. در ادامه نحوه ساخت این نوع از حمام را با استفاده از شیشه حمام توضیح خواهیم داد.

در ابتدا بهتر است بدانید که شیشه حمام به کار رفته برای ساخت حمام یک نوع است، اما ممکن است با توجه به معماری که مشتری انتظار دارد، آن حمام ساخته شود. برخی از حمام های شیشه ای تنها تفاوتی که با حمام های معمولی دارند در درب شیشه ای آن است؛ اما برخی دیگر از حمام هایی که تحت نام حمام شیشه ای ساخته می شوند، به طور کلی با استفاده از شیشه حمام ساخته شده اند.

همان طور که گفته شد شیشه حمام به کار رفته در ساخت این نوع از حمام ها مخصوص است و نمی توان از دیگر شیشه های معمولی استفاده کرد.

  • ضخامت شیشه

یکی از مهم ترین مواردی که در شیشه حمام رعایت می شود ضخامت شیشه آن است. این ضخامت به صورت استاندارد بایستی حداقل 10 میلی متر باشد که دارای مقاومت زیادی بوده و به دلیل اتفاقات ناگهانی نشکند.

  • بی نیاز از پروفیل

شیشه حمام را با استفاده از یراق آلات استیل و ضد زنگ در کنار هم قرار می دهند، بنابراین همچون برخی از نرده ها یا انواع درب اتوماتیک شیشه ای، نیازی به پروفیل نبوده و می توان به راحتی این شیشه را تمیز کرد.

  • مات و شفاف

شیشه حمام های مورد استفاده در ساخت حمام شیشه ای در دو نوع مات و شفاف از جنس شیشه سکوریت ارائه می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا شیشه حمام مات را انتخاب کرده و دیگر از پرده و کاور استفاده نکنند؛ اما بسیاری دیگر از افراد نیز هستند که علاقه جندانی به شیشه مات ندارند و همان پرده های حمام را در کنار شیشه حمام شفاف ترجیح می دهند.

پارتیشن اداری، سازنده محیطی پویا برای کارمندان

در خصوص شیشه های به کار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین شیشه حمام صحبت کردیم. اما آیا تا به حال نام پارتیشن اداری را شنیده اید؟ این نوع از پارتیشن در فضای شرکت ها و اماکنی استفاده می شود که نیاز به بخش بندی های متعدد وجود دارد و در عین حال نیز اگر چنین بخش بندی هایی انجام شود، تمام فضای مفید محیط از دست رفته و در روحیه افراد نیز تاثیر بسیار منفی می گذارد؛ اما با پارتیشن بندی به وسیله پارتیشن اداری، می توان در عین حال که فضا به دلیل شیشه ای بودن دیوارها کوچک نمی شود، محیط های مختص هر کارمند را به صورت جداگانه ایجاد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم