اولین تصویر رسمی از وین دیزل و جان سینا در فیلم Fast & Furious 9 منتشر شد

با آغاز سال 2021 و نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم‌هایی که قرار بود در سال 2020 شاهد اکرانشان باشیم، کمپانی‌های فیلمسازی نیز تبلیغات گسترده خود را برای جذب مخاطبان به سینماها آغاز کرده‌اند که به دنبال این موضوع مجله توتال فیلم تصویر جدیدی از دو شخصیت مهم یکی از پرطرفدارین‌ترین فیلم‌های امسال یعنی “سریع و خشمگین ۹” (Fast and Furious ۹) را منتشر کرده‌است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

اکنون تقریبا یک سال از انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم می‌گذرد و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار تریلر جدیدی از این فیلم باشیم. کمپانی یونیورسال پیکچرز که پیش از این تاریخ اکران فیلم “سریع و خشمگین ۹” را از تابستان 2020 به ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) تغییر داده‌بود، تا به امروز خبری مبنی بر تغییر در برنامه اکران این فیلم را منتشر نکرده‌است.

پیش از این در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که سه قسمت دیگر از مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” ساخته خواهد شد. “جاستین لین” (Justin Lin) که تاکنون دو قسمت از سری فیلم های “سریع و خشمگین” را کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی قسمت نهم این فیلم را برعهده داشته و وین دیزل، میشل رودریگز، شارلیز ترون و جان سینا نیز بار دیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم