اولین تریلر رسمی فیلم Fast and Furious 9 منتشر شد + ویدئو

کمپانی یونیورسال پیکچرز سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم “سریع و خشمگین 9” (Fast and Furious 9) را منتشر کرده است که در آن شاهد یک غافلگیری بزرگ برای طرفداران این مجموعه هستیم. شما در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

پیش از این در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که سه قسمت دیگر از مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” ساخته خواهد شد. “جاستین لین” (Justin Lin) که تاکنون دو قسمت از سری فیلم های “سریع و خشمگین” را کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی قسمت نهم این فیلم را برعهده داشته و وین دیزل، میشل رودریگز، شارلیز ترون و جان سینا نیز بار دیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

درحالی که چهار ماه به اکران رسمی و جهانی این فیلم باقی مانده است، گفته می‌شود که پیش فروش بلیت‌های قسمت نهم فیلم “سریع و خشمگین”  آغاز شده و این درحالی است که با توجه به انتشار اولین تریلر آن، نام و عنوان رسمی این فیلم تاکنون اعلام نشده است.

همانطور که در تریلر هم شاهد بودیم، ماجرای این فیلم در ادامه اتفاقات قسمت قبلی آن خواهد بود و شخصیت‌ها را با چالش‌ها و ماجراجویی‌های جدیدتری روبرو کرده است. فیلم “سریع و خشمگین 9” در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) به‌طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا و دیگر کشورهای جهان اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. محمدرضا

    بهمن 13, 1398

    چرا همه فیلم ها دارن شخصیت های مرده خودشونو برمیگردونن اون از واندر وومن اینم از این

    پاسخ