فیلم Wonder Woman 1984 با دو ماه تاخیر اکران خواهد شد

لغو اکران فیلم‌های مهم بهار و تابستان 2020 به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی برادران وارنر، فیلم “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” (Wonder Woman ۱۹۸۴) هم با دو ماه تاخیر اکران خواهد شد.

این فیلم که سه ماه پیش اولین تریلرش منتشر شد، اکنون به جای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹)، با دو ماه تاخیر و در تاریخ  ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) راهی پرده سینما خواهد شد.

این فیلم به‌عنوان دنباله فیلم “زن شگفت انگیز”، محصول سال ۲۰۱۷، در نظر گرفته شده و نهمین فیلم دنیای سینمایی دی سی به حساب می‌آبد. همانطور که در تریلر هم دیدیم، پرنسس دایانا در این فیلم به سال ۱۹۸۴ سفر می‌کند و متوجه زنده بودن شخصیت استیو ترور می‌شود. “پتی جنکینز” (Patty Jenkins) همانند قسمت قبلی، وظیفه کارگردانی فیلم جدید “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” را برعهده داشته و علاوه بر  گل گدوت، “کریس پاین”، “کریستن ویگ” و “پدرو پاسکال” در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از این نیز اکران چند فیلم مهم دیگر مثل  “سریع و خشمگین ۹” (Fast and Furious ۹)، “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die)، قسمت دوم “یک مکان ساکت” (A Quiet Place)، لایو اکشن “مولان” (Mulan) و فیلم “جهش یافته‌های جدید” (The New Mutants) هم به دلیل فراگیر شدن این بیماری خطرناک، به زمان دیگری موکول شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم