حضور تماشایی گل گدوت در اولین تریلر رسمی فیلم Wonder Woman 1984

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم “زن شگفت انگیز 1984” (Wonder Woman 1984) را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور تماشایی گل گدوت  در نقش واندر وومن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

این فیلم به‌عنوان دنباله فیلم “زن شگفت انگیز”، محصول سال ۲۰۱۷، در نظر گرفته شده و نهمین فیلم دنیای سینمایی دی سی به حساب می‌آبد. همانطور که در تریلر هم دیدیم، پرنسس دایانا در این فیلم به سال 1984 سفر می‌کند و متوجه زنده بودن شخصیت استیو ترور می‌شود. در ادامه نیز صحنه‌های اکشنی از فیلم نمایش داده شده و از لباس جدید شخصیت پرنسس دایانا رونمایی می‌شود.

علاوه بر این تریلر، پوستر شخصیت‌های فیلم مورد انتظار “زن شگفت انگیز 1984” هم منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

“پتی جنکینز” (Patty Jenkins) همانند قسمت قبلی، وظیفه کارگردانی فیلم جدید “زن شگفت انگیز 1984” را برعهده داشته و علاوه بر “گل گدوت”، “کریس پاین”، “کریستن ویگ” و “پدرو پاسکال” در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “زن شگفت انگیز 1984” در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) به‌طور رسمی در سینماهای سراسر ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم