اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک A Quiet Place ۲ منتشر شد + ویدئو

کمپانی پارامونت پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار “یک مکان ساکت 2” (2 A Quiet Place) را منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات پس از صحنه پایانی قسمت اول این فیلم هستیم؛ جایی که خانواده ابوت سفری ترسناک را به دل دنیای موجودات خطرناک و هیولا مانند آغاز کردند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، در تاریخ ۶ آپریل ۲۰۱۸ (۱۹ فروردین ۱۳۹۷) منتشر شد و مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفت به طوری که موفق شد در مجموع ۳۳۲ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. داستان این فیلم در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که موجودات وحشتناک بر دنیا چیره شده‌اند و با کوچکترین صدایی به انسان‌ها حمله کرده و آنها را می‌کشند. در این میان خانواده ابوت باید برای زنده ماندن به سکوت ادامه دهند.

“جان کرازینسکی” (John Krasinski)، کارگردان و نویسنده قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، کارگردانی قسمت دوم این فیلم را بار دیگر بر عهده داشته است. علاوه بر این، “امیلی بلانت” (Emily Blunt)، “کیلین مورفی” (Cillian Murphy)، “میلیسنت سیموندز” و ” جایمن هانسو” نیز از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت دوم فیلم “یک مکان ساکت” به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم “یک مکان ساکت ۲” در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم