اولین تریلر فیلم Ghostbusters: Afterlife از یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز خبر می‌دهد

همانطور که وعده داده شده بود، کمپانی سونی پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” (Ghostbusters: Afterlife) را منتشر کرد که در آن شاهد اتفاقاتی که باعث شکل‌گیری اتفاقات اصلی داستان می‌شوند هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

داستان قسمت جدید سری فیلم‌های “شکارچیان روح” درباره مادر مجردی است که با دو فرزندش به خانه‌ای دورافتاده نقل مکان می‌کنند و در آنجا با اتفاقات عجیب و غریبی که به ارواح مربوط می‌شوند روبرو شده و وارد یک ماجراجویی خطرناک می‌شوند.

اولین قسمت از فیلم “شکارچیان روح” در سال ۱۹۸۴ میلادی (۱۳۶۳ شمسی) و به کارگردانی “ایوان رایتمن” (Ivan Reitman)، پدر “جیسون رایتمن”، تولید و اکران شد.

بعد از گذشت ۳۲ سال از پخش فیلم “شکارچیان روح”، “پال فیگ” (Paul Feig)، کارگردان ۵۶ ساله ی آمریکایی، در تابستان سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت قسمت جدیدی از این فیلم را به عنوان دنباله ی قسمت قبلی تولید کند. این فیلم با بودجه ای ۱۴۴ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد فروشی ۲۲۹ میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

“جیسون رایتمن” (Jason Reitman) وظیفه کارگردانی فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” را برعهده داشته است؛ “کری کُن” (Carrie Coon)، “فین ولفهارد” (Finn Wolfhard)، “مکینا گریس” (Mckenna Grace) و “پال راد” (Paul Rudd) ازجمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم