سفر به دنیای جادو و جادوگری در تریلر جدید انیمیشن Onward

کمپانی والت دیزنی و پیکسار به تازگی تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار “به پیش” (Onward) را منتشر کرده اند که در آن شاهد اتفاقات و حوادث بیشتری از ماجراجویی های شخصیت های این انیمیشن هستیم. در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، پوستر جدیدی هم از انیمیشن “به پیش” منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت جدیدی که در تریلر این انیمیشن هم معرفی شد هستیم. این شخصیت در واقع پدر مرحوم این دو برادر است که سعی داشتند او را با استفاده از جادو به دنیا بازگردانند، اما موفق به این کار نشدند و فقط قسمتی از بدن پدرشان با این جادو ظاهر شده است! در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اتفاقات انیمیشن جدید “به پیش” در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و داستان دو برادر جوان الف را روایت می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کریس پرت و تام هالند از جمله صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. این انیمیشن به کارگردانی “دن اسکنلون” (Dan Scanlon) ساخته شده است و در تاریخ 6 مارس 2020 (16 اسفند 1398) به طور رسمی در سینماهای سراسر ایالت متحد آمریکا به اکران درخواهد آمد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم