نمایش جنون و ویرانی در تریلر نهایی فیلم Joker

در حالی که تنها یک ماه به اکران فیلم اختصاصی “جوکر” (Joker) باقی مانده است، کمپانی برادران وارنر ساعاتی پیش تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد چگونگی تبدیل شخصیت “آرتور فلک” به جوکر هستیم. در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، دو پوستر جدید هم از این فیلم با محوریت شخصیت “آرتور فلک” یا همان “جوکر” منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

فیلم “جوکر” از امشب در جشنواره فیلم ونیز برای اولین بار به نمایش درخواهد آمد و انتظار می رود اولین واکنش ها و نظر منتقدین نسبت به آن در روز های آینذه منتشر شود. “تاد فیلیپس” (Todd Phillips) وظیفه ی نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. مجموعه فیلم های “خماری” (The Hangover)، “جنگ سگ ها” (War Dogs) و “موعد مقرر” (Due Date) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “تاد فیلیپس” ساخته شده اند.

داستان فیلم “جوکر” درباره ی یک استند آپ کمدین به نام “آرتور فلک” ملقب به “جوکر” است که در تاریکی و جنون غرق شده و تبدیل به یک قاتل روانی می شود!

“واکین فینیکس” (Joaquin Phoenix)، “رابرت دنیرو” (Robert De Niro)و “زازی بیتز” (Zazie Beetz) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم درام و جنایی “جوکر” در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. آریو

    شهریور 7, 1398

    وای ضربان قلبم رفت بالا…
    به خدا ازتون دیه میگیرم…

    پاسخ

    • کیارش در پاسخ به آریو

      آذر 10, 1398

      خدایی فیلم قشنگی بود به شدت زیبا
      به شدت واقع گر
      به شدت …
      دارم فکر میکنم از فیلم های مارولم بهتر بوده

      پاسخ