رایان رینولدز به دواین جانسون و گل گدوت در فیلم Red Notice پیوست

بعد از معرفی “دواین جانسون” (Dwayne Johnson) و “گل گدوت” (Gal Gadot) به عنوان اولین بازیگران فیلم “اعلان قرمز” (Red Notice)، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds)، بازیگر 42 ساله ی کانادایی، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است و به نقش آفرینی در فیلم خواهد پرداخت.

فیلم جدید “اعلان قرمز” پیش از این قرار بود توسط دو کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز ساخته شود اما شبکه ی نتفلیکس به تازگی حق ساخت و انتشار این فیلم را خریداری کرده است.

“رایان رینولدز” که بیشتر برای بازی در نقش “ددپول” شناخته می شود، در فیلم هایی مثل “حیات” (Life)، “مدفون” (Buried) و “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” (Pokémon Detective Pikachu) حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

فیلم “اعلان قرمز” با ژانر کمدی و اکشن ساخته خواهد شد و “راسون مارشال” (Rawson Marshall)، کارگردان فیلم هایی مثل “ما میلر ها هستیم” (We’re the Millers) و “آسمان خراش” (Skyscraper)، وظیفه ی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این فیلم قرار بود در پاییز سال 2020 به طور رسمی اکران شود اما به نظر می رسد که با تاخیر مواجه شده است و تاریخ دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم