معرفی انواع ژل شستشو صورت کامان

پاکسازی پوست از آلاینده‌های مختلفی که در طول شبانه روز منافذ و لایه‌های پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند اهمیت بسیار زیادی دارد. آلاینده‌های محیطی و مواد آرایشی بر روی پوست صورت انباشته شده و تنفس پوستی را مختل می‌کنند. شوینده‌های مختلفی برای شستشوی پوست صورت مانند ژل شستشو صورت کامان به بازار عرضه شده‌اند که هر یک با ساختار و فرمولاسیون مخصوص، علاوه بر پاکسازی کامل لایه‌ها و منافذ پوستی، به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند.

کامان، عرضه کننده بهترین انواع ژل شستشو صورت

برند کامان از معتبرترین تولید کنندگان محصولات مراقبتی است و این محصولات را با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. لوسیون‌ها و ژل‌های شستشوی صورت کامان برای انواع پوست‌های خشک، معمولی و چرب طراحی شده‌اند. این شرکت موفق به دریافت گواهی استاندارد کیفیت از آزمایشگاه اتو و گارنو کشور سوییس است. فیس واش‌های تولید برند کامان به شکل پمپی با حجم ۵۰۰ میلی لیتر به تولید رسیده و دارای بسته بندی ضخیم با استحکام کافی هستند.

محصولات شرکت‌ کامان با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند و این موضوع استقبال برای خرید شوینده‌های این برند را افزایش داده است. برای مثال، برای اطلاع از قیمت ژل آلوورا کامان در موتنرو می‌توانید نام محصول را در بخش جستجوهای مو تن رو ثبت کرده و فهرست قیمت‌های تعیین شده را مطالعه نمایید‌.

از جمله مزایای محصولات مراقبت از پوست برند کامان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای آنتی اکسیدان‌های مختلف
  • قابلیت آبرسانی ۹۸ درصدی، یک هفته بعد از مصرف محصول
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • قابلیت پاکسازی کامل آلودگی‌های پوستی
  • فاقد صابون
  • ضد حساسیت و التهاب

انواع ژل شستشو صورت کامان

شوینده‌های صورت تولید شده توسط شرکت کامان دارای تنوع مناسب برای سازگاری با انواع پوست و رفع نیازهای مختلف مصرف کنندگان هستند. برای خرید فیس واش کامان ابتدا لازم است نوع و جنس پوست خود را بشناسید و متناسب با ویژگی‌های پوست صورت خود، نمونه مناسب ژل شستشو را انتخاب کنید. همانطور که اشاره شد، ژل‌های شستشوی این شرکت با ترکیبات مناسب برای انوع پوست‌های خشک و آسیب پذیر، پوست‌های معمولی و پوست‌های چرب و پرتعرق طراحی شده‌اند‌. در ادامه انواع ژل‌های شستشوی صورت کامان را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ژل شستشوی صورت کامان سری Geneva مدل Dry مخصوص پوست‌های خشک و شکننده

این ژل شستشو دارای بافتی نرم و حاوی مواد شوینده ملایم جهت شستشو و پاکسازی کامل پوست‌های خشک، شکننده و آسیب پذیر است. از این ژل می‌توانید برای شستشوی پوست حساس اطرف چشم‌ها نیز استفاده نمایید. در فرمولاسیون این ژل از هیالورونیک اسید استفاده شده است که آبرسانی کافی به پوست را انجام داده و باعث می‌شود میزان رطوبت پوست به شکل حداکثری (تا ۹۸ درصد) افزایش یابد. مصرف منظم ژل شستشوی صورت کامان سری Geneva مدل Dry باعث می‌شود پوست صورت شما تا ۴۸ ساعت بعد از هر وعده رطوبت رسانی، نرم و لطیف باقی بماند.

آنتی اکسیدان‌های موجود در ترکیبات این ژل تاثیرات رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و به این شیوه، از ایجاد چروک‌های پوستی و لکه‌های تیره ممانعت می‌کند‌. استفاده از این ژل شستشو به افرادی توصیه می‌شود که پوستی خشک دارند و بعد از شستشوی پوست صورت خود از کشیده شدن آن ناراضی هستند. این ژل شستشو ضمن پاکسازی کامل پوست صورت از آلاینده‌های مختلف، با آبرسانی کافی به سلول‌ها، خشکی و شکنندگی پوست صورت را از بین می‌برد.

ژل شستشوی صورت کامان سری Geneva مدل Normal مخصوص پوست‌های معمولی

برای آبرسانی مناسب به منافذ پوستی، حفظ شادابی پوست و افزایش سطح لطافت آن، در ترکیبات ژل شستشوی صورت کامان سری Geneva مدل Normal که برای پوست‌های نرمال طراحی شده است، از هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است. مواد مغذی موجود در فرمولاسیون این شوینده دارای قابلیت رطوبت رسانی، روشن کنندگی و نشاط بخشی به پوست هستند. با استفاده از این ژل شستشو پوست شما بدون خشکی و شکنندگی به طور کامل پاکسازی شده و درخشان‌تر از همیشه به نظر خواهد رسید.

با استفاده پی در پی از این ژل، تاثیرات آن را پس از گذشت یک هفته بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد زیرا این محصول آبرسانی و رطوبت دهی پوست را تا ۹۸ درصد افزایش می‌دهد. این در حالی است که بعد هر وعده استفاده از این ژل، پوست شما تا ۴۸ ساعت نرمی و لطافت خود را حفظ می‌کند. از آنجایی که در مواد تشکیل دهنده ژل شستشوی کامان از هیچ نوع ماده صابونی استفاده نشده است، مصرف آن در پوست شما ایجاد حساسیت، التهاب و خشکی نخواهد کرد. این محصول برای استفاده روزانه افراد دارای پوست‌های معمولی بهترین انتخاب به شمار می‌آید.

ژل شستشوی کامان سری Geneva مدل Oily مخصوص پوست‌های چرب و پرتعرق

مقادیر زیاد چربی در پوست‌های چرب و مستعد تعریق سبب ایجاد جوش و آکنه شده و یه شفافیت پوست لطمه‌ می‌زند‌. آنتی اکسیدان‌های به کار رفته در این ژل علاوه بر تقلیل میزان چربی اضافی پوست، به افزایش روشنایی و درخشندگی آن کمک می‌کنند. این محصول همچنین دارای هیالورونیک اسید است که از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و روند پیری آن را کند می‌کند.

در این محصول از مواد مناسب برای از بین بردن منافذ عمیق پوستی استفاده است و نتایج آن در بهبود جوش‌های پوستی و پاکسازی لکه‌ها و تیرگی‌ها قابل مشاهده است. در این شوینده از هیچ گونه مواد صابونی استفاده نشده و به همین دلیل مصرف ژل شستشوی کامان سری Geneva مدل Oily باعث خشکی و شکنندگی پوست صورت نمی‌شود. این شوینده بهترین گزینه برای شستشوی پوست‌های چرب و مستعد آکنه است که منافذ عمیقی در آن ایجاد شده است. در پایان، باید اشاره کنیم که تخصص کامان تنها در تولید ژل شست‌وشو نیست و بهترین شامپو کامان را نیز می‌توانید مناسب موی خود خریداری کنید.

سخن پایانی

مراقبت از پوست به واسطه استفاده از محصولات مراقبتی مناسب و باکیفیت، از مهم‌ترین اقدامات جهت حفظ سلامتی پوست محسوب می‌شود‌. ژل‌های شستشو و فیس واش‌های تولید شده توسط برند کامان از شاخصه‌های لازم برای مراقبت از انواع پوست برخوردار بوده و برای داشتن پوستی سالم و شاداب به شما کمک می‌کنند‌. شوینده‌های شرکت کامان را تنها از فرروشگاه‌های معتبر مانند مو تن رو خریداری کرده و پیش از خرید، از اصالت کالا و اعتبار برند نمونه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم