سورشا رونان به فیلم اقتباسی جدید The Outrun پیوست

ستاره‌ی فیلم‌های زنان کوچک، لیدی برد و آمونیت قرار است نقش اول فیلم بعدی نویسنده آلمانی نورا فینگ‌شیت، که بیشتر به‌خاطر اولین فیلم تحسین‌شده‌اش، “سیستم کراشر” (System Crasher)، شناخته می‌شود را برعهده بگیرد. این فیلم که عنوان آن “پیشی گرفتن” (The Outrun) می‌باشد، اقتباسی از خاطرات نویسنده اسکاتلندی امی لیپتروت است که بازگشت او به خانه پس از سپری کردن دوره‌‌ی بازپروری در یک مزرعه را روایت می‌کند؛ امی دو دهه از زندگی‌اش را در آنجا سپری کرد و بزرگ شد.

وظیفه نویسندگی فیلم جدید “پیشی گرفتن” را فینگ‌شیت و لیپتروت برعهده گرفته‌اند. این کتاب به بیش از ده‌ها زبان ترجمه شده است و یکی از پرفروش‌ترین‌های ساندی تایمز در بریتانیا بود که بیش از 110000 نسخه فروخت.

رونان در مورد نقش‌آفرینی‌اش در این فیلم می‌گوید:

این صدای امی بود که برای اولین‌بار مرا به فیلم The Outrun کشاند. روش غیرمعمول او برای دیدن چیزها به گونه‌ای که شاید فقط زمانی بتوانید آن را ببینید که به تاریک‌ترین نقطه در درون خود رفته باشید، خارق‌العاده است. من منتظر بازی در نقشی مثل این بودم – بی‌نظمی، امیدواری، رویاپردازی، اصالت و شوخ‌طبعی که می‌خواهیم به آن برسیم – از آن می‌ترسیدم، اما با نورا احساس آمادگی برای ایفای چنین نقشی می‌کنم.

رونان قرار است در سال جاری با فیلم معمایی “ببین چگونه فرار می‌کنند” (See How They Run) در کنار سم رکویل و آدرین برودی به سینما بازگردد. این بازیگر 27ساله در حال حاضر مشغول پروژه علمی-تخیلی آمازون به‌نام “دشمن” (Foe) می‌باشد.

هنوز تاریخ اکران دقیقی برای فیلم “پیشی گرفتن” اعلام نشده و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه جدید در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم