پوستر شخصیت‌های فیلم مورد انتظار Army of the Dead منتشر شد

درحالی که تنها چند هفته به انتشار فیلم جدید “ارتش مردگان” (Army of the Dead)، جدیدترین ساخته‌ی “زک اسنایدر” (Zack Snyder)، باقی مانده‌است، شبکه نتفلیکس پوستر شخصیت‌های این فیلم را منتشر کرده‌است. این شبکه دو هفته پیش از تریلر رسمی این فیلم رونمایی کرد که در آن شاهد فضای کلی داستان و نبرد انسان‌ها و زامبی‌ها بودیم.

این فیلم که بازیگرانی مثل “دیوید باتیستا”، “الا پورنل”، “استوارت مارتین” و “اوماری هاردویک” را درخود دارد، با داستانی زامبی‌محور سر و کار دارد و درباره گروهی از سربازان است که بعد از حمله‌ی زامبی‌ها به لاس‌وگاس، نقشه‌ی یک سرقت بزرگ را از مناطق قرنطینه شده می‌کشند.

علاوه‌بر این، نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش‌درآمد براساس فیلم جدید “ارتش مردگان” را تایید کرده که به ترتیب “ارتش مردگان: وگاس گمشده” (Army of the Dead: Lost Vegas) و “ارتش مردگان: پیش‌درآمد” (Army of the Dead: The Prequel) نام دارند و قرار است به روایت داستان برخی شخصیت‌های این فیلم به‌طور اختصاصی بپردازند.

فیلم جدید “ارتش مردگان” که با بودجه‌ای بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار ساخته شده، قرار است در تاریخ 21 می 2021 (31 ازدیبهشت 1400) به سرویس استریم نتفلیکس بیاید. در ادامه پوستر شخصیت‌های این فیلم را مشاهده خواهید کرد:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم