اولین تریلر فیلم Army of the Dead زک اسنایدر منتشر شد + ویدئو

فیلم زامبی‌محور “ارتش مردگان” (Army of the Dead) جدیدترین ساخته‌ی “زک اسنایدر” (Zack Snyder) است که قرار است تا یک ماه دیگر از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

اکنون در آستانه‌ی پخش رسمی فیلم اکشن و علمی-تخیلی “ارتش مردگان”، شبکه نتفلیکس نخستین تریلر رسمی این فیلم را به‌تازگی منتشر کرده‌است که در آن شاهد صحنه‌های اکشن و نبرد با زامبی‌ها در این فیلم هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید: 

این فیلم که بازیگرانی مثل “دیوید باتیستا”، “الا پورنل”، “استوارت مارتین” و “اوماری هاردویک” را درخود دارد، با داستانی زامبی‌محور سر و کار دارد و درباره گروهی از سربازان است که بعد از حمله‌ی زامبی‌ها به لاس‌وگاس، نقشه‌ی یک سرقت بزرگ را از مناطق قرنطینه شده می‌کشند.

علاوه بر این، نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش‌درآمد براساس فیلم جدید “ارتش مردگان” را تایید کرده که به ترتیب “ارتش مردگان: وگاس گمشده” (Army of the Dead: Lost Vegas) و “ارتش مردگان: پیش‌درآمد” (Army of the Dead: The Prequel) نام دارند و قرار است به روایت داستان برخی شخصیت‌های این فیلم به‌طور اختصاصی بپردازند.

فیلم جدید “ارتش مردگان” که با بودجه‌ای بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار ساخته شده، قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ ازدیبهشت ۱۴۰۰) به سرویس استریم نتفلیکس بیاید. این فیلم اولین ساخته‌ی اسنایدر بعد از فیلم “لیگ عدالت” (Zack Snyder’s Justice League) است که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۱۷ و کات کارگردانش یک ماه پیش منتشر شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم