ساخت فیلم Captain America 4 با نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier تایید شد

خبرگزاری هالیوود ریپورتر خبر تولید فیلم “کاپیتان آمریکا 4” توسط نویسنده سریال جدید “فالکن و سرباز زمستان” (The Falcon and the Winter Soldier) را رسما تایید کرد.

“مالکم اسپلمن” قرار است فیلمنامه این فیلم جدید را با همکاری “دالان موسن” به نگارش درآورد. این درحالی است که سریال “فالکن و سرباز زمستان” اخیرا به کار خود در شبکه Disney+ پایان داد و در اپیزود ششم و پایانی‌اش مقدمه‌ای برای فیلم “کاپیتان آمریکا 4” را به نمایش گذاشت.

با این حال، هنوز هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی از بازیگران فیلم “کاپیتان آمریکا 4″، کارگردان این فیلم و بازگشت کریس ایوانز برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا از سوی مارول استودیو منتشر نشده‌است. “کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو” (Captain America: The First Avenger)، “انتقام جویان: عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron)، “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War) و فیلم مورد انتظار “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) از جمله فیلم‌های مشهوری هستند که “کریس ایوانز” در آنها نقش کاپیتان آمریکا را بازی کرده است.

پخش سریال “فالکن و سرباز زمستان” از ماه مارس سال جاری و از شبکه Disney+ آغاز شد و طبق آماری که منتشر شد، بالاتر از سریال “وانداویژن” (WandaVision) پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ این شبکه را رقم زد.

“کریس ایوانز” درحال حاضر مشغول پروژه جدید نتفلیکس به کارگردانی برادران روسو به‌نام “مرد خاکستری” (The Gray Man) می‌باشد که قرار است تا پایان سال آینده از این شبکه منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم