ناتالی پورتمن به مینی‌سریال Lady in the Lake پیوست

ناتالی پورتمن 39ساله در اولین پروژه تلوزیونی‌اش با ستاره فیلم Us هم‌بازی خواهد شد.

به گزارش ددلاین، شبکه اپل تی‌وی‌+ در جدیدترین پروژه‌اش قصد دارد مینی‌سریالی به‌نام “بانوی درون دریاچه” (Lady in the Lake) را تولید کند و “لوپیتا نیانگو” و “ناتالی پورتمن” دو بازیگر نقش اصلی این مینی‌سریال خواهند بود.

این مینی‌سریال با اقتباس از رمانی نوشته‌ی لورا لیپمن ساخته‌ خواهد شد و آلما هارل به‌عنوان کارگردان با این پروژه همکاری خواهد کرد.

داستان سریال “بانوی درون دریاچه” در دهه‌ی ۱۹۶۰ بالتیمور و در اوج جنبش‌های حقوق شهروندی می‌گذرد و سرگذشت زن خانه‌داری به نام “مدی شوارتس” (با بازی ناتالی پورتمن) را روایت می‌کند که به گزارشگری روی آورده و در حال بررسی پرونده‌ی مفقود شدن زنی به نام “کلیو شروود” (با بازی لوپیتا نیانگو) است که جسدش در دریاچه‌ی شهر کشف شده. در حالی که روح کلیو مدی را در این تحقیقات تعقیب می‌کند، زندگی دو زن به هم گره می‌خورد.

ژان مارک والی تهیه‌کننده‌ و سازنده‌ی سریال‌های “اشیای تیز” (Sharp Objects) و “دروغ‌های کوچک بزرگ” (Big Little Lies) نیز در ساخت مینی‌سریال “بانوی درون دریاچه” مشارکت خواهد داشت.

نیانگوی 38 ساله در سال 2014 و برای بازی درخشانش در فیلم “دوازده سال بردگی” (Twelve Years a Slave) برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. ناتالی پورتمن نیز یک جایزه اسکار را برای بازی در فیلم “قوی سیاه” (Black Swan) در کارنامه اش دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم