فیلم A Quiet Place 2 سه ماه زودتر اکران خواهد شد

کمپانی پارامونت پیکچرز طی خبری رسمی اکران زودهنگام فیلم “یک مکان ساکت ۲” (۲ A Quiet Place) را اعلام کرد.

فیلم ترسناک “یک مکان ساکت ۲” که قرار بود در سپتامبر 2021 اکران شود، حالا به‌جای فیلم “سریع و خشمگین ۹″ در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) راهی پرده سینما خواهد شد. اکران قسمت نهم “سریع و خشمگین″ هم به ژوئن سال جاری موکول شده‌است.

پارامونت پیکچرز مدتی پیش از اولین تریلر فیلم “یک مکان ساکت ۲” هم رونمایی کرد که در آن شاهد اتفاقات پس از صحنه پایانی قسمت اول این فیلم هستیم؛ جایی که خانواده ابوت سفری ترسناک را به دل دنیای موجودات خطرناک و هیولا مانند آغاز کردند.

“جان کرازینسکی” (John Krasinski)، کارگردان و نویسنده قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، کارگردانی قسمت دوم این فیلم را بار دیگر بر عهده داشته است. علاوه بر این، “امیلی بلانت” (Emily Blunt)، “کیلین مورفی” (Cillian Murphy)، “میلیسنت سیموندز” و ” جایمن هانسو” نیز از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت دوم فیلم “یک مکان ساکت” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، در بهار 2018 منتشر شد و مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفت به طوری که موفق شد در مجموع ۳۳۲ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. داستان این فیلم در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که موجودات وحشتناک بر دنیا چیره شده‌اند و با کوچکترین صدایی به انسان‌ها حمله کرده و آنها را می‌کشند. در این میان خانواده ابوت باید برای زنده ماندن به سکوت ادامه دهند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم