فیلم Deadpool 3 رسما درحال توسعه است؛ استخدام نویسندگان جدید و تعیین درجه سنی بزرگسال

فیلم کمدی-اکشن “ددپول” (Deadpool) یکی از پرمخاطب‌ترین آثار کمپانی فاکس است که پس از ادغام این کمپانی با والت دیرنی توسعه آن برای قسمت سوم رسما در حال شکل‌گیری است. در همین راستا، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، “وندی مالینو” و “لیزی مالینو-لوگلین” به‌عنوان نویسندگان جدید فیلم “ددپول 3” معرفی شدند و بازگشت “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) برای نقش شخصیت اصلی یعنی ددپول نیز رسما تایید شده است.

کمپانی مارول نیز در این پروژه همکاری خواهد داشت که در با این حساب، این اولین قسمت از فیلم‌های “ددپول” می‌باشد که با همکاری استودیوی مارول و رینولدز به تولید می‌رسد. بنا به گفته‌ی منابع رسمی قسمت سوم فیلم “ددپول” مانند دو قسمت قبلی با درجه سنی بزرگسال (R-rated) ساخته و اکران خواهد شد.

نویسندگان جدید این پروژه سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی انیمیشن سریالی “برگری باب” (Bob’s Burgers) را برای شبکه فاکس داشته‌اند که در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه امی نیز شد. کارگردان قسمت سوم فیلم “ددپول” هنوز مشخص نشده و به‌نظر نمی‌رسد که “دیوید لیچ” برای این قسمت به صندلی کارگردانی بازگردد. با این حال روند مذاکرات کمپانی با این کارگردان و دیگر بازیگران همچنان ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه باشیم.

فیلم‌های ابرقهرمانی “ددپول” بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام هستند که قسمت اول آن در سال 2016 به کارگردانی “تیم میلر” (Tim Miller) و نویسندگی “رت ریس” (Rhett Reese) و “پال ورنیک” (Paul Wernick) ساخته شد و موفق شد فروشی ۷۸۳ میلیون دلاری در گیشه داشته باشد. دومین قسمت فیلم “ددپول”، به کارگردانی “دیوید لیچ” (David Leitch)، هم در بهار سال ۲۰۱۸ با ۱۱۰ میلیون دلار بودجه تولید و اکران شد که در مجموع توانست ۷۴۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم