اکران قسمت چهارم فیلم The Matrix تا بهار سال 2022 عقب افتاد

در پی اعلام تاریخ جدید اکران فیلم “تنت” (Tenet) کمپانی برادران وارنر تاریخ جدید اکران قسمت چهارم فیلم پرطرفدار “ماتریکس” (The Matrix) را نیز به‌تازگی اعلام کرده‌است که طبق آن این فیلم تا دو سال دیگر راهی پرده سینما نخواهد شد.

زمستان گذشته و همزمان با شیوع بیماری کووید-19 بود که مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم “ماتریکس 4” هم متوقف شد و با اینکه کمپانی برادران وارنر از احتمال آغاز مجدد فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده خبر داده است،‌ قسمت چهارم فیلم “ماتریکس” اکنون قرار است در تاریخ ۱ آپریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) به‌طور رسمی در سینماها اکران شود.

علاوه بر این، اکران فیلم “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” (Wonder Woman ۱۹۸۴) با بازی گل گدوت تا تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) عقب افتاده‌است. این فیلم پیش از این قرار بود در ماه آگوست 2020 (مرداد 99) راهی پرده سینما شود.

این درحالی است که کمپانی برادران وارنر مدتی پیش برنامه اکران‌های خود را تغییر داده بود و اکنون نیز به دلیل مشخص نبودن وضعیت بازگشایی سراسری سینماها،‌ شاهد تغییر مجدد تاریخ اکران فیلم‌های مهم این کمپانی هستیم و تا زمانی که وضعیت شیوع بیماری کرونا به همین منوال پیش رود، تغییر در تاریخ اکران فیلم‌های مورد انتظار هم ادامه خواهد داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم