25 نیروی مافوق بشری که آرزوی هرکسی است

همه ما آرزو می‌کنیم که کاش دارای نیروی مافوق بشری بودیم و به کمک آن‌ها زندگی راحت‌تری داشتیم. تصور کنید به کمک این نیروها زندگی‌مان چقدر متفاوت بود. چه پیر باشید چه جوان، به‌هرحال به کمک این نیروها زندگی بهتری می‌داشتید. حالا بیایید با 25 نیروی مافوق بشری آشنا شویم.

25. قدرت تقلید

آیا قدرت یا مهارت خاصی است که آرزویش را داشته باشید؟ قدرت تقلید این امکان را فراهم می‌کرد که بتوانید مهارت یک نفر دیگر را داشته باشید، برای مثال سریع‌تر از مایکل فلپس (Michael Phelps) شنا کنید، به‌خوبی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کارگردانی کنید، یا به‌خوبی جی کی رولینگ (J.K. Rowling) داستان‌نویسی کنید.

24. ناپدید شدن

کت جادویی هری پاتر را فراموش کنید. با کمک این قدرت در یک چشم به هم زدن پنهان می‌شوید. بدون اینکه خانواده‌تان متوجه شوند از خانه بیرون می‌روید و می‌توانید سربه‌سر دوستانتان بگذارید.

23. قدرت زیاد

با قدرت ماورایی می‌توانید در تمام مسابقات پیروز شوید و همه کارها را به‌آسانی انجام دهید. مانند باز کردن در شیشه‌های رب و مربا، بلند کردن ماشین، شکستن کاشی و یا هر کار عجیب‌وغریب دیگر. به اندازه هالک قدرتمند شدن مزایای خاص خودش را دارد.

22. قدرت شفا

اگر از این نیرو برخوردار بودید نه‌تنها می‌توانستید هر زخم و بریدگی جزئی را التیام دهید، بلکه می‌توانستید بیماری‌های مهلک افراد دیگر را نیز شفا دهید. در آن صورت بیماری‌هایی نظیر سرطان، آلزایمر و ایدز، به تاریخ می‌پیوستند.

21. استقامت مافوق بشری

استقامت مافوق بشری باعث می‌شود بدون خستگی به انجام کارها بپردازید. به‌وسیله این قدرت می‌توانید در ماراتون‌ها بدوید، خانه را تمیز کنید و به‌راحتی ساعت‌های طولانی درس بخوانید.

20. تنفس در آب

اگر توانایی تنفس در آب را داشتید می‌توانستید مانند یک ماهی زیر آب نفس بکشید. در آن صورت بدون نیاز به حمل کپسول اکسیژن می‌توانستید غواصی کنید، یا در مواقع خطر بدون نگرانی به درون آب بپرید.

19. آسیب‌ناپذیری

توانایی آسیب‌ناپذیری باعث می‌شود که ازلحاظ جسمی، روحی و ذهنی آسیب نبینید. اگر این توانایی را داشتید هرگز از قلدری دیگران نمی‌ترسیدید، قلبتان نمی‌شکست و یا به افسردگی دچار نمی‌شدید.

18. سفر در زمان

اگر توانایی سفر در زمان را داشتید، بدون نیاز به ماشین زمان می‌توانستید در زمان سفر کنید، به گذشته بروید و یا از آینده خود دیدن کنید.

17. دید در شب

دیگر چراغ‌قوه گوشی موبایل خود را کنار بگذارید. با این توانایی می‌توانید در تاریکی شب در خانه راه بروید، بدون اینکه پایتان به این طرف و آن طرف برخورد کند. همچنین می‌توانستید در تاریکی شب کتاب بخوانید، بدون اینکه مجبور شوید چراغ را روشن کرده و یا هم‌اتاقی خود را ناراحت کنید.

16. تله پاتی

برخی از دوستان می‌توانند از طریق نگاه، حرکات صورت و یا حرکات بدن، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اما استفاده از تله پاتی در خواندن فکر یکدیگر راحت‌تر نیست؟ در آن صورت می‌توانید در ملأعام با یکدیگر صحبت کنید، بدون اینکه کسی متوجه شود.

15. سرعت مافوق بشری

اگر سرعت مافوق بشری داشتید در آن صورت می‌توانستید در مدت‌زمان کوتاهی از آلاسکا تا آمریکای جنوبی را بدوید. در آن صورت سرعتتان بسیار بالا بود و می‌توانستید آن‌قدر به دور دشمن خود بچرخید که سرشان گیج برود.

14. بلد بودن تمام زبان‌ها

با این توانایی هر زبانی را متوجه می‌شدید. بدون اینکه نگران زبان کشورهای مختلف بودید به تمام کشورها سفر می‌کردید. علاوه براین، تمام کلاس‌های زبان خارجه خود را با نمره کامل پاس می‌کردید.

13. کنترل آب‌وهوا

اگر توانایی کنترل آب‌وهوا را داشتید می‌توانستید در یک چشم به هم زدن هوا را عوض کنید، هوای برفی را بارانی کنید، می‌دانستید امواج دریا چگونه‌اند و یا دمای ساحل چند درجه است. هر روزتان به یک روز عالی تبدیل می‌شد.

12. بالا رفتن از دیوار

یادتان می‌آید بالا رفتن از چارچوب درودیوار در دوران کودکی چقدر جالب بود؟ اگر توانایی بالا رفتن از درودیوار را داشتید، می‌توانستید از تمام سطوح سخت بالا بروید. می‌توانستید مانند مرد عنکبوتی از دیوار بالا بروید و به سقف بچسبید.

11. قدرت پیشگویی

اگر قدرت پیشگویی آینده را داشتید همیشه از حوادث مطلع بودید، خطر را احساس می‌کردید و از حوادث بد به دور می‌ماندید.

10. تشخیص صدا

اگر این توانایی را داشتید که صداها را تشخیص دهید، در آن صورت از طریق ردیابی امواج صدا می‌توانستید مکان تولید آن را بیابید، درست مانند خفاش‌ها. بنابراین بدون نیاز به دیدن افراد می‌توانستید محل قرارگیری آن‌ها را تشخیص دهید.

9. دست‌کاری زمان

آیا تابه‌حال آرزو کردید که به عقب برگردید؟ با این توانایی می‌توانید این کار را انجام دهید. در آن صورت دیگر لحظات سختتان از بین می‌رود، خاطره بدی نخواهید داشت و خاطرات خوبتان ماندگارتر خواهند شد.

8. چابکی مافوق بشری

اگر قدرت چابکی مافوق بشری داشتید هیچ‌کس نمی‌توانست مانع شما شود. واکنش سریع، انعطاف‌پذیری زیاد و پرش پرقدرت، باعث می‌شد که در هیچ نبردی بازنده نباشید.

7. صحبت با حیوانات

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که حیوان خانگی‌تان به چه فکر می‌کند؟ اگر توانایی صحبت با حیوانات را داشتید می‌توانستید با گربه‌ها، سگ‌ها، آرمادیلوها و یا هر حیوانی که بر سر راهتان قرار می‌گرفت، صحبت کنید.

6. جاودانگی

اگر جاودانه بودید هرگز از دنیا نمی‌رفتید و به پیرترین انسان کره زمین تبدیل می‌شدید. جوانان از شما راهنمایی و مشورت می‌خواستند و تمام گفته‌های شما را باور می‌کردند. در آن صورت نگران گذر زمان نبودید چون می‌توانستید تا ابد از همه‌چیز لذت ببرید.

5. هوش مافوق بشری

با استفاده از هوش مافوق بشری می‌توانستید به اندازه آلبرت انیشتین باهوش باشید. دیگر لازم نبود ساعت‌ها مطالعه کنید زیرا همه‌چیز را می‌دانستید. می‌توانستید شب امتحان جشن بگیرید و هنوز هم امتحان را پاس کنید.

4. کنترل ذهن

با این توانایی می‌توانستید مغز رئیستان را شستشو دهید تا حقوقتان را افزایش دهد، والدینتان را متقاعد کنید که مدرسه را رها کرده و به سفر بروید، یا هرکاری را که دوست دارید انجام دهید. در آن صورت زندگی تان خیلی خوب می‌شد.

3. ایجاد دیوار نامرئی اطراف خود

این نیرو زمانی مفید است که می‌خواهید برای مدتی از همه دور باشید و در خودتان فرو بروید. در آن صورت کسی نمی‌تواند مزاحمتان شود، زیرا اگر به‌سوی شما بیاید با یک مانع نامرئی روبه‌رو خواهد شد.

2. لمس ناپذیری

لمس ناپذیری به این معنا است که بدون هیچ مشکلی می‌توانید از موانع فیزیکی عبور کنید. در آن صورت هرگز در بیرون از خانه و یا خودروتان گیر نمی‌افتادید و بدون نیاز به کلید می‌توانستید وارد آن‌ها شوید.

1. پرواز

همه شما با این نیرو آشنا هستید و نیازی به معرفی آن نیست. همه ما از کودکی آرزو داشتیم پرواز کنیم، در آن صورت با ترافیک برخورد نمی‌کردیم، به هرکجا که می‌خواستیم سفر می‌کردیم و دنیا را از نگاه پرندگان می‌دیدیم. اگر می‌توانستید پرواز کنید دنیا برایتان حقیقی‌تر جلوه می‌کرد.

                               

دیدگاه‌ها (14)

بستن فرم

  1. سینا

    خرداد 13, 1402

    سلام دوستان این قدرت های مافوق بشری قانون هم دارند مهم ترین قوانینش چیه

    پاسخ

  2. رهام

    شهریور 9, 1400

    حقیقتا بعضیاشو دوست نداشتم تشخیص صدا حرف زدن با حیوانات و چندتا دیگه
    ولی بیشتر از همه جاودانگی و کنرتل زمان رو دوست داشتم
    اکثرا میگن اگه جاودانه باشی همه عزیزانتو از دست میدی پس با کنترل زمان تو میتونی اونارو پیش خودت نگه داری
    😊

    پاسخ

  3. کاروان

    شهریور 9, 1400

    من قدرت کنترل آب و هوا رو دارم . مثلا میتونم دهنم رو پر از هوا کنم و فوت درست کنم. ابم همین طور

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به کاروان

      شهریور 9, 1400

      اره دا منم منم یه خدای انسان شکلم که واقعیتو کنترل می کنه 😐😂

      پاسخ

  4. پوکرمن

    تیر 21, 1400

    اغا سه تا از قدرت هایی که گفت کاملا افتضاحن لمس ناپذیری و جاودانگیو تشخیص صدا تشخیص صدا ادم رو دیوونه میکنه لمسناپذیری باعث میش اصن تو زمین فن شی و نتونی تنفس کنی جاودانیم باعث میشه ادم مرگ عزیزاش رو تک تک ببینه بعدش فقط سه تاش عالین هوش مافوق بشزی کنترل ذهن و کنترل زمانو قدرت درمان این چهارتا عالین

    پاسخ

  5. عباس

    تیر 20, 1400

    esrgyhf

    پاسخ

  6. کاراکتر

    تیر 19, 1400

    اینارو از انیمه زندگی فاجعه بار سایکی برداشتن (:

    پاسخ

  7. کاراکتر

    تیر 19, 1400

    اتفاقا به نظرم بدترین نیرو جاودانگیه

    پاسخ

  8. M

    بهمن 18, 1399

    سلام من بعضی از این قدرت هارو دارم و می خوام بدونم باید ازش استفاده کنم یا نه ؟

    پاسخ

    • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به M

      تیر 19, 1400

      خدا خیرت بده شاد شدم 🤣🤣

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به M

      شهریور 9, 1400

      اره داوش بزن زمانو ببر عصر حجر
      خداییش شاد شدم دمت گرم😂

      پاسخ

    • Sama در پاسخ به M

      دی 12, 1400

      اگه داشتی بدون اینکه بگی ازش استفاده میکردی کی از یدرت بدش میاد؟

      پاسخ

  9. آریو

    تیر 7, 1398

    من تله پورت ،‌ سفر در زمان و نامرئی شدن رو ترجیح میدم .

    پاسخ

  10. پریسا

    تیر 7, 1398

    عالی بوددد 😊😊😚

    پاسخ