7 راه یادگیری آنلاین طراحی وب

امروزه یکی از روش‌های رایج یادگیری روش آنلاین است. بیشتر موارد یادگیری در سایت‌های مختلف ارائه می‌شوند و عموماً به‌صورت رایگان هستند. طراحی وب یکی از حرفه‌هایی است که می‌توان به‌صورت رایگان فراگرفت. در این مقاله 7 راه یادگیری طراحی وب را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

1. یوتیوب

یکی از مزیت‌های یوتیوب این است که با آن آشنا هستید. ویدیوهای آموزشی بسیار مفیدی در یوتیوب وجود دارد که توسط افراد حرفه‌ای تهیه‌شده‌اند. به کمک یوتیوب می‌توانید زبان موردعلاقه و هر چیز دیگری را یاد بگیرید. برخلاف کلاس‌های درس، در اینجا می‌توانید در هرکجا که هستید، فرایند یادگیری خود را ادامه دهید.

2. Coursera

این سایت درباره مطالب مختلف ویدیوهای مفیدی دارد. این ویدیوها توسط افراد حرفه‌ای ارائه می‌شود. برخلاف یوتیوب، این سایت با پایان دوره آموزشی گواهی مربوطه را ارائه می‌دهد. می‌توانید واحدی انتخاب کنید که با زمان شما هماهنگ باشد. در ضمن این آموزش‌ها از دوره‌های مبتدی تا پیشرفته هستند.

3. کتاب‌های الکترونیکی

مطالعه کتاب کار بسیار لذت بخشی است، اما امروزه به علت تکنولوژی می‌توان به کتاب‌های مختلف الکترونیکی دسترسی داشت. مزیت مثبت این‌گونه کتاب‌ها این است که بیشتر آن‌ها رایگان هستند و در هرکجا که باشید می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. این کتاب‌ها ممکن است نسخه یک کتاب چاپ‌شده و یا جزوه باشند. بنابراین این روش یک روش مفید برای آموزش و یادگیری به شمار می‌رود.

4. وبلاگ‌ها

علاوه بر کتاب‌های الکترونیکی، وبلاگ‌ها یکی از منابع مفید یادگیری طراحی وب به شمار می‌روند. این وبلاگ‌ها توسط افرادی نوشته می‌شوند که در این زمینه تخصص دارند. بنابراین می‌توانید از تجربه این افراد استفاده کنید. همچنین این وبلاگ‌ها شما را به صفحات دیگری هدایت می‌کند که می‌توانید برنامه‌ها یا فایل‌های آموزشی را دانلود کنید.

5. Solo Learn

دانش رمزگذاری، CSS و HTML باعث می‌شود طراح وب بهتری باشید. این سایت یکی از بهترین سایت‌های رایگان در این زمینه است که این توانایی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگرچه رمزگذاری لازمه طراحی وب نیست اما به روند طراحی کمک می‌کند. و به‌وسیله آن می‌تواند ویژگی‌های مفید را اضافه کند.

6. WebPlatform

این انجمن از طراحان وب حرفه‌ای تشکیل شده است، بنابراین به شما اجازه می‌دهد تا از تجربه این افراد استفاده نموده و چیزهای جدیدی یاد بگیرید. این آموزش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا مطالب موردنیاز شما را در اختیارتان قرار داده و همه‌چیز را از پایه یاد بگیرید. این پروژه توسط گوگل، فیس‌بوک و Adobe حمایت می‌شوند. هدف اصلی این سایت این است که تمام مطالب موجود در وب را در یک فضا گرد هم آورد.

7. Quora

این وب‌سایت از انجمن‌های مختلفی تشکیل شده که به تمام سؤالات شما پاسخ می‌دهند. زیرا مسلماً در طی انجام کار به مشکلاتی برخورده و در ذهنتان سوالاتی ایجاد می‌شود. می‌توانید آن سؤالات را در این وب‌سایت قرار داده و پاسخ خود را دریافت کنید. حتی می‌توانید از بقیه کاربران درخواست کنید تا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم